Am gasit, răsfoind pozele de familie une interesanta.
Primul autobuz fabricat la Cluj, aflat în circulaţie în anii 1920. Fotografia e undeva de prin 1928-1929
ĂËasiul este fabricat integral aici, motorul şi cutia producţie Ford.
în anii 1930 au fost până la 15 astfel de autobuze funcţionale.
în anii 1935 a fost şi o linie Cluj-Targu Mures-Brasov.
Pădurea Bogăţii era plină de bandiţi care atacau caruţele, trăsurile dar de autobuze le-a fost frică să se apropie.
Firma a apartinut familiei până în ââŹÂglorioşiiââŹÂ ani 1948. Proprietarul a murit după ce a săpat vreo 2 metri la canal.
în 1940 aurobuzele au fost rechiziţionate de către armata germană şi s-au pierdut undeva pe frontul de est. După război s-am mai fabricat 10 bucăţi care au deservit oraşul până în anii 1955.
Mai am două plăcuţe de alama cu sigla producătorului.
Atelierul se afla unde a fost primul sediul al Trainsylvania Railway Cluj - Cluj.
Primul autobuz fabricat la Cluj, aflat în circulaţie în anii 1920. Fotografia e undeva de prin 1928-1929
ĂËasiul este fabricat integral aici, motorul şi cutia producţie Ford.
în anii 1930 au fost până la 15 astfel de autobuze funcţionale.
în anii 1935 a fost şi o linie Cluj-Targu Mures-Brasov.
Pădurea Bogăţii era plină de bandiţi care atacau caruţele, trăsurile dar de autobuze le-a fost frică să se apropie.
Firma a apartinut familiei până în ââŹÂglorioşiiââŹÂ ani 1948. Proprietarul a murit după ce a săpat vreo 2 metri la canal.
în 1940 aurobuzele au fost rechiziţionate de către armata germană şi s-au pierdut undeva pe frontul de est. După război s-am mai fabricat 10 bucăţi care au deservit oraşul până în anii 1955.
Mai am două plăcuţe de alama cu sigla producătorului.
Atelierul se afla unde a fost primul sediul al Trainsylvania Railway Cluj - Cluj.