Discutii despre Accidente Feroviare la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.037
2.545
Iași
LOCATION
Iași
Un tren de că’lă’tori a deraiat în judeţul Dolj. Circulaţia pe calea ferat㒠între Craiova şi Caracal este blocată’.

http://www.realitatea.net/foto_969872_un-tren-de-calatori-a-deraiat-in-judetul-dolj--circulatia-pe-calea-ferata-intre-craiova-si-caracal-este-blocata_619982.html
 
Daca e sa luam de bune imaginile http://www.antena3.ro/stiri/romania/un-tren-care-circula-pe-ruta-timisoara-bucuresti-a-deraiat-in-dolj-13-persoane-la-spital_80693.html "a fost" A1692...
http://www.realitatea.net/video_969877_un-tren-de-calatori-a-deraiat-in-judetul-dolj--circulatia-pe-calea-ferata-a-fost-deviata_619982.html
http://www.adevarul.ro/articole/dolj-un-tren-de-calatori-a-deraiat.html
 
Salut all !
Deschisei si eu TV-ul pe Realitatea TV si nu-mi venea sa cred ce vad ochilor :( .
Am prins exact momentrul cu interviul lui Berceanu.
Din ceea ce am auzit vorbindu-sse,lumea avansa acum ipoteza unui ...sabotaj :confused: ,ca cica"...s-au gasit la fata locului o cheie tubulara de desfacut suruburi,o sticla cu ulei,mai multe suruburi desfacute....etc etc..."
Faza tare e alta:cica cu 1 ora si jumatate inainte de accident,mai trecuse o garnitura pe acolo..
....si mai era o ipoteza,de fapt doua:
1--- fie este vb de salariati disponibilizati si nemultumiti care au pus la cale asa o grozavie.... :confused:
2---fie este vb de un furt,iar aici ,fara sa fiu superficial,cred ca stim cu totii cam cine se preteaza la asa ceva si cine poate fi asa inconstient :evil:
In sfarsit,sa vedem ce vor spune....

PS: Apropo, despre concluziile despre accidentul asemanator de acum , nush, cca 2 ani, ei bine, mai stiti ceva ???????....ca si acesta pare tras la INDIGO 8)

Parerea mea !
Marius.
 
Oficialitatile au tras de par toate raspunsurile astea,
- chiar nu a trecut nici un tren o ora si jumatate ? Totusi e coridor important.
- chiar ar fi avut timp sa scoata atatea suruburi incat sa deraieze trenul. (mai priviti cu atentie putin pe orice cale ferata care are sina prinsa cu suruburi sa vedeti cate lipsesc)
- nebunul ala oare exista cel care se presupune ca s-a razbunat pe cfr ca l-a dat afara?
-sa fi fost sina stricata de mai multa vreme si trenul asta sa fi fost ghinionistul ?
- "probele" gasite la fata locului puteau fi puse oricand, nu?!
- aia de la infrastructura au si ei dreptate intr-un fel.... cred ca precum zicea si sesamcave unii au uitat de accidentul de la Valea Calugareasca, dar seamana al naibii de mult "scenariu", doar ca de data asta a aparut si un "nebun". Parca suntem in filme fratilor.... jalnic.

Mi-e frica sa ma mai sui in tren.
 
Speculatii vor fi cu duiumul. Nu stiu daca vom afla adevarul adevarat vreodata.
Daca cumva a fost o mana criminala, atunci este foarte grav fiindca a fost ales un loc unde trenurile circula de obicei cu viteza maxima, atat cat este ea de maxima. Este un miracol ca nu sunt victime la cum sunt imprastiate vagoanele dupa accident. Imi este greu sa cred ca cineva a fost atat de diabolic sa comita un asemenea act.

Pe de alta parte este un nou prilej (semnal) de alarma despre situatia infrastructurii feroviare mereu ignorata in ultimii ani. Poate acum in ceasul al 13 -lea sa se mai intreprinda ceva.......... desi nu cred fiindca fata acea a murit degeaba acum 2 ani la Valea Calugareasca.
 
Cauza e starea infrastructurii, clar. Åžuruburile le fur㒠rromii de lâng㒠Viaductu Cârcea (s㒠folosesc denumirea din actele ceferistice, unde se scrie Viaductu, nu ViaductuL). Linia avea ,,gropi" in sina cauzate de rotile patrate... asa e si magistrala 500 intre Pascani si Lunca Siret (si probabil si mai departe, dar nu am luat la picior o portiune mai lunga), se vad trenurile de la distanta cum sar. Pe Craiova e mai rau, tot din cauza asta.
E... lasa ca a gasit Berceanu viovatu', pe acaru' Paun retrogradat de la rang de IDM si care a vrut sa se razbune :rollingonthefloor:

Pe site-ul www.mt.ro a aparut un comunicat de presa, care a disparut la scurt timp:
21 septembrie 2009

Circulaţia închis㒠între Craiova şi Caracal

Compania Naţional㒠de Că’i Ferate „CFR” SA v㒠informeaz㒠c㒠în aceast㒠dimineaţ㒠la ora 2.29, locomotiva şi 8 vagoane din compunerea trenului Acc. 1692, care circula pe relaţia Timişoara Nord - Bucureşti Nord, a deraiat între staţiile Banu Mă’ră’cine – Malu Mare, la 10 km de Craiova.
în prezent, circulaţia feroviar㒠între Craiova şi Caracal este închisă’, iar echipele speciale de intervenţii se afl㒠la faţa locului şi acţioneaz㒠pentru repunerea pe şin㒠a materialului rulant. Trenurile sunt deviate pe ruta ocolitoare Craiova – Piatra Olt – Caracal şi vor ajunge la destinaţie cu o întârziere de 60 – 90 de minute.

Realitatea din Gara de Nord...
A1822 a sosit la 10:59 in loc de 6:19, deci cu 280 de minute intarziere
R696 a sosit la 11:07 in loc de 7:38, deci cu 209 minute intarziere
A1724 nu a sosit pana la momentul postarii mesajului; trebuia sa soseasca la 10:15.

Calatorii din A1692 au fost dusi cu dube si autocare la Caracal, unde s-a intarziat R361 de la Belgrad pentru a-i primi pe cei adusi (minus cei 12-13 dusi la spital si care probabil au trebuit sa se intoarca pe cont propriu).

Sa vedem ,,prima strigare" la intarzieri... nu am inteles de ce au intarziat acceleratele de Brasov si Galati... poate sperau ca oamenii cu bilete pentru ele ce veneau cu trenurile intarziate de la Craiova sa le prinda? Oricum, au plecat inainte sa ajunga intarziatele.
img_9665_827.jpg


img_9665b_155.jpg


Si cele doua trenuri pe care le-am asteptat: primul este A1822 pentru Constanta, al 2lea este R696 de la Resita/Timisoara pentru Bucuresti Nord.
La A1822 se stransese toata presa (Antena 3, Realitatea TV si KanalD) sa filmeze si sa ia interviuri.

Interesant ca se anunta in difuzoare ca ,,numerotarea vagoanelor incepe de la locomotiva cu vagonul unu". De fapt, datorita ocolului Craiova - Piatra Olt - Caracal si a rebrusamentului de rigoare la Piatra Olt, numerotarea era exact invers.

Pun si ,,update-ul" la tabela de sosiri si plecari.
img_9670_373.jpg


img_9675_121.jpg


img_9673_193.jpg


img_9673b_442.jpg
 
Sunt curios ce scria pe tabela in dreptul trenului A 1692 la sosiri!!! Ar trebui sa se confectioneze si placute cu "DERAIAT" fiindca se intampla destul de des si sa nu astepte lumea degeaba in gara trenuri care nu mai ajung.
 
concluziune...atata timp cat se fura suruburile,vor fi tot timpul deraieri.chiar si in cazul in care s-ar aplica gard din sarma(ghimpata) de-a lungul caii ferate,cred ca si aceasta ar dispare.ce e de facut?sa ne rugam la o schimbare cat mai rapida a mentalitatii?(mai vazusi...poate la pastele cailor)...angajare paznici/pandari inarmati,ca pe timpul lui impuscatu´?sau sa regretam ca "solutia finala " nu a inceput intai pe la noi...poate ca popor roman erram mai currati.... :-x
 
Asteptam si un acar PAUN la toate cate se intampla la CFR.
Ma astept ca intr-o buna zi sa aflu stirea ca peste noapte a disparut un tronson de cale ferata Valea Timisului - Sinaia sau Podul Olt - Caineni si nimeni sa nu stie ce si cum.
Sau poate dispar pe o distanta apreciabila cablurile de alimentare a catenarelor si se vor reintroduce dieselurile, ba poate chiar si aburoasele care candva erau la parcul rece strategic (care si alea s-au topit de mult in otelariile patriei) :D
 
Si iata ca pe cand dezbateam noi "aprig" accidentul feroviar de la Carcea, un alt tren (un marfar de data asta) a deraiat, in apropiere de Cluj.
 
http://www.adevarul.ro/articole/cluj-un-tren-cu-produse-petroliere-a-deraiat-la-boju-in-judetul-cluj.html
 
Deja este prea de tot:

http://antena3.ro/stiri/romania/nou-incident-feroviar-in-romania-un-tren-de-marfa-a-deraiat-in-judetul-cluj_80752.html

Oare nu este vorba de sabotaje, privind iminenta disponibilizarilor de la CFR.


Doua deraieri intr-o zi e cam foarte MULT!

CFR se pare ca chiar e pe moarte.

Eusebiu
 
Ori presa e cu ochii pe ceva ce se intampla frecvent si in trecut, ori azi e o zi prea ghinionista.

De data asta chiar ca m-am convins sa nu mai merg cu trenul.
 
Sabotaj este si faptul ca trenurile circula respectand din ce in ce mai putine reguli, peste linii si aparate ce trebuiau casate de mult, ca trec trenuri cu roti patrate, ce se aud de la kilometri departare prin gari unde seful de gara iese pe peron cand trece trenul, si apoi spune prin statie ca trenul x cu tractiune electrica a trecut si e in stare buna? Probabil tot asa se da ok-ul si la macazuri, si la traverse de lemn din care au mai ramas doar aschii. E suficient ca putinii oameni care vor ramane in sistem dupa disponibilizari sa faca doar strict ce scrie in fisele posturilor, ca sa avem astfel de accidente saptamanal. Nu e mult 2 deraieri pe zi in Romania, deraieri minore sunt la ordinea zilei de cativa ani incoace.
 
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/o-locomotiva-a-lovit-un-camion-in-zona-localitatii-gura-ocnitei.html

Se pare ca doua ghinioane nu vin niciodata singure - uite-l si pe-al treilea, ceva mai mititel.
Cred ca cei care (mai) circula cu trenul prin Romania nu-si dau seama la ce pericole se expun! Nici nu le trece prin cap. Si e clar ca in tara asta iti pot trece o groaza de lucruri prin cap - o sumedenie de ganduri si... sine de cale ferata.
Pt. evenimentul de azi de la Craiova s-a gasit o solutie simpla: sabotaj - si au si un vinovat! O solutie chiar mai simpla decat "hotii de fier vechi" care fura doar atata timp cat li se permite - ma gandesc ca cineva ar fi intrebat si "de ce sunt lasati sa fure?", o intrebare incomoda de altfel.

Un prieten mi-a vorbit de o declaratie a ministrului Berceanu cum ca pt. el calea ferata nu este o prioritate - se pare ca urmarile acestei declaratii se fac vazute! Si cred ca vor mai urma morti, este doar inceputul.
Si inca o vorba a aceluiasi prieten: Calea ferata moare incet, dar sigur!
 
n-am mai scris demult pe forum, ci doar am citit, am zis ca nu comentez, fiind 'departe'. azi insa am citit ca un tren a deraiat. pana am ajuns acasa a mai deraiat unul.
ma gandesc cu groaza ca ma intorc in Romania.
ma gandesc la cum arata infrastructura feroviara din Romania (OT: si nu numai cea feroviara).
ma gandesc ca poate intr-adevar e sabotaj.
si ma mai gandesc ca in lumea civilizata un minstru cu 2 deraieri intr-o singura zi (pe 2 magistrale!!!!!) si-ar da demisia de onoare.
dar poate sunt eu prea departe de tzara.
cu stima si respect,
tudor g.