In ceea ce priveste rigoarea pe alte meleaguri, sunt de acord. Iarasi de acord si cu "spiritul latin". Cat despre probleme , aici, chiar sunt minime. De curand, la o vizita in "vitrina" (unul din atelierele de intretinere din Porto, unde partial, suprafata transparenta lasa sa se vada "alfele" ca intr-o vitrina), amicul responsabil de atelier era foarte multumit de timpul redus de imobilizare al trenurilor.
La baza ramelor electrice din seria 4000 CP (10 bucati), este de fapt ETR 460. Portughezele au fost construite in Italia si Portugalia, (montaj final in Portugalia), de catre consortiul Fiat Ferrovia si defuncta Sorefame. 6 unitati pe rama, 4000KW, vmax 220km/h, conform caietului de sarcini si penduleaza din Sud pana in Nord. Bine, nu fuge cu 220 peste tot, pentru ca inca nu au rezolvat toate problemele la infrastructura, insa multi il prefera in locul unui traseu nou, pentru "TGV".
Scuze de off-topic.