Fleischmann in Romania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

rocoman

Member
16 August 2007
27
0
Noul patron al Fleischmann anunta transferarea unei parti a productiei in Romania. Pentru cei care inteleg bine germana iata link-ulhttp://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?10,3741774
 
Fleischmann in RO.

<r>si aici articolul din "Nurenberger Nachrichten"prin care se face anuntul de relocatie:<br/>
<br/>
<URL url="http://www.nn-online.de/artikel.asp?art=794851&kat=5">http://www.nn-online.de/artikel.asp?art=794851&kat=5</URL></r>
 
Salut!

Probabil ca parte din productia Fleischmann se va muta la Arad, deoarece si Fleischmann si Roco au acelasi patron, si vor combina productia
 
era clar din prima zi, cand banca din Salzburg a cerut asta...

socotind cat de dramatic a scazut calitatea productiei la Roco dupa ce nu s-a mai facut nici montajul final la Hallein si nici la Banska Bistrica ci la Arad (si aici problema nu e neaparat de calitatea productiei in sine, ci a asamblarii sau a prezentarii) nu am nici un motiv de bucurie...

ca sa nu mai vorbesc de magaria lui Horst Fleischmann care de pe fotoliul sau si din spatele celor 80 de ani ai sai spunea acum jumatate de an, dupa ce semnase cu Hallsberger: "productia la Standort (loc de productie) Heilsbronn bei Nurnberg e asigurata pe 10 ani de acum incolo!" :D

ma intreb daca vor aparea si modele Fleischmann "pierdute din camion la portile uzinei" aradene cum a fost cazul cu Roco, de notorietate publica.
 
Hai sa spunem lucrurilor pe nume: indiferent de locul unde se produc, la Arad, la Cluj sau in China, de fapt scaderea calitatii produselor este datorata intotdeauna managementului defectuos.

Atunci cand managerii accepta produse slabe calitativ si furturi, inseamna ca treaba nu este bine organizata.

Personal mi-e indiferent unde se fac trenuletele, atata timp cat este asigurat nivelul de calitate al modelelor pe care mi-l doresc.

Cat priveste declaratia cinica a domnului Horst Fleischmann ca productia la Heilbronn este "asigurata pe zece ani" eu cred ca avand in vedere varsta la care a declarat asta, ar fi putut mai degraba sa se joace cu nepotii (sau cu trenuletele) si sa-i mai lase si pe altii sa faca ceva treaba.

Din pacate n-a facut-o, si de aceea soarta modelelor Fleischmann depinde acum de conducerea concernului "mortare uscate" :(

Tare ma tem ca in urmatorii ani, sursa primordiala de modele de buna calitate va ajunge sa fie in mod exclusiv e-Bay-ul!
 
Dorin ,atunci nu trebuie sa pierzi prea mult timp,deoarece nici la ebay nu este marfa (buna)la infinit :D
Si mie personal imi este indiferent de unde vin modelele.Principal este ca calitatea este buna.
Iar aceste bazaconii de la Fleischmann ,ca productia este asigurata s.a.m.d. sunt bla,bla ,bla .....odata ce a semnat nu-l mai intereseaza.Sau nu mai are nimic de spus :evil: S-au mai auzit multe chestii asa cu alte firme,s-a promis oamenilor ca productia este asigurata ,si a iesit cu totul altceva.Eu nu mai cred asa ceva :-?
Sunt curios cum merge mai departe cu Fleischmann ,mai ales calitativ.Daca nu au putut tine calitatea la urma nici cu productia in Germania,atunci vom vedea ce urmeaza :roll:
 
Domnilor eu consider ca nu este cazul aici sa dam vina pe cei care asambleaza modelele Roco la Arad deoarece din cite am fost informat de prietenii de pe alte meleaguri, locomotivele Roco care au preturile astea noi mult mai mici decit aceleasi modele produse in anii anteriori si aici fac referire spre exemplu la E 412,care acum are pretul la jumatate fata de anul 2005, sint produse in CHINA nu in Slocacia. Asa ca hai sa o lasam moarta pentru ca nu cei care asambleaza aceste modele sint vinovati de calitatea slaba ci de cei care produc piesele si in ultima instanta de calitatea materialelor din care sint facute, materiale care se pare ca s-au schimbat de la o vreme, vezi locomotivele cu abur care nu mai sint vopsite ci plasticul din care sint turnate carcasele este negru
 
rocoman a spus:
Domnilor eu consider ca nu este cazul aici sa dam vina pe cei care asambleaza modelele Roco la Arad deoarece din cite am fost informat de prietenii de pe alte meleaguri, locomotivele Roco care au preturile astea noi mult mai mici decit aceleasi modele produse in anii anteriori si aici fac referire spre exemplu la E 412,care acum are pretul la jumatate fata de anul 2005, sint produse in CHINA nu in Slocacia. Asa ca hai sa o lasam moarta pentru ca nu cei care asambleaza aceste modele sint vinovati de calitatea slaba ci de cei care produc piesele si in ultima instanta de calitatea materialelor din care sint facute, materiale care se pare ca s-au schimbat de la o vreme, vezi locomotivele cu abur care nu mai sint vopsite ci plasticul din care sint turnate carcasele este negru

Eu zic ca nu asa stau lucrurile.

Vinovati sunt cei de la Roco care accepta calitatea proasta a produselor.
Valabila treaba in orice domeniu cand beneficiarul inchide ochii si zice "las' ca merge si asa".
 
Apropo am uitat sa mentionez faptul ca sint fericitul posesor al unui vagon de dormit T2S inmatriculat DB epoca V, produs de HERIS si vreau sa va spun ca este EXECRABIL. Hai sa va dau niste detalii ale modelului,:
-lampi fine de tren din AUTOCOLANT rosu
-bare de mina basorelief
-piese care se pun la boghiuri gen amortizoare, generatoare electrice care daca se monteaza asa cum recomanda HERIS se rup la prima intrare a vagonului intr-o curba.
-vagonul este cumparat din SUA.
Eu sper ca acest vagon sa fie dintr-o productie mai veche deoarece la cit a costat cred ca era mai bun calitativ un Sachsen care dupa mine numai modele de vagon nu face
PS am vazut poze cu vagoanele CFR si se pare ca eu m-am trisat cu al meu dar astept sa le vad si pe viu
 
Apropo de replica lui LDH vreau ca cei care poseda vagonul UHANSA 44839, vagon care doar este montat la Arad sa il studieze si sa faca o comparatie cu cel produs de Roco in anul 1997 si apoi sa spuna ce au constatat. Pot sa va dau un reper, acoperisul vagonului. Acesta vine turnat din Slovacia asa ca cei de la Arad nu au ce sa mai faca, decit sa il monteze asa cum este. Eu cred ca intradevar calitatea Roco a scazut dar vina exclusiva este a celor care produc piesele si nu a celor care asambleaza modelele. In alta ordine de idei ce naiba pretindem ca sintem modelisti asa ca placerea mai mare este sa te apuci si sa corectezi greselile de asamblare, pentru ca asta se poate face
 
Rocoman, pt vagoanele heris avem subiect dedicat discutiilor.

Referitor la intratul in curba, acele accesorii nu au ce cauta pe boghie daca vrei sa le rulezi pe curbe r3/r4 , ca sa nu mai vorbesc de r2 sau mai jos. Sunt vagoane corecte ca lungime 30.3 cm si e normal sa se comporte asa!
 
Nu este chiar asa. Uite, Roco nu creeaza problem. La fel ALPHATRAINS, RAILTOP, ACME.
Am si eu trenulete de vreo 30 ani si am tot testat modele de la diverse firme. Aici problema este la HERIS nu la R3 sau R4. Vorba aia Roco merge si pe R2 si asta nu vrea nici pe R5. Eu am vrut sa montez pisele pe care le recomanda HERIS ca daca vroiam sa nu am probleme montam amortizoarele verticale si totul se rezolva imediat dar nu mai era real modelul
 
rocoman a spus:
In alta ordine de idei ce naiba pretindem ca sintem modelisti asa ca placerea mai mare este sa te apuci si sa corectezi greselile de asamblare, pentru ca asta se poate face
Rocoman,imi permit sa te contrazic putin.Oricit de pasionat modelist ai fi,scopul nu este sa indrepti greselile altora.Modelistul este cel care face in plus,fie pune add-on-uri,fie face weatherig,dar in orice caz nu corecteaza greseli din placere,asa,ca hobby.Acest lucru ti-l va spune si oricine de pe cartula.ro.Chiar daca esti ahtiat dupa un model,totusi,vrei sa fie cit mai corect.Si,DA,modelele facute la Arad,din varii motive sint slabe.Prea slabe pentru numele Roco.
sandy
 
Avand in vedere ca Fleischmann este producatorul meu favorit, as fi foarte dezamagit daca ar scadea calitatea. In cazul acesta ar trebui sa ma grabesc sa iau si un BR 64, un BR 24 ca sa nu am surprize sa cumpar peste vreo doi ani cine stie ce locomotiva de calitate slaba.
 
Am avut ocazia sa compar vagoanele Roco produse in Ro cu cele "Made in Austria" si am fost foarte dezamagit la calitatea asamblarii :(

In ceea ce priveste locomotivele putem sta linistiti, pina la schimbarea modelului cu "Neukonstruction" :!: nu cred ca vor fi modificari calitative.

@felippe :
Scara N este putin probabil sa fie produsa prea curind in Ro , deorece ridica cel mai inalt nivel de tehnologie ;-) , asa ca va fi probabil ultima mutata din Germania
 
baieti, divagati fara nici o baza si cu argumente usoare...

Lucrurile stau asa (info prin Wolfgang Altmann, fost responsabil cu service-ul la Horst Fleischmann, acum pensionat):

in fabrica de la Arad se efectueaza montajul final la multe produse Roco, inclusiv pe scara N; scara nu este deloc determinanta aici si gradul de tehnicitate nu este mai mare ca la produse H0; sub noua conducere, la Nurnberg raman 140 de oameni care vor lucra in service, administratie, conceptie modele si utilaje si vanzare si relatii comerciale; toata productia se va reorienta spre Banska Bistrica (Slovacia), Arad (Ro) si China (productie de subansamble, ca pana si acum)

Standort Heilsbronn bei Nurnberg se inchide si cei 200 de salariati isi pierd locul de munca. s-au dat asigurari ca prin productia in Sk si Ro calitatea va fi asigurata mai departe, asa cum daduse si Modelleisenbahn GmbH si stim cu totii ce inseamna asta! :twisted:

calitatea modelelor Modelleisenbahn GmbH (nume de marca Roco) a scazut dramatic odata cu transferarea productiei spre China si Ro; fabrica din Banska Bistrica exista de mult, la fel ca cea din Murzzuschlag in Austria.

pentru Vali, atat BR64 cat si BR24 nu sunt actualmente in productie, firma dispunand de stocuri importante din momentul lansarii; in functie de vanzari, se vor mai produce si altele, ca si pana acum; orice BR64 DB cumparata azi e produsa in 2003, asa cum orice Rh1044 Roco in Schachbrettdesign cumparata azi e produsa in 2001!

desi scopul unui forum este schimbul de opinii, as prefera sa vedem aici mai putine informatii eronate si pareri fara baza reala, spre a nu dezinforma publicul! :lol: