La mijlocul lui Mai am plecat intr-o excursie planificata cu mult timp in urma pe linia istorica Oravita - Anina. Au fost mai multe probleme de a caror rezolvare depindea reusita excursiei. In sfarsit dupa cateva amanari am "primit" verde asa ca dimineata devreme am urcat la bordul noului autocar Mercedes scos ca din cutie. Drumul pana la Oravita in aceste conditii a fost rapid si placut.
Spre comparatie daca am fi optat pentru varianta CFR, mai ales dupa aparitia operatorului privat, am fi fost nevoiti sa schimbam 3 trenuri pe o distanta de 100 km! Din Timisoara cu personalul pana la Voiteni, apoi cu Regio Trans Voiteni - Berzovia si in sfarsit Berzovia - Oravita.
Trecem peste linia 922 Voiteni - Berzovia - Resita pe noul pasaj rutier denivelat
Traversam linia 916 Gataia - Jamul Mare
Dupa scurt timp ajungem la trecerea la nivel cu calea ferata 923 Berzovia - Anina
Intram in scurt timp in Oravita un oras mic dar incarcat de istorie
Spre comparatie daca am fi optat pentru varianta CFR, mai ales dupa aparitia operatorului privat, am fi fost nevoiti sa schimbam 3 trenuri pe o distanta de 100 km! Din Timisoara cu personalul pana la Voiteni, apoi cu Regio Trans Voiteni - Berzovia si in sfarsit Berzovia - Oravita.

Trecem peste linia 922 Voiteni - Berzovia - Resita pe noul pasaj rutier denivelat

Traversam linia 916 Gataia - Jamul Mare

Dupa scurt timp ajungem la trecerea la nivel cu calea ferata 923 Berzovia - Anina

Intram in scurt timp in Oravita un oras mic dar incarcat de istorie

