- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
29 septembrie 2011 = Expoziţie InfraTrans 2011<i></i>
Joi, 29 şi vineri, 30 septembrie 2011, a avut loc la peronul 13 expoziţia a unor vehicule FeRoviaRe ce aparţin de operatorul feroviar de stat CFR Marfă. Pe lângă acest stand dinamic, în incinta Gării de Nord au fost invitaţi mai mulţi agenţi economici care şi-au prezentat ofertele şi produsele legate de industria FeRoviaRă.
Ediţia din acest an, organizată sub înaltul patronaj al Ministerului Transportului şi Infrastructurii şi cu sprijinul CFR, CFR Marfă, Asociaţia Inginerilor Feroviari din România, a avut ca invitaţi pe Alstom, Astaldi, Isaf, Metrorex, RATB, Porr, Siemens, Strail şi multe alte firme private româneşti sau internaţionale.
Aşa cum spuneam la început, la linia 13 au fost expuse 4 vehicule feroviare, 2 dintre acestea fiind motoare şi 2 dintre acestea fiind remorcate. O apariţie foarte interesantă a fost vagonul Saadkms destinat transportului de autotrenuri cu remorcă. Acest tip de transport intermodal, numit în continuare Rollende Landstrasse are numeroase avantaje, printre care: protejarea mediului înconjurător, decongestionarea traficului rutier, încurajarea transportului feroviar rapid, sigur şi economic. Iar dacă autotrenurile sunt transportate pe calea ferată, şoferii care deservesc aceste vehicule se vor urca într-un vagon tip cuşetă cu 39 de locuri şi cu acces la un spaţiu cu bar şi bucătărie.
Din punct de vedere al vehiculelor motoare, au fost expuse două locomotive de la CFR Marfă, şi anume locomotiva electrică Co`-Co` de 5.100 de kW şi locomotiva diesel-electrică Co`-Co` de 2.300 de CP modernizată de Remarul 16 Februarie, cunoscută şi sub numele de Carpathia 2.300 DE-M cu numărul UIC 92 53 0 630 001-1.
Aşadar, acestea au fost noutăţile expuse la Expoziţia InfraTrans 2011 pe 29 şi 30 septembrie 2011. în speranţa sensibilizării oficialilor Ministerului Transporturilor pentru o reconsiderare şi o reconcetrare a atenţiei către transportul feroviar de marfă şi de călători, această acţiune organizată de AIFR s-a dovedit a fi o reuşită şi a însemnat mai mult decât o avanpremieră a Zilelor FeRoviaRe 2011 ce vor avea loc între 4 şi 5 septembrie în Bucureşti.
Montaj video:<i></i>
http://www.youtube.com/watch?v=FaZ_gN-3kDE
Fotografii:<i></i>
Vagon Saadkms <i></i>
Vagon Saadkms <i></i>
Vagon Saadkms <i></i>
Vagon Saadkms <i></i>
Detaliu boghiu vagon Saadkms <i></i>
Codificare numerica si literala UIC a vagonului Saadkms <i></i>
Sigla Greenbrier Europe a vagonului produs in 2003 in Germania <i></i>
Vagon CFR Marfa 85-30 pentru transportul soferilor de autotrenuri <i></i>
Detaliu boghiu Gorlitz V al vagonului Rollende Landstrasse <i></i>
Detaliu boghiu Gorlitz V <i></i>
Detaliu codificare UIC al vagonului CFR Mrfa 85-30 <i></i>
Vagon de Transport combinat RO-LA expus in Gara de Nord <i></i>
Grup sanitar <i></i>
Coridor de trecere <i></i>
Conditii de dormit <i></i>
Sigla Atelierele CFR Grivita Bucuresti <i></i>
Locomotiva electrica CFR Marfa 6600 kW nr. 34 <i></i>
Locomotiva electrica CFR Marfa 6600kW <i></i>
Locomotiva diesel-electrica CARPATHIA 2300 <i></i>
EA6600kW vs LDE2300CP <i></i>
Infratrans - Expozitia internationala pentru echipamente si dotari in domeniul feroviar <i></i>
Atmosfera generala <i></i>
Sistem de prindere W14 de la Schwihag <i></i>
Alte echipamente de la Schwihag <i></i>
Electroaparataj <i></i>
Ro-Thermit SRL Romania <i></i>
Silogic <i></i>
ISAF SA <i></i>
Semnal luminos de la ISAF SA <i></i>
Telecomunicatii CFR SA <i></i>
Romkatel SRL <i></i>
Electrificare CFR <i></i>
Informatică FeRoviaRă <i></i>
Porr Construct SRL <i></i>
Alstom Transport <i></i>
Tramvai Bucur LF by Marian Andrei <i></i>
Tramvai Bucur LF by Marian Andrei <i></i>
Metroul SA si RATB <i></i>
Expozitia InfraTrans 2011 <i></i>
Joi, 29 şi vineri, 30 septembrie 2011, a avut loc la peronul 13 expoziţia a unor vehicule FeRoviaRe ce aparţin de operatorul feroviar de stat CFR Marfă. Pe lângă acest stand dinamic, în incinta Gării de Nord au fost invitaţi mai mulţi agenţi economici care şi-au prezentat ofertele şi produsele legate de industria FeRoviaRă.
Ediţia din acest an, organizată sub înaltul patronaj al Ministerului Transportului şi Infrastructurii şi cu sprijinul CFR, CFR Marfă, Asociaţia Inginerilor Feroviari din România, a avut ca invitaţi pe Alstom, Astaldi, Isaf, Metrorex, RATB, Porr, Siemens, Strail şi multe alte firme private româneşti sau internaţionale.
Aşa cum spuneam la început, la linia 13 au fost expuse 4 vehicule feroviare, 2 dintre acestea fiind motoare şi 2 dintre acestea fiind remorcate. O apariţie foarte interesantă a fost vagonul Saadkms destinat transportului de autotrenuri cu remorcă. Acest tip de transport intermodal, numit în continuare Rollende Landstrasse are numeroase avantaje, printre care: protejarea mediului înconjurător, decongestionarea traficului rutier, încurajarea transportului feroviar rapid, sigur şi economic. Iar dacă autotrenurile sunt transportate pe calea ferată, şoferii care deservesc aceste vehicule se vor urca într-un vagon tip cuşetă cu 39 de locuri şi cu acces la un spaţiu cu bar şi bucătărie.
Din punct de vedere al vehiculelor motoare, au fost expuse două locomotive de la CFR Marfă, şi anume locomotiva electrică Co`-Co` de 5.100 de kW şi locomotiva diesel-electrică Co`-Co` de 2.300 de CP modernizată de Remarul 16 Februarie, cunoscută şi sub numele de Carpathia 2.300 DE-M cu numărul UIC 92 53 0 630 001-1.
Aşadar, acestea au fost noutăţile expuse la Expoziţia InfraTrans 2011 pe 29 şi 30 septembrie 2011. în speranţa sensibilizării oficialilor Ministerului Transporturilor pentru o reconsiderare şi o reconcetrare a atenţiei către transportul feroviar de marfă şi de călători, această acţiune organizată de AIFR s-a dovedit a fi o reuşită şi a însemnat mai mult decât o avanpremieră a Zilelor FeRoviaRe 2011 ce vor avea loc între 4 şi 5 septembrie în Bucureşti.
Montaj video:<i></i>
http://www.youtube.com/watch?v=FaZ_gN-3kDE
Fotografii:<i></i>
Vagon Saadkms <i></i>
Vagon Saadkms <i></i>
Vagon Saadkms <i></i>
Vagon Saadkms <i></i>
Detaliu boghiu vagon Saadkms <i></i>
Codificare numerica si literala UIC a vagonului Saadkms <i></i>
Sigla Greenbrier Europe a vagonului produs in 2003 in Germania <i></i>
Vagon CFR Marfa 85-30 pentru transportul soferilor de autotrenuri <i></i>
Detaliu boghiu Gorlitz V al vagonului Rollende Landstrasse <i></i>
Detaliu boghiu Gorlitz V <i></i>
Detaliu codificare UIC al vagonului CFR Mrfa 85-30 <i></i>
Vagon de Transport combinat RO-LA expus in Gara de Nord <i></i>
Grup sanitar <i></i>
Coridor de trecere <i></i>
Conditii de dormit <i></i>
Sigla Atelierele CFR Grivita Bucuresti <i></i>
Locomotiva electrica CFR Marfa 6600 kW nr. 34 <i></i>
Locomotiva electrica CFR Marfa 6600kW <i></i>
Locomotiva diesel-electrica CARPATHIA 2300 <i></i>
EA6600kW vs LDE2300CP <i></i>
Infratrans - Expozitia internationala pentru echipamente si dotari in domeniul feroviar <i></i>
Atmosfera generala <i></i>
Sistem de prindere W14 de la Schwihag <i></i>
Alte echipamente de la Schwihag <i></i>
Electroaparataj <i></i>
Ro-Thermit SRL Romania <i></i>
Silogic <i></i>
ISAF SA <i></i>
Semnal luminos de la ISAF SA <i></i>
Telecomunicatii CFR SA <i></i>
Romkatel SRL <i></i>
Electrificare CFR <i></i>
Informatică FeRoviaRă <i></i>
Porr Construct SRL <i></i>
Alstom Transport <i></i>
Tramvai Bucur LF by Marian Andrei <i></i>
Tramvai Bucur LF by Marian Andrei <i></i>
Metroul SA si RATB <i></i>
Expozitia InfraTrans 2011 <i></i>