Etajate pentru cfr-izare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

flvca

Active Member
Trenulist
2 Noiembrie 2008
145
1
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Am cumparat o garnitura etajata produsa de Schicht, de fapt inmatriculari diferite, de la vanzatori diferiti. Aceasta garnitura doresc sa devina o garnitura CFR, in schema de vopsire verde. As dori informatii despre sigla CFR corespunzatoare, inmatriculare corecta si orice alte informatii, care m-ar putea ajuta pentru o cfr-izare cat mai buna. Multumesc
 
Ma poate ajuta cineva cu date, despre varianta albastra CFR, a aceleasi garnituri? Pe net am gasit poze, dar nu pot vizualiza inscrisurile de pe vagoane. Am putut observa ca unul dintre vagoanele de capat era de clasa I. Stie cineva mai multe? Multumesc.
 
1. multumesc pentru raspunsuri
2. din ce spuneti, inteleg ca modelul meu are capetele tesite
3. sa zicem Ploesti-Maneciu
 
Pentru ca tot suntem la rubrica "tot ce vrei sa stii", mai vreau sa aflu cum functioneaza acest PM. De cate ori incerc ca trimit PM, dupa ce scriu mesajul si "apas trimite", imi raman mesajele la rubrica "mesaje in curs de trimitere". Ma miram de ce nimeni nu-mi raspunde. Ce fac gresit sau ce trebuie sa fac in plus?
 
Mesajul ramane in starea respectiva pana in momentul in care cel caruia ii este adresat, vede mailul prin care este avertizat de faptul ca a primit un PM, si il citeste.
In momentul in care il citeste, mesajul trece de la "in curs de trimitere" la "trimis".
 
Multumesc stageexp, deci unii chiar nu doreau sa vorbeasca cu mine :( . Am glumit, sa nu credeti ca sunt suparat pe voi :D .
 
Salut Florin,
am trimis pe PM doua adrese ale unor linkuri, unde se gasesc o gramada de poze cu etajate. Nu le-am pus public, pentru ca nu am mai avut vreme sa citesc sectiunea de regulament sa vad daca pot posta sau nu informatia respectiva, ca sa nu fie interpretat gestul meu ca unul neconform.
Nu e nimic special, sunt detalii foto postate chiar de unii membrii mai vechi ai forumului de prin calatoriile lor de documentare.

Ca informatie, daca tot ai adus vorba, acum cateva luni, un membru al forumului a dat 3 adrese ale unor linkuri cu o gramada de material rulant, poze proprii la o rezolutie buna, foarte utiler pentru cei care purced la ceferizare sau scratch build. Imi cer scuze, nu mai retin exact despre cine este vorba.
 
Referitor la acest subiect, revin de data aceasta cu o intrebare la concret:
pentru vagoanele ET modernizate stiu ca exista 26-16, 36-16, 84-16 cele din urma adaptate transportului de biciclete.
referitor insa la primele doua categorii, am o intrebare punctuala: ferestrele de capat ale vagonului sunt simetric dispuse de ambele parti, sau pe una dintre laterale vagonul nu prezinta o fereastra mica?

Mai clar: din imaginile pe care le am eu la dispozitie, vagonul dispune de 6 ferestre inferioare + 6 ferestre superioare, la care se adauga intr-un capat doua ferestre iar in celalalt capat una singura. La cea din urma ma refer eu, se regaseste pe ambele laterale ale vagonului sau doar pe una dintre laterale?
 
Am acordul lui Flavius sa-ti dau un raspuns la intrebare,ptr.ca sunt la fel de interesat de subiect si avand aceeasi garnitura, la ambele capete sunt cate doua ferestre inegale simetric pe ambele parti, in rest este cf.cu descrierea facuta de tine.
Multumesc ptr ajutorul acordat,
Puiu
 
Abia acum am reusit sa citesc posturile. Chickengeorge se refera la macheta, iar tu stageexp cred ca intrebi despre modele reale. Am inteles bine? Chickengeorge are dreptate , macheta are cate doua geamuri pe ambele parti. Garnitura mea a plecat deja spre Braila pentru cfr-izare. Initial am crezut ca intrebi despre capetele vagonului la macheta, care prezinta doua geamuri la un capat si trei la celalalt. In speranta ca nu vorbim de lucruri diferite, atasez poze cu o a doua garnitura TE DR, pe care sper ca voi reusi intr-un final sa o cfr-izez in culoarea verde. Stageexp, daca intrebi despre modele reale, scuze, nu stiu sa-ti raspund.

 
Ok,
s-a iscat o confuzie :D .
Eu am vorbit despre vagoanele reale, cele modernizate, varianta alb cu albastru.
Sunt disponibile poze pe internet, dar fiind facute la mai multe garnituri deci nu la acelasi vagon din toate pozitiile, nu sunt sigur pe simetria ferestrelor de capat, situate insa pe partea laterala a vagonulu. Le-am numit de capat pentru ca sunt grupe separate fata de cele 6 principale.
O sa studiez fotografiile disponibile, si eventual o sa fac niste vizite la gara.

Din pacate problema cea mai importanta este timpul, dar se rezolva. Mersi oricum inca odata pentru raspunsuri.
Bafta in continuare.
 
Ploiesti, 1997.
Nu e multa informatie,dar decat deloc.....

p05970113.jpg


personenwagen-303299.jpg


personenwagen-303300.jpg


personenwagen-303301.jpg


Poze de Andreas Axmann
de pe http://www.bahnbilder.de/name/galerie/kategorie/Rum%E4nien~Wagen~Personenwagen.html
si
http://www.stachelbuckel.de/htm/ebb_ro.htm