ER20 BF -noi locomotive Siemens (diesel-electrice) in RO

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Sie

New Member
21 Mai 2009
11
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Sursa:

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13716&lang=ro

Se pare ca familia de locomotive Siemens care circula in Romania se va imbogati curand cu inca doi membri, de aceasta data diesel electrice (faimoasele "Hercules" care sunt si in dotarea OBB).
Incepe sa devina interesant...
 
Doar o precizare: Faimoasele Herkules sunt numai in dotarea OBB. ER20 au mai multi... :)
 
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&file=siem_21406_58&action=image
 
Locomotivele au primit logo CTV:

http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4985:herkulesek-atutazoban&catid=1:nagyvasut&Itemid=3

Astazi sunt sunt in Ungaria, probabil zilele acestea intra in tara.
 
adrian78hd a spus:
Azi in jurul orelor 16 erau in gara Simeria ..

Locomotivele ( 2016 750 si 2016 751) au fost puse in serviciu ieri in depoul Brasov. Dupa scurte verificari (soft statie radio ptr. Romania, montare GPS, etc), locomotivele au plecat la tren. In seara aceasta, 750 se afla in Galati, iar 751 se afla in gara Simeria.
 
Pe sectii electrificate ?sau 750 va face servicu ce impingatoare pe Pui-Banita?e mai ieftina motorina decat curentu..
 
adrian78hd a spus:
Pe sectii electrificate ?sau 750 va face servicu ce impingatoare pe Pui-Banita?e mai ieftina motorina decat curentu..

Locomotivele vor face serviciu pe toate sectiile, atat electrificate cat si neelectrificate. Consumul de motorina este mai mic comparat cu LDE 2100 (cam 60% la acelasi tonaj), iar in plus locomotiva franeaza electric recuperativ (da, chiar daca este o locomotiva diesel, energia din franarea electrica se recupereaza pe servicii auxiliare si/sau pe circuitul incalzire tren, iar numai surplusul se disipa pe rezistentele de franare montate pa acoperis). Nici din punct de vedere al tonajului nu vor fi probleme, datorita sistemului antipatinaj ultraperformant (este cam acelasi ce se afla instalat si pe ES64F4) poate remorca tonaje apropiate de LE5100.
 
Sie a spus:
adrian78hd a spus:
Pe sectii electrificate ?sau 750 va face servicu ce impingatoare pe Pui-Banita?e mai ieftina motorina decat curentu..

Locomotivele vor face serviciu pe toate sectiile, atat electrificate cat si neelectrificate. Consumul de motorina este mai mic comparat cu LDE 2100 (cam 60% la acelasi tonaj), iar in plus locomotiva franeaza electric recuperativ (da, chiar daca este o locomotiva diesel, energia din franarea electrica se recupereaza pe servicii auxiliare si/sau pe circuitul incalzire tren, iar numai surplusul se disipa pe rezistentele de franare montate pa acoperis). Nici din punct de vedere al tonajului nu vor fi probleme, datorita sistemului antipatinaj ultraperformant (este cam acelasi ce se afla instalat si pe ES64F4) poate remorca tonaje apropiate de LE5100.

Asta vroiam sa stiu ..mai mult ca sigur vor fi mai efiecienta per total ca si tractiunea electrica Pe o panta energia recuperata va merge la serviciile auxiliare iar curentul de la MD va merge la generator respectiv motoarele de tractiune daca functioneaza pe acest sistem

Pacat ce CFR Marfa nu au finalizat acel contract de 40 de bucati pentru 98 de milioane de euro bine ca s-au cumparat trandafirii de milioane de euro costume de scafandru si s-au facut eurogari in aceea perioada

Un articol din testele facute in 2002
http://www.cfr.ro/jf/romana/0211/hercules.htm
 
Ce sanse sunt sa vedem una din cele doua locomotive pe raza Bucurestiului ? Dar cele electrice ? Nimeni nu spune nimic despre ele, nimeni nu le-a vazut nicaieri, nu sunt poze nu se stie nimic, decat ca exista la noi in tara. Chiar nu e nimeni pasionat de ce e adus modern la noi ?
 
2016 751-1, fotografiata in Cernavoda pod


(foto: Stratan, Constanta)
 
Salut, super ca ai reusit sa prinzi masina !
In continuare ramane intrebarea, are un serviciu stabil, merge pe vreo anumita ruta intr-o anumita perioada de timp ? Sau caut acum in carul cu fan ?
 
Nu stiu cum circula de exemplu in Tg Jiu ieri a sosit la coada unui tren format din vagoane Servtrans&Arcelor cu 47-555 de la CTV la tractiune venind din directia Craiova.Dupa 10 minute soseste alt tren din directia Petrosani cu cisterne cu EC 091 CTV la tractiune..Au dezlegat Simensul apoi au scos si EC-ul din tren dupa au bagat Siemensul apoi s-a cuplat la loc EC-ul la loc cu Siemensul la roata sau posibil dubla tractiune..
Eu ma asteptam sa fie impingatoare la garnitura cu vagoane Servtrans..
Probabil poate o mai tin in probe :roll: