Bun, hai ca ne certam pe aici, se schimba pareri, e tunata, e tuninguita, ce face CFR cu ea,era bun un Taurus ca are aceeasi putere,ce sa faca Taurusu aici, noi le avem ale noastre, traiasca republica.
Locomotiva asta foarte puternica trage trenurile lungi despre care se spune aici?alea pe valea Prahovei care se ,,descompun" la Brasov sau Teius?
Sau bintuie pina la Tirgu Jiu prin Cimpia Romana cu 3-5 vagoane?
Ca in rest trebuie acceptat faptul ca CFR e o societate a extremelor.
are locomotive modernizate 46-47, are si vagoane moderne, iar in partea opusa se apuca sa modernizeze automotoarele 900 aduce LVT si rame frantuzesti in timp ce are si Desiro.
Pot urca intr-un IC Desiro la Arad cobor iau un Desiro personal pina la Nadab si de acolo o Malaxa.
Apoi mai e sistemul asta timpit ca un tren de un rang superior sa opreasca aproape peste tot intr-un eventual centru urban sau comuna mai importanta.
Dai o plasa de bani si trenul opreste la Alesd, la Ciucea la Faurei, la Cimpina, la Orsova in loc sa treaca ca ,,Simplonul" pentru a cistiga timp mergind pe distante lungi.Alte trenuri pe trase scurte sa aiba opriri si in aceste statii.
Uitati-va pe unde opreste acceleratul nou introdus Craiova -Timisoara, sau Oradea -Timisoara.Acele localitati aduc un aport atit de important de calatori?
Am dat o raita pe la microbuzele de Oradea in Timisoara.Pline bine mersi.
Plus ca liniile sint cam neglijate, iar unde se lucreaza la ele dureeeeeeaza pina se strica iarasi capatul inceput.
Nu sint prea multe extreme?E buna modernizarea dar parca trebuia luata de jos.cel putin liniile electrificate si alte citeva principale dar neelectrificate sa permita pe portiuni cit mai mari circulatia locomotivelor vechi si a celor modernizate la capacitatea proiectata, reparatia garilor (nu jaful de eurogara) schimbarea atitudinii fata de calatori, trenuri la ore convenabile cu legaturi bune care sa preia calatori de la auto(nu putem spera sa-i ia de la avion), trenuri RO -LA intre principalele puncte de granita etc, abia atunci s-ar fi simtit nevoia schimbarii masive prin innoire nu prin modernizare a materialului rulant.
40-2001-2 cit e de modernizata, trage niste vagoane moderne prin gara Sinaia avind curentul taiat, iar Ploiesti Sud scoasa la executare silita, in timp ce statiile mai mici nici nu mai exista.
Desigur parerile sint impartite.