In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Ce mai vedem la CFR? Eu unul zic ca nu prea multe ,am vazut sine dezafectate sau vai de mama lor de te miri cum de poate trece un tren sau aurolaci,intarzieri mari...etc, dar ce am vazut astazi le intrece pe toate .
Ia priviti ca pentru mine e prima oara cand vad asa ceva
Am patit si eu, adica, in urma cu cativa ani, nu stiam de ce intarzie trenul sa plece, m-am uitat pe geam si maimuta de mecanic isi facea treburile inca in lateral, adica asa cum l-am vazut eu il putea vedea orice calator care ar fi scos capul pe geam, nu s-a obosit sa mearga in fata locomotivei.
Pai nici acest mecanic nu s-a obosit. A adus trenul in Gara mare din Tirgu-Mures s-a dat jos si dai bataie desi il putea vedea foarte multi oameni.
Navem ce face traim in Romania si trebe sa ne obisnuim cu neobisnuitul.
mda....daca ar fi grup sanitar in stare de functionare in cabinele locomotivelor,poate ca mecanicul nu ar fi fost obligat la o asa injosire (sau o obisnuinta? :roll: ),sa isi faca nevoile pe calea ferata,in vazul tuturor...
Cosmin, nu sunt de accord, sunt convins ca nu e singurul om pe lumea asta care nu are toaleta cu el in timpul serviciului si faptul ca nu are in locomotiva nu este o scuza sa isi dea drumul unde il apuca.
Putea merge in gara, putea merge in primul vagon daca chiar era asa urgent.
Eu nu ma mai mir, nu pentru ca mecanicul nu are unde face, ci pentru ca vad deseori pe marginea drumului inapoiati care isi fac nevoile desi sunt atatea benzinarii.
Cand esti cu masina poti sa opresti la benzinarie.
Cand esti mecanic de locomotiva nu ai voie sa paraseti postul. Crezi ca daca ai ajuns in gara cu trenul te duci la wc-ul garii? Sau te duci in primul vagon?
în vagon nu ai voie să te duci decât dacă e budă vacuumatică... WC în gară? Câte gări au WCuri? Cât de departe sunt ele de linii? Păi până urcă mecanicul la etajul 1 unde o fi WC pentru IDM, până vine IDM cu cheia să îi deschidă... dacă nu, singura soluţie e să dea 1 - 2 RON şi să meargă la WCul pentru călători (care, de obicei, e infect) sau să facă unde apucă.
O soluţie simplă ar fi să se instaleze nişte grupuri sanitare pentru personal şi să fie încuiate cu cheie pătrată, să poată merge orice ceferist acolo. Dar, mă tem că mecanicii şi naşii, nefiind din zonă, nu vor păstra curăţenia, după principiul ,,cine ştie în câte luni mai ajung pe aici, or curăţa ăia până data viitoare".
Asta stiu si eu ca nu ai voie in vagon dar consider ca mai bine merge acolo decat pe peron in vazul lumii, daca situatia este asa disperata incat sa nu se poata abtine, nu?
La categoria diverse... stie cineva care sunt corespondentele in limba romana pentru termenii SugĂÂĄrzĂÂł fĂ ÂątĂ âfelület si Forrfelület? Pentru TĂ Âązcsövek hossza este corect lungimea conductelor de apă si pentru CsĂ âfĂ ÂątĂ âfelület ââŹâ Suprafaţa totală de încălzire?
Din cata maghiara stiu, tĂ Âąz inseamna foc. Ar fi lungimea tevilor de foc. Se refera la lungimea tevilor de incalzire, intre focar si camera de fum.
CsĂ âfĂ ÂątĂ âfelület - se refera la suprafata incalzita de tevile de foc
SugĂÂĄrzĂÂł fĂ ÂątĂ âfelület - tind sa cred ca se refera la suprafata focarului.
Forrfelület - Suprafaţa totală de încălzire
Variantele astea sunt aproximative, comparand datele gasite in maghiara cu cele romanesti si astfel mi-am dat seama ce ar putea fi, pentru ca tradus direct in romana suna destul de ambiguu.
Daca cumva am gresit, astept corecturi.
Acest site folosește cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea conținutului, pregătească experiența și să te păstreze autentificat dacă te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.