"Invirtindu-ma" prin jurul temei EA 060 ......si gindindu-ma la titlul paginii "Ce e nou in lumea trenuletelor".....mi-am adus aminte de existenta acestui model.....cu ceva mai multi ani in urma si :idea: mi-a "filat" o lampa......asa ca....
....Dau fuga la tastatura si fiindca am prins "faptasul" EA-ului 060-0055-8...."pe linie" (on line)....dupa vreo citeva (zeci) cuviinte de convingere (e modest,mai mult decit prevede legea)....obtin acordul lui,plus o serie de poze ce initial au necesitat scanarea de pe originalul pe hirtie.... si iata povestea :
Se intimpla in 2003,dupa a treia editie a expozitiei "MOCANITA" de la Sfintu Gheorghe,cind Szeles Dodi se hotareste sa ia din nou "taurul de coarne" si sa construiasca un nou model din dotarea CFR-ului.....zis si facut....constructia incepe in octombrie 2003 si in ianuarie 2004 EA060-0055-8 in "TT" (scara 1:120) este gata si se incadreaza in CATEGORIA A2.1 la regulamentele de concurs. Prima "iesire in public" a micutei "TT"-iste a avut loc la "Mocanita 2004" la Sfintu Gheorghe,dupa care modelul prinde viteza si se opreste in acelasi an 2004 tocmi la Budapesta,la intilnirea "trenulistica" de acolo....Efortul depus ii aduce lui Dodi Szeles un merituos loc doi la clasa A2.1 de modelism (NEM-MOROP). Era inca vremea constructiilor facute de mina....se lucra cu freza (freza profi era un lux),pila,cuter-e de modelaj si orice putea slefui si taia cit mai exact si mai fin....iar aerogrf...inca mai incropeai din te miri ce...... Pentru transformare s-a utilizat un BR 250 Roco.
In final citeva imagini.......
Pe scurt....asta este istoria modelului EA 060-0055-8 in "TT".....de atunci......muuulte s-au mai intimplat.
Pina una-alta sa fiti sanatosi si visati mai departe la planurile trenulistice..... Cu bine !
....Dau fuga la tastatura si fiindca am prins "faptasul" EA-ului 060-0055-8...."pe linie" (on line)....dupa vreo citeva (zeci) cuviinte de convingere (e modest,mai mult decit prevede legea)....obtin acordul lui,plus o serie de poze ce initial au necesitat scanarea de pe originalul pe hirtie.... si iata povestea :
Se intimpla in 2003,dupa a treia editie a expozitiei "MOCANITA" de la Sfintu Gheorghe,cind Szeles Dodi se hotareste sa ia din nou "taurul de coarne" si sa construiasca un nou model din dotarea CFR-ului.....zis si facut....constructia incepe in octombrie 2003 si in ianuarie 2004 EA060-0055-8 in "TT" (scara 1:120) este gata si se incadreaza in CATEGORIA A2.1 la regulamentele de concurs. Prima "iesire in public" a micutei "TT"-iste a avut loc la "Mocanita 2004" la Sfintu Gheorghe,dupa care modelul prinde viteza si se opreste in acelasi an 2004 tocmi la Budapesta,la intilnirea "trenulistica" de acolo....Efortul depus ii aduce lui Dodi Szeles un merituos loc doi la clasa A2.1 de modelism (NEM-MOROP). Era inca vremea constructiilor facute de mina....se lucra cu freza (freza profi era un lux),pila,cuter-e de modelaj si orice putea slefui si taia cit mai exact si mai fin....iar aerogrf...inca mai incropeai din te miri ce...... Pentru transformare s-a utilizat un BR 250 Roco.
In final citeva imagini.......
Pe scurt....asta este istoria modelului EA 060-0055-8 in "TT".....de atunci......muuulte s-au mai intimplat.
Pina una-alta sa fiti sanatosi si visati mai departe la planurile trenulistice..... Cu bine !