Va salut din nou prieteni trenulisti !
Am comis-o din nou: am mesterit la o drezina .
Spre deosebire de fratele mai mare CFR, la caile mele ferate nu se fac disponibilizari, ci se munceste cu drag si spor :!:
Drezina are la baza o masinuta Herpa 1:87, respectiv un Moskvitch 403.
Ca sa fiu sincer, totul a pornit cand am facut rost de un sasiu motorizat de Köf Arnold la scara 1:160, N.
De la o simpla masinuta
....la o complicata drezinuta
Acest drum a fost parcurs cam intr-o saptamana, in reprize zilnice de lucru.
Sasiul de Köf Arnold a fost taiat si modificat, din pacate nu am poze din aceasta etapa . Pe scurt : am scos pinionul principal si l-am montat pe una din osiile mele. Deoarece venea aproape fest, dar totusi se mai misca putin, l-am lipit cu superglue "Picatura ".
Dupa multe taieturi, sasiul cu motor de Köf Arnold a fost lipit cu Poxipol de sasiul taiat al Herpei mele:
Bineanteles ca la sfarist am vopsit Poxipol-ul cu vopsea neagra Revell Matt cod 33.
Osiile le am din "cutia cu maimute" :lol: , stiu ca le-am cumparat odata special cu gandul la asa ceva :!:
Lamelele de contact sunt tot de la o veche locomotiva Arnold N, aceste lamele le-am lipit de sasiu cu...banda dubluadeziva :!:
Bineanteles ca a trebuit sa frezez, sa pilesc , sa tai cu cutterul si din caroserie, altfel noile " roti" nu ar fi incaput. Am frezat doar partea din spate, partea cu osia motoare.
Si da, a trebuit sa tai putin si din portbagaj si din luneta spate , altfel pinionul nu s-ar mai fi miscat, deoarece se freca exact pe geam si portbagaj :
Avem motor functional, avem osii bune, dar n-avem ...greutate :!:
Daca n-avem greutate, n-avem nici aderenta :!:
Asa ca a trebuit sa incropesc niste greutati pe care le-am lipit sus pe capota si pe spate, pe portbagaj + pe interiorul sasiului :
Ca sa fie cat de cat estetic, in spate am manufacturat un suport de bagaje, un fel de portbagaj ( acesta mascheaza de fapt greutatile puse ) .
Acesta este facut din fotodecupaj de alama ramase de la SchienenOmnibus-ul de la Gunther Modellbau. Acest fotodecupaj l-am vopsit in rosu, folosind o ...scobitoare si vopsea rosie Model Master cod 1785 E.
In incheiere, va servesc si cu o portie de film cu drezina in rol principal:
Cu respect,
Marius.
Am comis-o din nou: am mesterit la o drezina .
Spre deosebire de fratele mai mare CFR, la caile mele ferate nu se fac disponibilizari, ci se munceste cu drag si spor :!:
Drezina are la baza o masinuta Herpa 1:87, respectiv un Moskvitch 403.
Ca sa fiu sincer, totul a pornit cand am facut rost de un sasiu motorizat de Köf Arnold la scara 1:160, N.
De la o simpla masinuta
....la o complicata drezinuta
Acest drum a fost parcurs cam intr-o saptamana, in reprize zilnice de lucru.
Sasiul de Köf Arnold a fost taiat si modificat, din pacate nu am poze din aceasta etapa . Pe scurt : am scos pinionul principal si l-am montat pe una din osiile mele. Deoarece venea aproape fest, dar totusi se mai misca putin, l-am lipit cu superglue "Picatura ".
Dupa multe taieturi, sasiul cu motor de Köf Arnold a fost lipit cu Poxipol de sasiul taiat al Herpei mele:
Bineanteles ca la sfarist am vopsit Poxipol-ul cu vopsea neagra Revell Matt cod 33.
Osiile le am din "cutia cu maimute" :lol: , stiu ca le-am cumparat odata special cu gandul la asa ceva :!:
Lamelele de contact sunt tot de la o veche locomotiva Arnold N, aceste lamele le-am lipit de sasiu cu...banda dubluadeziva :!:
Bineanteles ca a trebuit sa frezez, sa pilesc , sa tai cu cutterul si din caroserie, altfel noile " roti" nu ar fi incaput. Am frezat doar partea din spate, partea cu osia motoare.
Si da, a trebuit sa tai putin si din portbagaj si din luneta spate , altfel pinionul nu s-ar mai fi miscat, deoarece se freca exact pe geam si portbagaj :
Avem motor functional, avem osii bune, dar n-avem ...greutate :!:
Daca n-avem greutate, n-avem nici aderenta :!:
Asa ca a trebuit sa incropesc niste greutati pe care le-am lipit sus pe capota si pe spate, pe portbagaj + pe interiorul sasiului :
Ca sa fie cat de cat estetic, in spate am manufacturat un suport de bagaje, un fel de portbagaj ( acesta mascheaza de fapt greutatile puse ) .
Acesta este facut din fotodecupaj de alama ramase de la SchienenOmnibus-ul de la Gunther Modellbau. Acest fotodecupaj l-am vopsit in rosu, folosind o ...scobitoare si vopsea rosie Model Master cod 1785 E.
In incheiere, va servesc si cu o portie de film cu drezina in rol principal:
Cu respect,
Marius.