Pentru sfarsit de an va prezint gara din Tulcea. Din punct de vedere arhitectural nu se incadreaza intr-un tipar clasic de gara romaneasca, dar este un obiectiv interesant.
Este asezata pe malul Dunarii si la nord-est de malul lacului Ciuperca.
Pot spune ca este un produs al scolii de arhitectura aflata in perioada de ,,razvratire". Cladirea este frumos proportionata atat in plan cat si volumetric. Cele trei fatade rezultate simbolizeaza profilul unei ambarcatiuni.
Insa desi este un obiect arhitectural cu o anumita conotatie si simbolistica, duce lipsa de peron acoperit. Chiar daca foyer-ul garii este destul de incapator, peronul cu acces la cele doua linii nu este acoperit.
Cele doua linii erau folosite in vremurile bune. Acum mai este folosita doar linia 2.
Salutari din Tulcea! Orasul unde se opreste trenul... la capat de linie.
Este asezata pe malul Dunarii si la nord-est de malul lacului Ciuperca.
Pot spune ca este un produs al scolii de arhitectura aflata in perioada de ,,razvratire". Cladirea este frumos proportionata atat in plan cat si volumetric. Cele trei fatade rezultate simbolizeaza profilul unei ambarcatiuni.
Insa desi este un obiect arhitectural cu o anumita conotatie si simbolistica, duce lipsa de peron acoperit. Chiar daca foyer-ul garii este destul de incapator, peronul cu acces la cele doua linii nu este acoperit.
Cele doua linii erau folosite in vremurile bune. Acum mai este folosita doar linia 2.
Salutari din Tulcea! Orasul unde se opreste trenul... la capat de linie.