@catalin
Am citit articolul, am studiat ofertele de locomotive ale principalilor producatori de material rulant bavarez: Trix, Roco si Fleischmann si am facut o lista cu oferta curenta in anul de gratie 2008:
DXI - Trix 22042 - Examplare 144 - An fabricatie 1895-1914 - Reinmatriculate 98/4-5
BBII - Roco 63299 - Exemplare 31 - An fabricatie 1899-1908 - Reinmatriculare 98/7
BVI - Trix 22184 - Exemplare 107 - An fabricatie 1863-1871 - Retrase in 1923
(incepand cu 1906 sunt folosite pe linii forestiere)
La dealeri ar mai fi posibil de gasit - nu mai sunt in productie:
PtL2/2 - Trix 22021 - Exemplare 48 - An fabricatie 1908-1927 - Reinmatriculare 98/3
Locomotive mai vechi - se pot gasi la second hand:
DXI - Trix 22405 - Examplare 144 - An fabricatie 1895-1914 - Reinmatriculate 98/4-5
PtL2/2 - Trix 22410 - Exemplare 48 - An fabricatie 1908-1927 - Reinmatriculare 98/3
GtL4/4 - Fleischmann 4819 - Exemplare 117 - An fabricatie 1911-1927 - Reinmatriculare 98/8
(nelipsita din aproape niciun depou de linie secundara

)
(In timp voi completa lista)
______________________________________________________________________
Cum poze cu garile inca nu am si nu stiu inca ce locomotiva/locomotive au circulat pe Weldenbahn pana in 1925 ma reorientez sa rezolv o alta problema: vagoanele de calatori. Daca locomotivele difereau de la o zona la alta, vagoanele erau mult mai standardizate, prin urmare consider ca
Roco 64000 este o garnitura ce poate fi folosita pe orice linie secundara bavareza, poate cu mici modificari. Vagoanele de calatori au 12 ferestre mici, asa cum se construiau vagoanele pentru linii secundare pana in 1906 cand au fost inlocuite cu vagoanele 'Kurze' (4 ferestre mari), prin urmare se preteaza oricarei perioade din Epoca I. Vagoanele de calatori sunt probabil BCL sau CL.
Intrebarea mea ar fi sunt mult diferite vagoanele bazate pe acelasi plan de constructie, dar din ani diferiti? De exemplu BCL Bay 99 cu BCL Bay 00? (nici nu stiu daca exista aceste vagoane, este doar un exemplu

)