Problemele apar doar in cazul cuplelor NEM si, mai nou, chiar si acestea scapa de probleme daca au prevazut sistemul antidecuplare, o banala limba din plastic.
Decuplarea apare, in cazul cuplelor NEM si a celor apropiate, datorita pozitionarii incorecte a acestora pe inaltime si, uneori, pe orizontala - mai rar.
Faceti un experiment simplu.
Puneti perpendicular pe linie o bucata de carton. Aduceti un vagon si insemnati locul unde se produce atingerea. Repetati operatia cu capatul celalalt al vagonului si, dupa, cu alt vagon.
Este posibil sa apara diferente de pozitionare pe inaltime intre capetele aceluiasi vagon iar in cazul vagoanelor de la producatori diferiti sigur vor apare.
Aducerea la aceiasi inaltime a cuplelor rezolva problema.
Daca aceasta persista devina este sistemul de bracare stanga/dreapta - santurile pe care aluneca portculisa cuplei scurte. Este posibil sa nu fie debavurate sau sa aiba alte dimensiuni decat cele necesare.
COObra a spus:
cele mai mari probleme le-am avut cu cele de la Flm
asta nu am mai auzit-o pana acum
ce probleme ai cu cuplele scurte flm?
Chiar, ce probleme au cuplele FLM?
Eu numai FLM am si functioneaza ireprosabil atat la tractiune cat si la impingere.
Asta nu inseamna ca nu ar trebui facute verificarile si reglajele de mai sus.
:cafea: