Etajate pentru cfr-izare

flvca

Active Member
Trenulist
2 Noiembrie 2008
145
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Am cumparat o garnitura etajata produsa de Schicht, de fapt inmatriculari diferite, de la vanzatori diferiti. Aceasta garnitura doresc sa devina o garnitura CFR, in schema de vopsire verde. As dori informatii despre sigla CFR corespunzatoare, inmatriculare corecta si orice alte informatii, care m-ar putea ajuta pentru o cfr-izare cat mai buna. Multumesc
 

flvca

Active Member
Trenulist
2 Noiembrie 2008
145
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Ma poate ajuta cineva cu date, despre varianta albastra CFR, a aceleasi garnituri? Pe net am gasit poze, dar nu pot vizualiza inscrisurile de pe vagoane. Am putut observa ca unul dintre vagoanele de capat era de clasa I. Stie cineva mai multe? Multumesc.
 

flvca

Active Member
Trenulist
2 Noiembrie 2008
145
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
1. multumesc pentru raspunsuri
2. din ce spuneti, inteleg ca modelul meu are capetele tesite
3. sa zicem Ploesti-Maneciu
 

flvca

Active Member
Trenulist
2 Noiembrie 2008
145
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Pentru ca tot suntem la rubrica "tot ce vrei sa stii", mai vreau sa aflu cum functioneaza acest PM. De cate ori incerc ca trimit PM, dupa ce scriu mesajul si "apas trimite", imi raman mesajele la rubrica "mesaje in curs de trimitere". Ma miram de ce nimeni nu-mi raspunde. Ce fac gresit sau ce trebuie sa fac in plus?
 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Mesajul ramane in starea respectiva pana in momentul in care cel caruia ii este adresat, vede mailul prin care este avertizat de faptul ca a primit un PM, si il citeste.
In momentul in care il citeste, mesajul trece de la "in curs de trimitere" la "trimis".
 

flvca

Active Member
Trenulist
2 Noiembrie 2008
145
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Multumesc stageexp, deci unii chiar nu doreau sa vorbeasca cu mine :( . Am glumit, sa nu credeti ca sunt suparat pe voi :D .
 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Salut Florin,
am trimis pe PM doua adrese ale unor linkuri, unde se gasesc o gramada de poze cu etajate. Nu le-am pus public, pentru ca nu am mai avut vreme sa citesc sectiunea de regulament sa vad daca pot posta sau nu informatia respectiva, ca sa nu fie interpretat gestul meu ca unul neconform.
Nu e nimic special, sunt detalii foto postate chiar de unii membrii mai vechi ai forumului de prin calatoriile lor de documentare.

Ca informatie, daca tot ai adus vorba, acum cateva luni, un membru al forumului a dat 3 adrese ale unor linkuri cu o gramada de material rulant, poze proprii la o rezolutie buna, foarte utiler pentru cei care purced la ceferizare sau scratch build. Imi cer scuze, nu mai retin exact despre cine este vorba.
 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Referitor la acest subiect, revin de data aceasta cu o intrebare la concret:
pentru vagoanele ET modernizate stiu ca exista 26-16, 36-16, 84-16 cele din urma adaptate transportului de biciclete.
referitor insa la primele doua categorii, am o intrebare punctuala: ferestrele de capat ale vagonului sunt simetric dispuse de ambele parti, sau pe una dintre laterale vagonul nu prezinta o fereastra mica?

Mai clar: din imaginile pe care le am eu la dispozitie, vagonul dispune de 6 ferestre inferioare + 6 ferestre superioare, la care se adauga intr-un capat doua ferestre iar in celalalt capat una singura. La cea din urma ma refer eu, se regaseste pe ambele laterale ale vagonului sau doar pe una dintre laterale?
 

chickengeorge

Well-Known Member
Trenulist
15 Ianuarie 2009
340
0
Timisoara
YAHOO
chickengeorge2000
LOCATION
Timisoara
Am acordul lui Flavius sa-ti dau un raspuns la intrebare,ptr.ca sunt la fel de interesat de subiect si avand aceeasi garnitura, la ambele capete sunt cate doua ferestre inegale simetric pe ambele parti, in rest este cf.cu descrierea facuta de tine.
Multumesc ptr ajutorul acordat,
Puiu
 

flvca

Active Member
Trenulist
2 Noiembrie 2008
145
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Abia acum am reusit sa citesc posturile. Chickengeorge se refera la macheta, iar tu stageexp cred ca intrebi despre modele reale. Am inteles bine? Chickengeorge are dreptate , macheta are cate doua geamuri pe ambele parti. Garnitura mea a plecat deja spre Braila pentru cfr-izare. Initial am crezut ca intrebi despre capetele vagonului la macheta, care prezinta doua geamuri la un capat si trei la celalalt. In speranta ca nu vorbim de lucruri diferite, atasez poze cu o a doua garnitura TE DR, pe care sper ca voi reusi intr-un final sa o cfr-izez in culoarea verde. Stageexp, daca intrebi despre modele reale, scuze, nu stiu sa-ti raspund.

 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Ok,
s-a iscat o confuzie :D .
Eu am vorbit despre vagoanele reale, cele modernizate, varianta alb cu albastru.
Sunt disponibile poze pe internet, dar fiind facute la mai multe garnituri deci nu la acelasi vagon din toate pozitiile, nu sunt sigur pe simetria ferestrelor de capat, situate insa pe partea laterala a vagonulu. Le-am numit de capat pentru ca sunt grupe separate fata de cele 6 principale.
O sa studiez fotografiile disponibile, si eventual o sa fac niste vizite la gara.

Din pacate problema cea mai importanta este timpul, dar se rezolva. Mersi oricum inca odata pentru raspunsuri.
Bafta in continuare.
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.471
600
Iași
LOCATION
Iași
Ploiesti, 1997.
Nu e multa informatie,dar decat deloc.....









Poze de Andreas Axmann
de pe http://www.bahnbilder.de/name/galerie/kategorie/Rum%E4nien~Wagen~Personenwagen.html
si
http://www.stachelbuckel.de/htm/ebb_ro.htm
 

scristi

Well-Known Member
Trenulist
12 Septembrie 2016
387
35
Braila
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Braila
mai trebuie ceva facut inafara de vopsit si inmatriculat ?