Am fost in trecere prin severin, intr-o expeditie de cunostere a acelei bucati de tara, si normal am dat o tura sa vad cum arata celebra gara. Spun celebra, pentru ca unii o blameaza, unii o lauda. Am incercat sa-mi fac o parere cat se poate de obiectiva, desi acest lucru nu prea are cum sa fie posibil.
Sincer gara mi-a placut, in sensul in care imi plac garile noi. Adica, incerc sa lamuresc despre ce este vorba: garile vechi au farmecul lor, au o arhitectura aparte, unica, deci imi plac. Garile noi imi plac si ele, in alt fel insa, prin confortul pe care il asigura, prin faptul ca deservesc la standarde noi functia de transport feroviar. Deci nu se exclud reciproc.
Gara din severin mi-a placut, este curata, moderna, functionala, din punctul de vedere al calatorului. Ceea ce nu mi-a placut, fiind rezultatul repezelii de care dau dovada unii care decid asupra banilior, si poate nu numai, a fost celebra constructie a lifturilor nefunctionale, precum si intrarea prin tunel din parc. Intrarea este maiestuoasa, dar se pare ca nimeni nu o foloseste, din ce am vazut eu, toata lumea intra pe la baza cladirii, deci pe la nivelul peroanelor. Am urcat pe culoarele acoperite, usile automate functionau, insa "nimeni pe drum".
Scarile sunt largi, atmosfera generala este una de spatialitate.
Calatori putini, desprinsi parca din romanele rusesti.
Per ansamblu insa, daca stau si analizez la ceva vreme imaginile, cred ca balanta atarna mai mult in partea pozitiva.
Sincer gara mi-a placut, in sensul in care imi plac garile noi. Adica, incerc sa lamuresc despre ce este vorba: garile vechi au farmecul lor, au o arhitectura aparte, unica, deci imi plac. Garile noi imi plac si ele, in alt fel insa, prin confortul pe care il asigura, prin faptul ca deservesc la standarde noi functia de transport feroviar. Deci nu se exclud reciproc.
Gara din severin mi-a placut, este curata, moderna, functionala, din punctul de vedere al calatorului. Ceea ce nu mi-a placut, fiind rezultatul repezelii de care dau dovada unii care decid asupra banilior, si poate nu numai, a fost celebra constructie a lifturilor nefunctionale, precum si intrarea prin tunel din parc. Intrarea este maiestuoasa, dar se pare ca nimeni nu o foloseste, din ce am vazut eu, toata lumea intra pe la baza cladirii, deci pe la nivelul peroanelor. Am urcat pe culoarele acoperite, usile automate functionau, insa "nimeni pe drum".
Scarile sunt largi, atmosfera generala este una de spatialitate.
Calatori putini, desprinsi parca din romanele rusesti.
Per ansamblu insa, daca stau si analizez la ceva vreme imaginile, cred ca balanta atarna mai mult in partea pozitiva.