EA 060-0055-8....in "TT"..."Home-made"..

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dimitrov

Well-Known Member
Trenulist
26 August 2007
599
14
"Invirtindu-ma" prin jurul temei EA 060 ......si gindindu-ma la titlul paginii "Ce e nou in lumea trenuletelor".....mi-am adus aminte de existenta acestui model.....cu ceva mai multi ani in urma si :idea: mi-a "filat" o lampa......asa ca....
....Dau fuga la tastatura si fiindca am prins "faptasul" EA-ului 060-0055-8...."pe linie" (on line)....dupa vreo citeva (zeci) cuviinte de convingere (e modest,mai mult decit prevede legea)....obtin acordul lui,plus o serie de poze ce initial au necesitat scanarea de pe originalul pe hirtie.... si iata povestea :
Se intimpla in 2003,dupa a treia editie a expozitiei "MOCANITA" de la Sfintu Gheorghe,cind Szeles Dodi se hotareste sa ia din nou "taurul de coarne" si sa construiasca un nou model din dotarea CFR-ului.....zis si facut....constructia incepe in octombrie 2003 si in ianuarie 2004 EA060-0055-8 in "TT" (scara 1:120) este gata si se incadreaza in CATEGORIA A2.1 la regulamentele de concurs. Prima "iesire in public" a micutei "TT"-iste a avut loc la "Mocanita 2004" la Sfintu Gheorghe,dupa care modelul prinde viteza si se opreste in acelasi an 2004 tocmi la Budapesta,la intilnirea "trenulistica" de acolo....Efortul depus ii aduce lui Dodi Szeles un merituos loc doi la clasa A2.1 de modelism (NEM-MOROP). Era inca vremea constructiilor facute de mina....se lucra cu freza (freza profi era un lux),pila,cuter-e de modelaj si orice putea slefui si taia cit mai exact si mai fin....iar aerogrf...inca mai incropeai din te miri ce...... Pentru transformare s-a utilizat un BR 250 Roco.
In final citeva imagini.......




Pe scurt....asta este istoria modelului EA 060-0055-8 in "TT".....de atunci......muuulte s-au mai intimplat.
Pina una-alta sa fiti sanatosi si visati mai departe la planurile trenulistice..... Cu bine !
 
ca sa fiu carcotas, trebuia mutata roata din mijloc mai spre partea din fata a locomotivei cu aproximativ 1mm,ca oricum e lubera, ca si eu am lucrat o electrica pe TT tot pe baza unui sasiu BR 250 tillig, in rest felicitari, oricum la TT stiu ca e o munca foarte migaloasa si in plus lucrezi multe piese la lupa.
inca o data felicitari
 
"LDH"....am postat aici gindindu-ma numai la model si....."producatori"....ca un fel de...sa-i zic steluta sau nota, la subiect.In rest cum consideri ! Nici Dodi nici eu n-avem nimic contra pozitionarii postului !
"scristi"...chiar am sa-l intreb pe Dodi de modificarea distantei osiei din mijloc.....si daaa....a lucrat sub lupa la greu.... De fapt toate constructiile lui sint numai in "TT"........singura lucrare in "HO" a fost locomotiva Calugareni cu trei vagoane,motorizata si cu care a luat un binemeritat loc unu la Budapesta,in 2004.
Scuze....deraez incet in off topic.... Cu bine.
 
dimitrov a spus:
"....singura lucrare in "HO" a fost locomotiva Calugareni cu trei vagoane,motorizata si cu care a luat un binemeritat loc unu la Budapesta,in 2004....

m-ai facut tare curios.... :confused:
 
"Cosmin78".....o sa iau legatura cu "creatorul" modelului in HO "Calugareni" si o sa deschid un nou subiect la locul (rubrica) lui....subiect ce va cuprinde si motivul constructiei.....plus pozele de rigoare.....Pina atunci un piculet de rabdare si .......se rezolva.
Cu bine tuturor ! P.S. Am iesit putin in "off"..... :oops: