Gara Balteni - Vaslui

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
In trecut fosta statie (acum HM) aveea cca 5 linii si deservea cred si o unitate economica (exista inca un semnal de manevra la ceea ce pare a fi o fosta linie industriala ce se racordeaza in aceasta statie). De asemenea in trecut aici se incarcau si vagoane cu sfecla de zahar.
Astazi mai sunt utilizate numai doua linii, HM Balteni fiind utilizata pentru incrucisari de trenuri.
 
  • Like
Reacții: Cristake1974
intrarea aia cu copertina pare adaugata ulterior, dar s-au straduit sa pastreze caramida aparenta.
Observ ca exista un semnal mai nou pe ambele capete.

Se vad chiar doua semnale de manevra.

In pozele 8 si 10 se vede un fel de catarg de antena cu platforma sus, la ce erau folosite, erau ale CFR? sint destul de dese in zona aceea a tarii iar pe linia Iasi -Dorohoi sint foarte multe, chiar mai inalte tip pilon din grinzi cu zabrele.
 
Acele antene radio sunt cred pentru comunicarea dintre IDM si mecanicii de locomotiva si intre IDM si partida de manevra (pe vremea cand se facea manevra in aceasta statie/HM).

Din ce se observa la Balteni nu a fost construita o cladire noua, separata, pentru biroul de miscare, atunci cand statia a fost echipata cu instalatie CED (cel mai probabil in anii 80). Interesante semnalele de iesire de la linia I. De obicei semnalele de iesire sunt/ar trebui sa fie cu 3+doua becuri (de sus in jos: galben, verde, rosu, galben, alb-lunar).
 
Nu cred ca pentru aia erau antenele, am umblat mult in tara, atît de dese nu le-am vazut decît prin estul tării. Ce, aici nu foloseau comunicatiile radio?

Semnalele de iesire nu trebuie sa fie in configuaratia data de tine pentru ca linia 1 este linie directa trenurile nu vor iesi cu verde galben, doar nu au viteza redusa in abatere, iar pentru trecerea fara oprire semnalele de iesire dau indicatiile precum semnalele de trecere ale BLA după cum e semnalul urmaror, deci verde sau galben, nu e nevoie de verde galben sau galben galben,
 
Nu cred ca pentru aia erau antenele, am umblat mult in tara, atît de dese nu le-am vazut decît prin estul tării. Ce, aici nu foloseau comunicatiile radio?

Semnalele de iesire nu trebuie sa fie in configuaratia data de tine pentru ca linia 1 este linie directa trenurile nu vor iesi cu verde galben, doar nu au viteza redusa in abatere, iar pentru trecerea fara oprire semnalele de iesire dau indicatiile precum semnalele de trecere ale BLA după cum e semnalul urmaror, deci verde sau galben, nu e nevoie de verde galben sau galben galben,
Pentru altceva nu stiu la ar putea fi folosite acele antene radio!

Conform regulamentului de semnalizare 004 , in cazul unei statii situate pe o sectie fara bloc de linie automat (cum este si cazul HM Balteni, intre Vaslui si Buhaiesti neexistand BLA), indicatiile semnalelor luminoase de iesire sau ale semnalelor luminoase de ramificatie sunt urmatoarele: rosu (opreste fara a depasi semnalul), verde (liber cu viteza stabilita) si verde-galben (liber cu viteaza redusa)! Intre Vaslui si Buhaiesti, neexistand BLA, semnalele de iesire din HM Balteni nu sunt in dependenta cu semnalele de intrare din Vaslui sau din Buhaiesti. Intre Vaslui si Buhaiesti se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere".