Calatoria catre Jungfraujoch se face in doua etape:
- se pleaca de la Lauterbrunnen sau Grindelwald pe linia cu cremaliera Wengernalp avand ca statie finala Kleine Scheidegg
- etapa urmatoare Kleine Scheidegg pana la Jungfraujoch.
Am pornit de la Lauterbrunnen pentru ca are o parcare acoperita, pe mai multe etaje, deci fara probleme de gasit un loc chiar si in perioade mai aglomerate.
Am cumparat bilet si pana la plecarea trenului vizitez gara si imprejurimile. Liniile se intind pe directia nordââŹâsud, gara fiind situata catre vest. Linia catre Kleine Scheidegg porneste spre sud, pe langa remiza.
Gara Lauterbrunnen:
Peronul catre nord impreuna cu trenuri gata de plecare:
Peronul catre sud, remiza si, in ultima poza, cascada Staubbach:
Liniile sunt folosite in principal pentru transportul turistilor dar si pentru trafic de marfa, scop pentru care sunt folosite locomotive Stadler:
In departare, inca in serviciu, vechile locomotive SLM Winterthur fabricate in 1926:
si in 1908:
- se pleaca de la Lauterbrunnen sau Grindelwald pe linia cu cremaliera Wengernalp avand ca statie finala Kleine Scheidegg
- etapa urmatoare Kleine Scheidegg pana la Jungfraujoch.
Am pornit de la Lauterbrunnen pentru ca are o parcare acoperita, pe mai multe etaje, deci fara probleme de gasit un loc chiar si in perioade mai aglomerate.
Am cumparat bilet si pana la plecarea trenului vizitez gara si imprejurimile. Liniile se intind pe directia nordââŹâsud, gara fiind situata catre vest. Linia catre Kleine Scheidegg porneste spre sud, pe langa remiza.
Gara Lauterbrunnen:
Peronul catre nord impreuna cu trenuri gata de plecare:
Peronul catre sud, remiza si, in ultima poza, cascada Staubbach:
Liniile sunt folosite in principal pentru transportul turistilor dar si pentru trafic de marfa, scop pentru care sunt folosite locomotive Stadler:
In departare, inca in serviciu, vechile locomotive SLM Winterthur fabricate in 1926:
si in 1908: