Cauza e starea infrastructurii, clar. Ă
Ĺžuruburile le fură rromii de lângă Viaductu Cârcea (să folosesc denumirea din actele ceferistice, unde se scrie Viaductu, nu Viaductu
L). Linia avea ,,gropi" in sina cauzate de rotile patrate... asa e si magistrala 500 intre Pascani si Lunca Siret (si probabil si mai departe, dar nu am luat la picior o portiune mai lunga), se vad trenurile de la distanta cum sar. Pe Craiova e mai rau, tot din cauza asta.
E... lasa ca a gasit Berceanu viovatu', pe acaru' Paun retrogradat de la rang de IDM si care a vrut sa se razbune :rollingonthefloor:
Pe site-ul www.mt.ro a aparut un comunicat de presa, care a disparut la scurt timp:
21 septembrie 2009
Circulaţia închisă între Craiova şi Caracal
Compania Naţională de Căi Ferate ââŹĹžCFRââŹÂ SA vă informează că în această dimineaţă la ora 2.29, locomotiva şi 8 vagoane din compunerea trenului Acc. 1692, care circula pe relaţia Timişoara Nord - Bucureşti Nord, a deraiat între staţiile Banu Mărăcine ââŹâ Malu Mare, la 10 km de Craiova.
în prezent, circulaţia feroviară între Craiova şi Caracal este închisă, iar echipele speciale de intervenţii se află la faţa locului şi acţionează pentru repunerea pe şină a materialului rulant. Trenurile sunt deviate pe ruta ocolitoare Craiova ââŹâ Piatra Olt ââŹâ Caracal şi vor ajunge la destinaţie cu o întârziere de 60 ââŹâ 90 de minute.
Realitatea din Gara de Nord...
A1822 a sosit la 10:59 in loc de 6:19, deci cu 280 de minute intarziere
R696 a sosit la 11:07 in loc de 7:38, deci cu 209 minute intarziere
A1724 nu a sosit pana la momentul postarii mesajului; trebuia sa soseasca la 10:15.
Calatorii din A1692 au fost dusi cu dube si autocare la Caracal, unde s-a intarziat R361 de la Belgrad pentru a-i primi pe cei adusi (minus cei 12-13 dusi la spital si care probabil au trebuit sa se intoarca pe cont propriu).
Sa vedem ,,prima strigare" la intarzieri... nu am inteles de ce au intarziat acceleratele de Brasov si Galati... poate sperau ca oamenii cu bilete pentru ele ce veneau cu trenurile intarziate de la Craiova sa le prinda? Oricum, au plecat inainte sa ajunga intarziatele.
Si cele doua trenuri pe care le-am asteptat: primul este A1822 pentru Constanta, al 2lea este R696 de la Resita/Timisoara pentru Bucuresti Nord.
La A1822 se stransese toata presa (Antena 3, Realitatea TV si KanalD) sa filmeze si sa ia interviuri.
Interesant ca se anunta in difuzoare ca ,,numerotarea vagoanelor incepe de la locomotiva cu vagonul unu". De fapt, datorita ocolului Craiova - Piatra Olt - Caracal si a rebrusamentului de rigoare la Piatra Olt, numerotarea era exact invers.
Pun si ,,update-ul" la tabela de sosiri si plecari.