Eu cred, ca sa faci o garnitura de cisterne, ar trebui ca toate sau aproape toate sa apartina unei companii (Nu ma refer la producatorul de macheta). Nu ar fi logic, ca la ep II sau III sa ai in compunerea trenului o companie de bere din Austria, una din vestul Germaniei, una din Cehia, si una belgiana cu alta olandeza. Nici o garnitura nu tragea amestec, deoarece nu se !produce (a)! amestec. E mai logic sa fie o garnitura cu trei-patru vagoane ale unui producator, eventual unul sau max doua a unui sau altor producatori. Nu cred ca a circulat vre-odata o garnitura cu vagoanele a 10 producatori diferiti.
Eventual la garnitura se pot adauga cateva gondole cu butoaie.
La fel la produse petroliere, cand in acea perioada nu exsista globalizare si nationalismul era la cote maxime.
Nici astazi nu vezi garnituri de cisterne cu Rafo, amestecate cu Petrom si inchise la capete de Rompetrol si OMW.
La fel cu vagoanele specializate de ciment. Prin Cluj trece zilnic o naveta cu 42 de vagoane de ciment apartinand Holcim, operate de ServTrans.