Expeditie pe ruta Sacuieni Bihor-Sarmasag

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Acuma sper sa mearga si al II - lea.
Oricum odata intrat pe forum sint mai multe reportaje pe acolo.
 
Sal
Desi unele dintre povesti sunt "depresive", reportajele sunt frumoase. Pacat ca la noi ignoranta este la ea acasa. Poate prin astfel de reportaje lucruruile o sa inceapa sa se miste si aici ma refer mai ales la liniile inguste ca "baieti destepti" sunt peste tot si cand spun "baieti destepti" nu ma refer la mana de oameni care efectiv a pus umarul la treaba si incearca sa mai salveze ............. ce se mai poate salva. Respect domnilor pt ceea ce faceti.
 
9

<t>Pe aceasta linie mersul este cam prost eu zic ca se putea face fata si cu desiro la un mers mai diurn cu legatura de la Zalau la Oradea sau Marghita dar se pare ca este acelasi mers de ani buni , chiar nu este shimbat deloc</t>
 
Iata motivul 1
CFR Calatori a spus:
O caracteristica importanta a ofertei de transport de calatori pe calea ferata pe plan intern este stabilitatea acesteia, pastrandu-se rutele traditionale care sunt accesate in mod frecvent de clientii fideli acestui tip de transport.

Motivul 2

Linia a fost adjudecata de SC TFG SA.
 
Cautind pe infofer, dupa data schimbarii mersului de tren am gasit un tren Oradea -Jibou.De ce daca a fost preluata?
 
cristiCFR a spus:
De la adjudecare pana la preluarea efectiva este un timp de pregatire.

Maxim 6 luni de la data castigarii licitatiei.

Despre TFG pot spune ca are o gramada de trenuri in special de la Suplacu de Barcau

In 2004 au licitat si au castigat sectia , in brosura mersul trenurilor tiparita pentru angajatii CFR Marfa am gasit mersul facut pentru sectia aceasta, probabil asa va fi si dupa preluarea de acum.(in cel cu sigla CFR Calatori nu apareau sectiile inchiriate)



Dar la scurt timp au renuntat , din cate am auzit nu au obtinut subventia pentru trenurile de calatori.
 
2

<t>Mare lucru nu e schimbat decit un singur tren fata de Cfr care in loc sa plece la 12 sin sacuieni pleaca la 10 practic e alta Marie cu alta palarie Linia e rentabila pt marfa mai mult si scurteaza distanta intre Zalau si Oradea <br/>
<br/>
<br/>
tot 2 trenuri pe sens erau deci se vede ca linia nu prea este utilizata de calatori .</t>
 
Aaa, nu am ramas fara aparat in tren.
Si erau si citiva calatori, probabil tocmai faptul ca nu sint trenuri a facut ca oamenii sa se indeparteze de tren.
De multi ani acceleratul Timisoara -Iasi nu are legatura din Oradea spre Sacuieni si Marghita.
Exista insa autobuze din Timisoara spre Simleul Silvaniei si spre Zalau.
 
Si ca o chestie ciudata, de anul trecut apre un tren Oradea-Marghita-Oradea, cu mentiunea circula facultativ, din cate stiu nu a circulat macar o data anul trecut.
Care o fi treaba cu trenurile astea facultaive ?
Am identificat o gramada in noul mers.
 
cristiCFR a spus:
Si ca o chestie ciudata, de anul trecut apre un tren Oradea-Marghita-Oradea, cu mentiunea circula facultativ, din cate stiu nu a circulat macar o data anul trecut.
Care o fi treaba cu trenurile astea facultaive ?
Am identificat o gramada in noul mers.

Interesanta intrebare... Din pacate, insa, de cele mai multe ori se intampla ca acestea sa nu circule(Lucru verificat pe propria raspundere!). Dintre trenurile facultative prezente in noul mers, exista cateva accelerate care sigur circula:
A 11651/16552 "Bucuresti - Suceava"
A 11655/11656 "Bucuresti - Bacau"
A 11661/11662 "Bucuresti - Iasi"
De acestea stiu sigur ca circula in perioada sarbatorilor legale(in special de Paste si de Craciun).

Dintre facultativele care sigur nu circula pot sa mentionez urmatoarele:
A 11513/11514 "Ploiesti Sud - Targoviste"(Din cate stiu, Revizia Ploiesti NU dispune de vagoane de accelerat si nici de automotoare Desiro!)
A 11515/11512 "Ploiesti Sud - Targoviste"
A 11532 "Ploiesti Sud - Bucuresti Nord"(Nu figureaza pe infofer!)
A 11664 "Iasi - Bucuresti"(Nu figureaza pe infofer. Probabil circula doar in cazul unui flux mare de calatori)
A 11555/11556 "Bacau - Piatra Neamt"(Grupa de la 1955/1956 care nicu nu e trecuta pe infofer!)
P 3102/3101 "Oradea - Ciumeghiu"
P 3625/3626 "Cluj Napoca - Ciucea"
P 3634 "Huedin - Cluj Napoca"
P 3642/3643 "Oradea - Bratca"
P 4061/4062 "Oradea - Marghita"

Un caz aparte este P 3637 "Cluj Napoca - Huedin" care circula.
 
Un tren facultativ este un tren prevazut sa circule daca cerintele de trafic o impun (numar de calatori). Circula cu ordin special din motivul enuntat mai sus.

Daca cerintele de trafic nu cer introducerea trenului nici nu o sa-l vedeti vreodata. Nu plecati de la premisa ca un tren facultativ (=optional) trebuie sa circule macar o data.
 
in statia Tirgoviste nu apare deloc acel accelerat facultativ Ploesit Sud - Tirgoviste-Ploiesti Sud; parerea mea ca nu va circua niciodata, atita timp cit linia aia e terminata iar viteza de deplasare sub orice critica, nu are nici o sansa in fata microbuzului, nici macar un accelerat...