Feedback despre vânză’tori/cumpă’ră’tori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
A

Anonymous

Guest
Cu siguranţ㒠mulţi dintre noi am avut diferite probleme,fie în calitate de vânză’tori,fie de cumpă’ră’tori
Cred c㒠ar fi o idee bun㒠să’-i avertiză’m şi pe alţi utilizatori în legă’tur㒠cu utilizatorii neserioşi
Cineva cu care pân㒠acum am colaborat bine,acum nu mai ră’spunde le mesaje,mi-a zis c㒠vrea o locomotiv㒠şi acum brusc s-a ră’zgândit.M-a mai şi încurcat,deoarece în loc s-o dau altcuiva,m-a rugat s㒠i-o pă’strez,iar acum am ră’mas cu ea,zice c㒠n-o mai vrea,c㒠oricum o are.Dac㒠e în regulă’,voi spune şi despre cine e vorba..Pot spune doar c㒠e un colecţionar pe N
 
Intrucat calificativele pot fi si subiective, nu doar obiective, nu stiu daca este o idee foarte buna. In schimb o lista cu persoanele de rea credinta (ca sa nu spun tzepari) actualiza periodic poate ar fi utila. Dar totusi, suntem asa de putini in acest hobby, chiar este cazul sa ne dam tzepe unul altuia ? Sincer, momentan refuz sa cred acest lucru (as numi mai degraba cazul descris mai sus ca pe o neantelegere), desi pe alt forum dedicat in special RC-ului am vazut ca sunt si specimene care traiesc pentru a tzepui. Haideti mai bine sa ne ocupam de acest hobby minunat, sa discutam despre modele, diorame, etc. si sa nu dam de lucru suplimentar admin-ului.
Parerea mea.
Toate cele bune tuturor.
 
Mihai, sunt multi neseriosi si-n lumea noastra. Trebuie sa intelegem ca vremurile actuale dau multe socoteli peste cap, asa ca cel care vrea piesa si nu si-o mai permite e jenat de situatia creata. Eventualele neintelegeri le tratati pe privat, va aduc Persil pentru rufe. A mai fost aia cu ''cine trage tzepe la locomotivari'' si deja ii stim pe vizati, au flotante grele.
Ce-ar fi ca un furnizor serios sa arunce pe forum o chestie de genul:
asta mi-a comandat o piesa si tergiverseaza afacerea. ??? Asa ca nu-i oferiti nimic!!! Si eu am dat in pierdere, transport platit degeaba sau coletul neachitat. Si nu sunt singurul, multi au patit-o. Cazurile grave se nominalizeaza?
am plecat la "ZMEURA de AUR'' ;-)
 
deci eu avem un client pentru o locomotivă’,acest brcosminp a zis c㒠s㒠i-o ţin,c㒠o vrea..acum nici el n-o mai vrea,şi uite aşa am ră’mas cu ea...
probabil are probleme,îl înţeleg..dar nu e foarte dră’guţ s㒠încurci omul
aşadar nu recomand nimă’nui brcosminp decât dac㒠n-are de ales...
 
Consider ca daca era ceva de lamurit, s-a lamurit pe PM. Problemele mele in momentul de fata se rezuma la imposibilitatea de a intelege o asemenea reactie din partea unui coleg (!?) forumist.
 
Bine,tot eu sunt de vină’
Oricum,asta e,se mai întâmplă’
Oricum,pân㒠acum brcosminp a fost de nota 10
pă’cat
 
Ehem... Nu vreau sa ma bag aiurea dar... e un forum nu un site de licitatii. Facilitatea oferita de acest forum e un bonus nu un scop. Pentru calificative se apeleaza la okazii, ebay si alt metode de comercializare care ofera asigrare sau un sistem de rank-ing.

Si ca sa fiu putin mai incisiv CLIENTUL isi poate rezerva dreptul de a se razgandi pana in momentul platii (cazul lui obiwan) asa cum vanzatorul isi poate rezerva dreptul de a selecta clientela (de acum cazu tau). La noi nu se practica dar incet cu incet invatam.

Parerea mea.
 
TATRA a spus:
Cel mai bine e sa mergi pe principiul "Primul venit, primul servit!", iar daca acesta intarzie si ai ocazia sa-ti vinzi "produsul" urmatorului, nu ezita.

scurt pe 2!fara balacareli in public si improscari cu materie maronie... :!:
chiar nu vad de ce atata tevatura pentru un nimic...s-a razgandit si gata,da-o la altul.era mai grav daca nu iti primeai banii sau ramaneai cu banii dati,asta-i"teapa"...

subscriu cuvintelor lui rastel si adaug...mai modeliti si voi cate ceva (exceptand vagonul macara facut de Prognosis nu prea am mai vazut ca se lucreaza ceva) si nu veti mai avea timp de prostii.
 
Orice client are dreptul conform legii sa se razgandeasca in tremen de 10 zile fara sa fie necesara nicio explicatie !... cam multa agitatie pe forum pentru aspecte colaterale, rubrica de vanzari este un bonus, asa cum amintea Daniel...

Mai bine am povesti ceva despre trenuri si trenulete, nu despre vanzari si cumparari...
 
Nu stiu ce sa zic, nu contest ce ti-a facut tie, dar relatia cu acest brcosminp a fost din partea mea super ok. Poate or fi fost ceva delay-uri (desi cand e vorba de delay-uri de obicei eu sunt vinovatul, ca deh, pacat ca ziua nu are 48 de ore. In rest m-a ajutat inclusiv cu niste combinatii de genul luat ceva de la unii si facut schimburi, asa ca din partea mea nu pot decat sa-i acord nota 10. Dar repet, din partea mea.
 
@hgdan: aia cu 10 zile e obligatorie doar pentru firme, si din punct de vedere al firmei e cam nashpa, dar totusi din punctul de vedere al consumatorului e minunat; pe okazii l-ai luat si gata (ma rog, mai nou au bagat escrow-ul si s-au mai schimbat un pic treburile, dar putina lume foloseste asa ceva)
ce sa zic la americani unde ai 30 de zile money back fara sa te intrebe nimic (a facut un amic de al meu niste romanisme de a testat vreo 5 camere foto pe stilul asta - ce-i drept pana la urma a cumparat si in fond e vorba doar de exercitarea dreptului pe care-l ai)
 
Bai oameni buni, ce naiba ma ? Chiar ne-am prostit de tot ? E necesar sa facem atata galagie pentru o nimica toata ? Pai ce ar fi sa ne apucam toti sa aruncam cu vorbe deastea despre unul si altul cum ca ne-ar fi tepuit sau mai stiu eu ce ?
Chiar nu citeste nimeni ce scrie sub titlul forumului:

Bun venit pe forumul Lokomotiv !
Forumul pasionatilor de trenuri si trenulete din Romania

Suntem pasionati sau vanzatori ?
 
Salut,

am re-deschis acest topic ca sa va intreb legat de o propunere.

In primul rand vreau sa sustin ideea transmisa de ceilalti mai sus, adica, acesta este un forum despre trenuri si trenulete, rubrica de vanzari este un bonus, fiecare trebuie sa isi asume singur anumite riscuri, forumul nu raspunde in nici o masura de tranzactiile care au loc.

Si propunerea:
pentru ca a mai fost luata in discutie, credeti ca ar fi utila o lista cu tepari? Si la tepar ma refer la om care nu a platit sau nu a ridicat un colet, exclus neintelegeri minore intre 2 forumisti.
Inteleg ce zice Dan legat de razgandirea clientului insa nu cred ca e normal sa se razgandeasca dupa ce te-ai inteles cu el si ai trimis deja coletul.

Lista ar urma sa fie utila in sensul ca cine ar avea de a face cu vreo persoana de pe lista macar ar sti dinainte ca trebuie sa isi ia masuri de precautie.

Ce parere aveti? (Am si eu vreo 2 de pus pe lista :D )
 
cred ca un astfel de topic va creea o atmosfera tensionata si animozitati...desi oarece utilitate ar avea,insa...asa cum spuneai,fiecare trebuie sa isi asume niste riscuri la o tranzactie SH...sau cum se spune din batrani...te joci cu focul,te arzi...
 
Va salut, in primul rand cred ca sunt dator cu ceva explicatii pt a elucida subiectul topicului si pt a trage ceva invataminte din modul de abordare a eventualului vanzator/cumparator. Am o colaborare destul de lunga cu cel ce a deschis acest topic, avand in vedere raspandirea mica de care beneficiaza scara N pe plaiurile noastre. Recunosc faptul ca l-am rugat pe mihai90 sa rezerve un anumit produs pana la o anumita data pana la care imi propusesem achitarea lui - e vorba de o saptamana dupa ce achizitionasem cu succes un alt produs de la el. Avand in vedere experientele anterioare cu respectivul coleg care a dat dovada de disponibilitate si flexibilitate de cele mai multe ori insa nu s-a sfiit sa vanda produsul pe care l-am rezervat, altui cumparator inainte de data convenita - asta vis a-vis de principialitate - l-am rugat, fiindca ma bazam pe o incasare de la un alt coleg forumist - sa astepte 2 maxim 3 zile dupa data convenita pana cand aveam certitudinea incasarii pt a trimite coletul. La data convenita a insistat sa-mi trimita coletul insa i-am transmis ca atata vreme cat nu am siguranta ca-l pot plati nu e indicat sa-l trimita pt a nu plati taxe de depozitare inutile catre posta, nu am fost niciodata in situatia de a nu ridica un colet de la posta. Am fost si in situatia cumparatorului care a contactat vanzatorul/rezervat un produs si care a primit raspunsul ulterior ca produsul s-a vandut :-? , am fost si in situatia vanzatorului care a preferat sa vanda un set intreg chiar daca primise anterior o oferta pe o componenta a setului :oops: . Am colaborat cu multi dintre membrii acestui forum in calitate de vanzator insa de cele mai multe ori in calitate de cumparator, poate au fost intarzieri insa in mod clar situatia de fata o definesc mai degraba ca pe o neintelegere decat ca pe o tzeapa. In concluzie recomand atat pt vanzator cat si pt cumparator ca termenul de rezervare a produsului sa fie asumat de ambii iar in cazul in care tranzactia nu se incheie, produsul sa redevina disponibil spre vanzare. Cam aceasta ar fi istoria ...
 
Salut,

@brcosminp ceea ce zici mai sus se poate sa fie 100% adevarat sau nu, sau poate sa fie intr-o anumita masura subiectiv. Asta este mai putin important, din punctul meu de vedere neintelegerea este doar intre voi doi, discutia pe aceasta tema ar fi trebuit sa fie doar intre voi doi si cred ca @Mihai90 nu ar fi trebuit sa deschida acest subiect aici pe forum. Daca intradevar era o teapa, adica lipsa plata, inselatorie, etc atunci era alta poveste.

@cosmin78 ai si tu dreptate insa intr-un fel trebuie sa ne si dam de stire unui altuia de cine sa ne ferim, deci ne mai gandim.
 
Si eu am considerat si consider ca este genul de neintelegere care se rezolva intre vanzator-cumparator cu o marca de detergent prezenta in lumea trenulistica si crede-ma ca am tot spalat pe PM insa in momentul in care imi vad numele improscat cu diverse in public cred ca e normal sa iau atitudine si sa relatez cat mai obiectiv realitatea.