Expozitie Machete Feroviare la Muzeul Tehnic

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Oct 2010
621
302
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Cu placere , am facut eu pe fotograful de serviciu cat m-am priceput, am vazut ca nu a postat nimeni poze de saptamana trecuta asa ca am zis sa o fac eu.
Am pus linkuri la poze pentru colegul Felippe.
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: AdyAero

felippe

Well-Known Member
Trenulist
21 Ian 2006
1.469
15
Faversham, UK
www.voica.uk
WEBSITE
http://www.voica.uk
LOCATION
Faversham, UK
[...]
Am pus linkuri la poze pentru colegul Felippe.
[...]
Multumesc.

Am inteles din cateva discutii pe care le-am avut pe forum de-a lungul ltimpului, colectionarii de material rulant sunt reticenti in a schimba aspectul de model de colectie, sau, dupa caz, de jucarie al materiaului rulant - aici ma refer la "weathering" ("patinare / imbatranire"), fie ca sunt vagoane, fie ca sunt locomotive. Dar nici macar cladirile? Ca "la soare te poti uita dar la ele ba", asa sunt de stralucitioare (in afara de trei sau patru - am observat un canton, statia Lunca, un depozit de combustibil, o statie terminus, poate mai sunt si altele). In opinia mea cam au un aspect de kitch dar cred ca, de fapt, cauza este ca diorama nu este terminata, corect?. La fel cu iarba: in natura nu exista suprafete atat de mari cu iarba atat de uniform distribuita. Toate aceste "perfectiuni" ies si mai mult in evidenta cand remarci ca sinele sunt "ruginite" - desi intre sine ar trebui sa mai apara zone "murdare" de ulei, praf de frana, umezeala, etc.

Nu as vrea sa critic dar la cate expozitii am fost, in afara de dioramele rezervate copiilor, unde acestia fac "cu randul" la controlul trenurilor din gama "Thomas, the Tamk Engine", nu am vazut vreodata ca materialul rulant, vehiculele auto, lucrarile de arta, cladirile, etc sa fie toate ca atunci cand au iesit pe poarta fabricii sau, dupa, caz doar ce au fost finalizate.
 

Radu161

Well-Known Member
Moderator
Trenulist
25 Mai 2007
1.745
12
Bucuresti/Arad
r161trains.wordpress.com
WEBSITE
http://r161trains.wordpress.com/
YAHOO
radu161
LOCATION
Bucuresti/Arad
Salut

Cel putin la CFB mai e destul de lucru la module, in special in zona de detalii, dar si weatheringul este unul dintre aspecte. Pana in acest moment si probabil si anul viitor, pentru noi e important sa avem un anumit numar si tip de module pentru a putea face circuite variate. Dupa care o sa revenim la fiecare in parte pentru a adauga detalii. Legat de aspectul ierbii, nici lumina proasta nu ajuta, cel putin in gara avem vreo 3 variatii de iarba si in poze nu se observa, par toate la fel.
Legat de materialul rulant, acolo e chiar la latitudinea fiecaruia si nu poti impune. Eu personal sunt fan weathering, dar abia am reusit sa incropesc o garnitura MAV pentru expozitia asta, dar sper ca anul viitor sa primeasca si weathering.