diorama de vitrina Ho

ludmila

Active Member
28 Iunie 2007
118
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Din nevoia de a avea o diorama de fotografiat trenulete si automodele la scara 1/87,am inceput realizarea acestei diorame.
pentru inceput am ales aceasta placa de 84/34 cm,refolosita de la alt proiect,exact cat imi trebuie sa intre in vitrina.

[/URL]

cu ajutorul d-lui Grigore,de la www.trenulete-accesorii.ro,producator de semafoare,stalpi de catenara si stalpi de iluminat,toate din alama,si care produce aceste articole la orice scara(totul manual),am inceput sa incropim aceasta diorama.

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
 

ludmila

Active Member
28 Iunie 2007
118
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
continuare.

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
 

ludmila

Active Member
28 Iunie 2007
118
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
turnul de control nu imi apartine,este pus numai pentru poze.
a fost montata si catenara si azi-noapte am facut si marcajele rutiere pe asfalt.
aparatul foto este la reparat(capacul de la baterii s-a rupt),dar sper ca luni sa-l iau si sa revin cu poze.
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.460
586
Iași
LOCATION
Iași
Vezi ca ai probleme cu link-urile de pe photobucket.
Si nu posta mesajele la diferenta de cateva minute, editeaza primul mesaj. Am adunat in prima postare mesajele puse de tine la 1-2 minute unu de altu.

Cateva imagini de detaliu la semnale se poate?
 

ludmila

Active Member
28 Iunie 2007
118
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
cum ridic aparatul de la reparat,fac poze mai in amanunt.
cu link-urile,nu stiu ce sa zic,pe alte forumuri nu am probleme.
intre timp am mai avansat cu lucrarea dar nu am aparatul.
 

gamitzu

Well-Known Member
Trenulist
8 Februarie 2010
1.096
78
galati
LOCATION
galati
:-? Nu tu ai probleme cu link-urile, e porcaria de Photo bucket care tot schimba interfata si fac ce vor cu el, de cand l-au cumparat indienii din Calcutta. Si la mine in posturi am vazut ca apare asta, m-am umplut de draci si le-am dat un e-mail cu ceva de dulce azi dimineata. Ultimele postari apar la fel. :-x
 

ludmila

Active Member
28 Iunie 2007
118
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
continuare.

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
 

rares_p

Active Member
6 Noiembrie 2010
60
0
brasov
LOCATION
brasov
Sunteti Rai !!!!!!
Unde in Bartolomeu ? Nimic nu seamana la risc cu ce este in foto!
Cum reuseste sa opreasca la Trecerea la nivel, virand 90 grade ?
Pasajul de Mijloc/Bartolomeu e vis pe langa asta !!!!!
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.023
998
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Buna,

In Germania exista o gramada de treceri la nivel de acest tip. Ma gandesc de exemplu la cele (cred ca trei sunt, una dupa alta) din Alpirsbach, unde semnalizarea pentru trecerea la nivel este amplasata bineinteles pe drumul paralel cu aceasta, cu o placuta suplimentara cu sageata la stanga respectiv dreapta.
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
81
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Toate trecerile de pe centura Bucurestiului sunt asa. Cateva au fost dezafectate dupa reabilitarea partii de nord insa in rest, absolut toate sunt de acest fel. Evident, excludeti cele cateva pasaje supraterane...
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
5.981
228
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Eu cred ca peste tot in Europa prioritate are drumul ce intersecteaza calea ferata. Drumurile laterale (paralele cu linia) isi pierd prioritatea.

Diorama este destul de reusita ( nici nu ma asteptam altfel de la Marian ), numai buna de facut fotgrafii materialului rulant si nu numai.
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.023
998
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Buna,
Eu cred ca peste tot in Europa prioritate are drumul ce intersecteaza calea ferata. Drumurile laterale (paralele cu linia) isi pierd prioritatea.
Cosmin, aici te inseli, in Germania este exact pe dos. In general drumul principal este cel care este paralel cu calea ferata si situatia celor care cotesc la dreapta sau stanga si se intersecteaza cu aceasta se rezolva prin semaforizare sau prin bunul simt caracteristic populatiei din acea parte a Europei. :D

Exemplu clasic: soseaua federala B 294 pe portiunea Freudenstadt - Hausach, se poate viziona foarte bine pe Google Earth. Are o gramada de intersectari cu calea ferata cu profil greu dintre aceleasi localitati, care prin unele orase este doar la cativa metri de ea (am dat ieri ca exemplu Alpirsbach, unde nu a fost loc de manastire si de fabrica de bere a calugarilor sa o traga mai departe). Se coteste direct de pe soseaua federala peste calea ferata si semnele "stop" sau dupa caz "cedeaza trecerea" de pe strazile secundare care intra in soseaua federala sunt amplasate INAINTE de pasajul la nivel cu calea ferata. E si logic, nu te opresti sa dai prioritate varului Dieter care vine cu tractorul de la camp pe sine, ca te ia varul Hermann cu automotorul de la OSB si te duce o leaca mai departe fara sa-ti ceara bilet :D

O asemenea situatie ca in diorama lui Marian exista acum 15-20 de ani pe DN 1 sau DN 7 (nu mai imi amintesc exact) intre Sibiu si Deva, parca pe la Vintu. Acolo "mai marii" locali lasasera loc de fix o masina intre calea ferata si soseaua nationala / europeana.
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
5.981
228
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Logica prioritatii drumurilor care intersecteaza calea ferata este acela de nu fi nevoit sa opresti pe linii , ca sa cedezi trecerea pe drumurile paralele. Cel putin aici ( si in Spania), lucrurile asa functioneaza. Plus ca, notiunea de drum principal nu exista, indicatoarele si marcajele fac legea,iar in lipsa lor, prioritate de dreapta.

Insa, asa cum spuneai , se rezova foarte bine prin semaforizare o deviatie peste calea ferata. In lipsa ei ( si a bunului simt) este nevoie de o regula generala.
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.023
998
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Pai regula generala exista, atat in StVO (codul rutier german) cat si in alte tari: IN ORICE SITUATIE este interzisa oprirea vehicolului peste liniile de CF si participantii la trafic au obligatia sa se asigure inainte de punerea in miscare a vehicolului in directia intersectiei.

Fii linistit, exista si aici cate un bivol (si nu numai cei cu originea din Europa de Est sau indepartata Rusie) care cred prea mult in cei 350 de cai ai masinii proprii si in propria persoana si mai fac cate o "traznaie". Ramane insa o exceptie, nu o regula. :D

Privind nivelurile de drumuri: in Germania exista chiar pe langa clasificarea "clasica" din 1968 "drum cu prioritate" si "drum fara prioritate" o nomenclatura care face ca anumite drumuri sa aiba un nivel de prioritate superior fata de altele. Cum este insa o treaba complicata si nu o inteleg multi, mai ales strainii, se pun panouri suplimentare.
 

ludmila

Active Member
28 Iunie 2007
118
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
am montat o mica priza pentru alimentarea dioramei,pentru care folosesc un transformator mic,ca cel de telefon,de 12v,500mA.

[/URL]

[/URL]

am facut legaturile la toate instalatiile de iluminat si semafoare,montate pana acum.

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

am montat si depanarea,si am facut legaturile electrice.

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]