A
Anonymous
Guest
Elef a spus:Ca are 6,6MW nu incanta pe nimeni fiindca viteza nu este exagerat de mare, iar trenurile sunt de 3-4-5 vagoane exceptii fiind doar alea care sunt defapt mai multe trenuri combinate (ex. Ister + Maramures)
Trenuri sunt destul de lungi ( inca ).
ex: magistaralele 300 si 500
14-16 vag = 1745, 1631+1635, 1741, 1641, 1653
12-14 vag = 531+525+549, 1643, 663
10-12 vag = 346, 753
08-10 vag = 651, 751,
05-08 vag = 553, 561, 1661, 827, 374, 661, 551,
05 vag = 11831, 831, 1675, 575
sub 5 vag = 1537, 1553, 1539 , 11833, 555
1621 intre 8 si 14-15 vag.
1751 = 6 vag , 1977, 1633, 1637 = 3 vag
Chiar daca unele din trenuri are 1 , 2 grupe pentru alte statii pe majoritatea distantei ( 80-90% ) de drum ele merg combinate.
Elef a spus:Iar in majoritatea cazurilor boboacele care le avem la 3,4MW sunt exact cea ce trebuie(daca imi aduc e bine aminte a fost o perioda in care IC-ul Buc.-Timisoara era tras de o boboaca si merge foarte bine pe panta de la Balota)
boboaca de la BC ( 44-0058 ) a tras trenuri de Ct , Iasi, Galati si Craiova de 5 pana la 10 vagoane.