Dobrogea

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
714
703
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Ceva fotografii mai vechi (2005) cu o garnitura ce a tranzitat Gara Targusor, spre directia Tulcea:




Mihai
 
Salutari,

Revenind in Dobrogea pe segmentul: Tuzla - Mangalia (octombrie 2013):



Mihai
 
maus5....LDH-ul 70 pe care-l vezi în pozele lui Michael, din ceea ce am vă’zut şi eu trecând prin zonă’, mai ales cu "campania eolienelor" de la Agighiol-Valea Nucarilor (în zona Tulcea ce implica şi trecerea prin Tulcea), este în gara Baia, partea gă’rii spre ieşirea dinspre Babadag-Tulcea şi care este la aproximativ 50 de metrii pe dreapta drumului de Tulcea (DN 22 Constanţa-Tulcea).
Aceeaşi locomotiv㒠o poţi vedea şi pe Panoramio unde ai s㒠gă’seşti pe acel loc un indice de poz㒠251 al că’rei autor este Tiberiu Ciolacu.... Pe "Panoramio", deasupra gă’rii Baia este un nor destul de mare, ce acoper㒠gara, dar spre nord, unde sunt silozurile, imaginea e curată’......

P.S. Cu ceva ani în urm㒠(chiar eu am trecut peste linie) aici în gara Baia, în zona asta a silozurilor venea dinspre dealurile dintre Beidaud-Ceamurlia de Sus, (din stânga sensului spre Tulcea) o linie îngust㒠ce traversa aici DN 22-ul şi intra în gara Baia....unde în gar㒠se mai vede şi azi, pe partea spre "centrul comunei"-spre gară’, o ramp㒠înclinată’, unde urcau vagoanele de îngustă’, pentru descă’rcare. Rampa este construit㒠din că’ră’midă’...ruinele se mai vă’d, aşa cum am mai spus.
De linia de îngustă’, mi-aduc prea bine aminte, fiindcă’, eu venind de la Constanţa la Tulcea şi nevă’zând (fiindc㒠nu era nici un indicator de trecere la nivel ci numai de "Atenţie", m-a luat "miliţianul" de la Baia la purecat...se întâmpla în 1988...şi "c㒠de ce nu m-am oprit s㒠m㒠asigur la trecerea peste linie"...... M-am "hârâit" cu el şi i-am spus c㒠nu e indicator de "trecere de nivel", chiar invitându-l s㒠mergem împreun㒠s㒠vedem ce semn avem (eu nu purtam centura nici atunci)......Toat㒠"comedia" am curmat-o cu 30 de lei...pe vremea aia.... Abia aşteptam s㒠ajung la Tulcea.....
 
@ maus5 - lamuririle de la Dimitrov foarte exacte! ;)

Linia ingusta venea de la exploatarea miniera Altan Tepe (http://www.romanialibera.ro/special/reportaje/altan-tepe--satul-care-plange-110050)

Multumesc,

Mihai
 
Da, Mihai..... Altân Tepe.....la repezeal㒠nu-mi adusesem aminte de ea........; în plus de asta mulţumesc pentru link, pentru a-mi mai readuce şi eu aminte de unele lucruri ce....vrei-nu-vrei....le mai....uiţi (vivat "lecitina") !!! :D La rândul meu, mulţumesc şi eu.
Respect !!!

P.S. Am accesat adresa din link-ul dat mai sus şi am ajuns în "bă’lă’rii".........Trebuie s㒠caut altcumva "Minele de la Altân Tepe" !
.....
 
Salut!Daca e de la Baia am mai vazut-o,o stiu.E LDH70-616.
LDH70-616 ICAPPA Tulcea Siloz Baia,Nr.Fab.24094-80.
Multumim de lamuriri.
 
Despre linia ingusta am gasit informatii pe forumul railnet

http://www.****/viewtopic.php?f=8&t=3192
 
Că’utând date despre minele de la Altân Tepe, am dat şi de pozele lui Kid72, cu tot cu "proiecţia" liniei noi (varianta a II-a), pentru tot traseul acestei linii înguste...cred c㒠e corect să’-i spun ....industriale....
Din punct de vedere strict al "arheologiei feroviare", apreciez efortul autorului acestor poze, care ne-a adus un plus de date, nouă’, celorlaţi !!
Tuturor, respect pentru cel mai mic efort de-a scoate la lumin㒠date şi imagini cu linii/locuri demult uitate sau că’zute în paragină’.......

P.S. LDH-ul 70 de la Baia, pe toate pozele ce le-am putut vedea în ultima vreme, nu mai are plă’cile de înmatriculre pe el........