Din nou RDS

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

interesantul

Well-Known Member
Trenulist
24 Ianuarie 2016
1.584
2
53
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Ura!!!!

Mi-am luat si eu un MacMini pentru acasa!

(Multumesc de felicitari) :D

Asta vara la noi in bloc vre-o 5 zile ne-au innebunit cei de la RDS-RCS-DIGI-... cu montatul cablurilor pe bloc, prin bloc si pe unde au avut perete :)

Ok! mi-am zis. O sa am net cand imi va trebui.

Astazi mi-am facut timp sa ma ocup de problema.

Fiind la birou, normal ca incep prin a cauta numere de telefon de la susnumita companie.

Ma duc pe pagina principala de la RDS-RCS unde sunt trei numere de telefon la contact, iar la pagina cu puncte de lucru sunt numai adrese :(

Formez la primul... NIMIC. Iau al doilea (nr. de fax) suna si nu raspunde nici macar faxul. Mai e al treile numar care suna ciudat vre-o 3 minute si apoi intra un fax sau un modem. Of... ce ti si tie cu companiile mari. Au si oamenii aia de lucru ca de asta este companie mare, NU? ...

imi aduc aminte ca RDS/RCS = DIGI TV unde am abonament.

Sun la primul numar si mi se raspunde. UAOAU!!. Ii explic persoanei (nu mai tin minte sexul, ca cu multe am vorbit) care e problema si ma dirijeaza la un alt numar.

Cu rabdarea specifica, nu ma enervez, si formez gospodareste numarul (e din Bucuresti) Acolo o alta voce imi da un numar din Cluj. Cool! sunt pe aproape!

Formez la nr. din Cluj si aflu ca am sunat bine, dar trebuia pe alt numar. Bun am zis! Cea din Bucuresti e departe, nu vede bine cifrele de la distanta si ... No hai ca-s pe aproape.

Fiormez la al doilea numar din Cluj, (am uitat sa zic ca la fiecare numar astept cateva zeci de secunde sa-si termine speechul tipa blonda din robot), si aflu ca mai sunt 2 numere de telefon, tot din Cluj, care-mi vor rezova problema.

In sinea mea le zic una de bine, si ma apuc sa sun la al nu mai stiu catelea numar, dar primul din ultimele doua. Bineinteles ca nu raspunde nimeni.

Mai gandesc de bine ce mai gandesc, si sun la al doilea (a cata oara al doilea?)

Ia ghiciti... finalul!!! (nu raspunde)

Oare ma leaga careva la o retea de cartier sau imi iau net printr-un serviciu de telefonie mobila?

Daca vreti, va dau numerele incepand cu faza de cand am sunat la DigiTv, ca sunt prea multe si am inceput sa le scriu pe hartie... :)
 
:D :D :D

Eusebiu , decat sa pierzi timp , nervi si bani la telefon , mai bine mergi la cel mai apropiat punct de lucru si vorbesti cu ei personal.

Sau treci la UPC :D

Ce am pait eu cu cei de la DIGI TV... , de cate ori trec pe acolo in dorinta de a-mi face un abonament , ma lovesc de acelasi raspuns sec : Nu avem decodoare , de ce nu treci pe RDS Cablu ?
Simplu, pentru ca e mai prost ca DIGI TV...

Asa ca raman client UPC la TV.
 
Anul trecut cei de la rcs-rds sau cum se mai numesc au facut o promotie cu niste telefoane "cadou" catre o anumita "specie" de abonati care nu stiu ce branza infaptuisera cu abonamentul lor si meritau sa fie fericitii primitori de cadouri.

Bineinteles ca aceste telefoane "cadou" nu puteau fi folosite decat in "reteaua" lor.

Sotia mea a primit unul si negasindu-i nici o "nisa" de folosinta l-a abandonat in sertar.

Cateva luni mai tarziu dorind sa rezilieze doar contractul de telefonie (nu si de tv) la un centru RDS a primit replica ca la acel centru nu se fac rezilieri si a fost indrumata la alte centre care fac rezilieri.

La cea de a 2 a incercare intr-o sambata (ca sa nu se invoiasca iar de la serviciu), a mers la un centru la care a fost indrumata. Avea sa afle ca se fac rezilieri dar nu si sambata fiindca cel care se ocupa nu lucreaza sambata. A fost indrumata din nou catre un alt centru unde se fac rezilieri si sambata.

La cea de a 3 a incercare s-a deplasat la un alt centru la coada 30 minute sa-si rezilieze contractul si cand i-a venit randul in sfarsit la ghiseu, reactia functionarului a fost:

"Nu va putem rezilia deoarece nu ne-ati adus telefonul pe care l-ati primit cadou."

Cum sa-l dau inapoi daca pe cutie scria cadou? intreba sotia mea

"Pai cand l-ati primit ati semnat un act in care la un paragraf se specifica ca se returneaza in caz de............."

In fine nici nu mai conta, vroiam sa scapam odata si odata de problema asta. Am zis ramane sotia mea aici si eu revin cu telefonul in 20-25 de minute.

"Nu se poate deoarece noi la ora 14.00 inchidem" Era 13.50 :D

Zadarnic ne-am luat la cearta ca tot nu am beneficiat de intelegere. Am fost indrumati sa mergem la Cora fiindca acolo e deschis pana la 20.00.
Exclus fiindca din zona in care locuiesc e cale lunga de mers la cora plus ca afara era traficul ingreunat din cauza zapezii. Am abandonat ideea de a mai face ceva in acea zi in care expira si luna de abonament si am plecat acasa chiar daca trebuia sa mai platim de acum inca o luna in plus pana aveam sa savarsim incetarea contractului.

Cateva zile mai tarziu, intr-o zi de lucru, sotia s-a invoit si a plecat voioasa cu facturile, telefonul si banii pentru o noua luna de abonament la centru la care a am fost a 2 a oara sa rezolve odata problema.

Reactia functionarului:

"Nu putem sa va receptionam noi telefonul deoarece nu stim daca mai este in stare de functionare si nici nu avem posibilitatea de al verifica deoarece dvs nu ati activat cartela lui."

Nu are rost sa mai povestesc ce scandal a facut sotia mea de fata cu ceilalti de la coada, cert este ca i l-au reziliat pana la urma cu mentiunea ca o sa le returnam telefonul ulterior.

Replica sotiei a fost "daca aveti nevoie de el, va deplasati dvs, eu numai vin aici"

Epilog:
Au trecut 8 luni de atunci, iar telefonul este si acum la locul lui in sertar.
 
Pun si eu o intrebare.
Atata vreme cat exista alternative pe toate cele trei categorii de produse: voce/date/tv de la alte companii, de ce nu schimbati ?

Daca raspunsul e pretul, atunci de ce mai cereti si calitate a serviciilor ?
 
apropo de rds/rcs
eu am internet de la o firma c-zone
prin intermediul lor au venit cei de la rds/rcs...pe teritoriul upc-ului
la upc sunt rezilieri la greu se pare
nr de programe sunt relativ la fel,cu o mica exceptie rds/rcs are GSPTV :D
o alta chestie e pretul upc-ul ia tinut pe saracii oameni de cativa ani cu 34 lei/luna
in timp ce rcs/rds vine cu 21lei/luna
am renuntat la upc ptr rds/rcs, o sa vad daca ales bine
pot spune ca bunicii mei au digitv si au schimbat decodorul ala de 3 ori :(
ei sunt din Giurgiu si cand s-a stricat decodorul s-a dus la firma de la care a luat decodorul ca digitv nu are reprezentanta in Giurgiu
surpriza la firma, mi-au spus ca ia decodorul si il trimit ei la Bucuresti dar o sa dureze cateva saptamani pana se rezolva, "nu mai bine mmerg eu la Bucuresti cu el?" :D ca se rezolva pe loc, asta a fost prima data
a 2-a problema la fel sun la firma respectiva si imi spune ca nu ma mai poate ajuta ca digitv nu le-a platit demult serviciile de instalare,service etc

fiecare cu hibele lor
cel mai bine e sa alegi cu atentie
 
Eu acasă folosesc ADSL ClickNet de la Romtelecom. Asta după ce m-am chinuit un timp cu RCS/RDS si am zis că-mi ajunge...
 
Se pare că Romtelecomul s-a ridicat destul de mult la servicii, celpuĂžin la telefonia fixă... deja cu 11 euro vorbesc moka în toată Ăžara pe fix (Âşi după 18 Âşi spre alte reĂžele fixe) Âşi plătesc direct la bancă, nu mai sunt cozile alea mari de acum 10 ani Âşi angajatele acre de la ghiÂşee.

Nu Âştiu pe parte de internet Âşi date cum sunt... deÂşi 2 veri de-ai mei au trecut la Click Net după ce RDS a cumpărat C-Zone (care la rândul ei cumpărase Deck, fostă reĂžea de cartier) Âşi... a reziliat contractele en-gros la mai multe blocuri, fără să anunĂže. Prin urmare, după o lună de telefoane la C-Zone la care nu răspundea nimeni, oamenii au mers la casierie unde li s-a spus sec că toate contractele din blocurile X, Y.... s-au reziliat începând cu nu-Âştiu-ce zi Âşi că în contract nu scria că operatorul trebuie să anunĂže clientul că îi reziliază contractul.

Mi-am pus internet in 2005, de la reteaua de cartier de atunci, Undernet (devenita apoi U-Nite). Toate erau bune si frumoase, aveam cu mult mai mult decat cei 256 kbs la 10 dolari (ulterior 8,4 euro)... au trecut anii si pretul a ajuns de la 310.000 ROL la 380.000 ROL... prin 2007 s-a dublat viteza si s-au mutat cablurile de pe fatatda blocului pe casa scarii (desigur, au lucrat duminica la 7am, fara sa anunte nimic... daca la 12 cand m-am trezit nu ii vedeam intamplator pe cei de la retea cand m-am dus sa duc gunoiul, probabil nici acum nu aveam net, ca imi lasasera o ditai rola de cablu la usa pentru cand oi vrea sa o mufez si sa o folosesc). In 2008 a venit Airbites si a cumparat reteaua si a schimbat aboanemntele... 2,5 Mbs la 35 RON... desigur, nu au anuntat si multi platesc si acum aproape 40 RON pentru 256 kilo. Eu l-am schimbat la cateva luni dupa acea modificare. Alta problema e ca s-au apucat si de cablu TV & telefonie... si la 22 RON cablu TV si 18 pentru pensionari... (fata de 34 la UPC si coada de rigoare), cozle de la UPC s-au mutat la Airbites si sa vedeti cozi si scandaluri luna de luna, nu mai zic ca nu e indicat sa apelegi la Relatii cu CLientii... o sa raspunda robotul si dupa aia o sa asculti muzica cateva ore, pana te hotarasti sa inchizi si sa suni din nou.... dar nu am alte alternative.... de RDS si UPC nici nu vreau sa aud.
 
Eu am vrut sa-mi pun net de la RDS, ca tot intinsesera fibra pe la geamurile mele... Si au venit baietii sa instal.., pardon, sa dea gauri pe toata scara, si cand zic gauri ma refer la genul de gaura prin care poti sa bagi mana. Asta pana cand a aparut seful de scara care i-a poftit frumos afara pe motiv ca darama blocul. Ba ma mult, se pare ca a facut si plangere la Politie in care-i acuza pe redesisti pentru distrugere.

Dupa o vreme in care nu s-a mai auzit nimic, am fost sa ma interesez la "Punct rds" cum as putea sa-mi bag si eu net.

"Nu exista posibilitate de conectare la dvs" vine raspunsul individei din spatele ghiseului. "Cum adica nu exista?" incerc eu sa ma lamuresc...
"Nu sunteti in aria noastra de acoperire"
"Asta-i culmea" zic, "scarile A si C sunt in zona de acoperire si scara B nu e, cum naiba vine asta?!"

Incearca totusi sa-mi explice ca nu e posibil sa se realizeze conectarea unui singur client pe o scara decat daca mai sunt si alti amatori, minim 15.

Pai da, ok. Aiurea-n tramvai, dar sa zicem ca e ok. Si-i spun foarte serios: "atunci sa chemam o macara sa mai construiasca niste etaje, ca pe toata scara sunt doar 10 apartamente, si tinand cont ca unii sunt clientii a doua retele de cartier... trageti voi concluzia!"

Bineinteles ca le pare rau, dar politica firmei le interzice sa instaleze la un singur om pe o scara, bla bla bla...

"Pai si daca stateam la casa nu-mi puneati ca nu erau minim 15 apartamente, sau cum?"

"va intelegem ce vreti sa spuneti, dar politica firmei bla bla bla..."


In acest mod simplu mi-am bagat picioarele in el de redeseu; stau pe net cu un modem 3g si platesc cat pentru broadband dar macar stiu ca am net cand am eu chef si unde am eu chef.
 
Domnilor, va rog.... :wink:
La o luna de cind mi-au adus decodorul am reusit sa-l instalez singur - cel care l-a adus nu stia sa il instaleze pe tunerul PC-ului, iar cel de la suport tehnic mi-a zis ca ei nu fac instalari pe PC (dupa ce mi-a cerut sa pun monitorul meu istoric in AV :confused: ).
OK. L-am instalat, adica am imagine,sunet in schimb ioc.
De aceea va intreb, imi poate cineva recomanda ce si cum? Ca "statie" am un 2+1.
A mai intilnit cineva situatia asta? Sint sigur ca da. Daca nu, voi urma celalalt sfat al lor...ma voi duce la un magazin de comp. PC ca sa imi spuna ei cum trebuie instalat un tuner RCS :D

Sint optimist ! Le voi dovedi ca se poate !!!!
 
@eporteka
Pe tine te-au plimbat aia ca pe poligonul de la Faurei :D
Din cite am aflat, la Cluj, RDS iti pune repede TV-cablu dar cu telefonul si internetul astepti pina la 2 luni :confused: , cam mult dupa parerea mea pentru o firma care se vrea serioasa.
 
Parerile sunt impartite pe piata.
oricum este bine, pentru ca acum avem de unde alege. Fata de perioada trecuta, cand exista un monopol Romtelecom, iar serviciile erau oribile, acum lucrurile stau putin altfel. Cu un nou management al firmei amintite, s-au schimabt lucrurile si pe acolo, iti ofera marea ci sarea pentru a te lua de client.
Ca parere personala, eu sunt multumit de serviciile RDS. Au existat probleme de natura tehnica, dar cat timp nu se sare calul, pot trece peste inerentele situatii datorate dezvoltarii tehnologice.

Sunt foarte multi provideri locali de internet. Pe piata sunt 3 firme mamut: Romtelecom, UPC, RDS. Nu cred ca-si face nimeni iluzii ca una ar fi mai buna decat altele. Sunt toate adaptate pietei romanesti, fiecare are avantajele proprii si dezavantajele proprii, probleme de natura tehnica se intalnesc in toate situatiile. Personal am intalnim oameni multumiti si oameni nemultumiti cu abonamente in toate retelele.
 
@stageexp
Ca e concurenta e bine in teorie. Practic in Ro consumatorul trebuie sa aleaga din pacate "raul" cel mai mic, calitatea serviciilor oferite, de regula, nu e cea care ti se cere sa o platesti.
 
salut tuturor,

Am citit cap-coada topicul; nu-mi spuneti nimic nou, dimpotriva, imi confirmati ceva ceea ce stiam.

Relatia mea cu RDS (ca end-user) a inceput anul acesta, la sfaristul lunii august. Atunci firma la care eram abonat (Decknet) a fost preluata de catre RDS aka C-Zone.

Toate bune si frumoase, insa pe perioada preluarii si dupa, fostii abonati Decknet (preluata acum cativa ani de RDS) nu au avut net, pe motiv ca "dom'le reteaua Decknet era varza, nici nu stim cum sa-i dam de cap ca sa mearga. Dupa cam o luna de zile , fosta DeckNet imi trimite o factura, ca sa platesc niste servicii de care nu am beneficiat.

Neavand alta alternativa, m-am dus la C-Zone, unde mi s-a anulat contractul cu DeckNet si am semnat contractul cu C-Zone (RDS) de telefonie si voce. Cica trebuie sa-mi dea si DigiMobilul (mi-l tot dau din august).

Iata ca dupa approx. 1 sapt a pornit netul. OK, zic, insa nu mergea cu jegul ala de soft C-Zone; sun la C-Zone sa intreb care e faza cu nefunctionarea programelului C-Zone. Mi se raspunde ca sa pun pe DHCP si ma anunta e cand sa folosesc programelul. Asta se intampla la inceputul lui septembrie.

Nici pana in ziua de azi nu am platit factura DeckNet (nu pot sa platesc o factura, daca nu am contract), de la C-Zone nu am primit nici o factura (nu scrie nicaieri in contract ca trebuie sa platesc la casierie. Totusi internetul functioneaza (cu mici pauze, mai ales noaptea).

Cand n-o sa meargsa, o sa vad eu ce fac; vad ca aparut la intrarea in bloc un afis cu MitNET (cine draq or mai fi si astia?).

Revenind la RDS, pe vremea cand eram abonat la DeckNet (proprietatea RDS), am luat pachetul cu voce, iar telefonul fix mi-a fost instalat dupa 9 luni, cand m-am decis sa fac reclamatie la ANPC. De altfel, nici un provider la care am fost abonat (cu exceptia BestNET, fata care nu am decat cuvinte de lauda pentru calitatea serviciiilor, a personalului si a seriozitatii) nu au scapat fara cel putin o reclamatie la ANPC.

Sa stiti ca pana si RDS-ul se misca atunci cand vine ANPC-ul peste ei; toate se rezolva ca prin magie.

Provderi reclamati la ANPC:

- U-Nite Network - de 3 ori
- DeckNet - o data
- RDS - o data

Provideri nereclamati la ANPC:

- BestNET (preluat de .... nu mai stiu) - niciodata

Din nou RDS: pe partea de corporate, lucrurile se schimba radical. Am lucrat 3 ani la o firma care lucra mai mult pe partea de corporate, si avea, peering si cu RDS, precum si alte contracte cu ei. Va spun, pe partea de corporate sunt ok

Dar ca end-user, cred ca au cei mai nesimtiti si mai indolenti angajati, cred ca e o politica a firmei si un criteriu de angajare.

Gata ca o sa va ia somnul!
 
Eu am ales varianta - amalgam,varza dar merge super.
La inceput am avut totul de la RDS , totul mergea struna , dar dupa o perioada netul pica des , viteza ziceai ca intra la apa , la tv cand era furtuna pauza ma uitam la diode si la leduri :D .m-aim facut o groaza de nervi cu rezilierea contractului etc etc .
Am renuntat la ei cu totul si am trecut la CLICK NET de la Romtelecom doar pentru telefonie si internet . Telefonul ok , internetul dupa jumatate de an ziceai ca ma conectez pe DIAL UP nu pe ADSL . Am facut o plangere , a doua , au fost inregistrate dar degeaba . Am luat numarul si data cand am facut plangerile si m-am dus cu ele la protectia consumatorului impreuna cu contractul facut pe firma contract "full" .Surpiza a doua zi ma trezesc cu 2 baieti intr-o dacie ,vin masoara semnaul etc etc , schimba cablul de la stalp pana la Router (15 metri de cablu repostat pe perete frumos ,stau la casa) schimba Routerul etc fac proba merge teava .Solutia - Plangere inregistrata dupa 48 ore Protectia consumatorului .
Solutia cu TV-ul eu am ales BOOM TV , am 2 Televizoare fiecare cu reciverul lui , au cele mai multe posturi din toti ofertantii de cablu prin satelit , abonamentul il platesc comod prin Reiffeisen On-line deci din fata calculatorului , Semnalul audio este emis digital - am iesire optica din reciver si l-am legat direct prin statia audio si sunt canale care emit filme si concerte 5.1 asa ca :
INTERNET SI TELEFON CLICK-NET
TV - BOOM TV
 
http://www.boomextra.ro/Canale-tv_307_ro.html

Pe site-ul lor vad ca au doar 73 canale

UPC cablu digital
Small = 64
Medium = 101
Large = 107

Focus Sat (UPC satelit)
Pachetul mare= 67

Digi tv cel mai mare = 84
RDS cablu... au mai multe tipuri de pachete pachetele , etc...

Cand vor avea vreodata decodoare poate am sa trec la Digi , pana atunci chiar daca platesc 40 ron prefer UPC digital Medium = 101 Canale
 
Interesant subiect .....mi-am adus aminte acum de "odiseea" internetului la mine :roll: Am inceput cu o legatura radio cu modem facut acasa , la viteza ametitoare de 9.6kbps (parca asta era :lol: ) . Pe vremea aceea nu exista notiunea de www ci numai ftp !
Saltul fantastic l-am facut la scoala , cand am avut acces la o conexiune mai buna ( vreo 200 studenti aveam 5 IP-uri pe care ne puteam conecta la internet ) , browser web NETSCAPE 2 (parca) si ... am facut cerere pentru a mi se acorda spatiu suplimentar pe server (2Mb) pentru a putea downloada un catalog de componente electronice !
A aparut si Xnet la un moment dat ! A fost magnific ! Aveam un calculator destul de bunicel , iar neplacerile legate de conectivitatea din jurul orei 22.00 nu ma deranjau deloc .
Nu mai stiu cand , dar s-a infiintat si compania RDS si am fost printre primii din Arad care au semnat un contract cu ei (intre timp m-am mutat de la parinti si era nevoie neaparata de o conexiune de net , mai ales ca eram plecat destul de mult de acasa si era o posibilitate ieftina de a tine legatura cu actuala mea sotie ) . Erau deosebit de promti , au promis instalarea in 2 luni , dar au venit mai repede ..... ce sa zic .... o minunatie : 128kbps canal garantat ( la parca 100 euroi / luna ) , conectivitate non-stop , ce sa mai zic vis . Trecand anii , conexiunea s-a invechit , au inceput sa apara si problemele tehnice , personalul "preistoric" a fost inlocuit treptat de "tinere sperante " . Au aparut modemuri noi , iar prietenii care plateau doar 9 dolari aveau viteza mai mare ca si mine ! => am transformat si eu abonamentul intr-unul mai ponderat si am schimbat si modemul . Aceasta a fost efectuata de catre iubita mea sotie . Ea a adus modemul nou intr-o plasa acasa , da nu a stiut sa-l instaleze :-x . Dupa vreme destul de indelungata , a aparut o armata de "bizoni" care au declarat ca pe acel calculator nu poate functiona modemul fiindca este stricat (calculatorul) , defectiunea nefiind de la ei , deci au facturat o suma de bani frumusica care continea cateva ore de "service" x nr. de bizoni . Doamna a platit si totodata a luat de buna oferta unuia de a instala un sistem de operare conta unei anumite sume de bani neimpozabile . Bineinteles ca bizonul nu stia ca pe calculator rula linux , nu stia sa seteze nimic in acest sistem de operare ! Rezultatul a fost catastrofal pentru mine , o gramada de bani aruncati pe fereastra , toate datele distruse iremediabil , dar o Iubita fericita ca are net si in sfarsit calculatorul functioneaza , chiar daca mai ciudat un pic (rula windoze :pig: ) . Dupa scandaluri , pasari de la unul la altul am reusit sa-mi recuperez banii ( adica factura 0 vreo juma' de an ) si pe urma nu prea am mai auzit de ei .
Anul acesta am avut 2 "menopauze" de rds ..... fiecare de vreo 3 saptamani , de fiecare data echipa de bizoni venea numai dupa ce depuneam cererea de reziliere a cotractului ! Spre norocul meu am fost acasa de fiecare data cand a sosit echipa care instala digitv prin satele din jurul aradului !
Oricum am invatat cate ceva din pataniile astea . Am apelat la un al doilea abonament , la un alt furnizor de internet mobil (vodafone ) pentru cazul in care raman fara cablu ( in ultima vreme din ce in ce mai des ) , am redus abonamentul de rds la valoarea minima posibila si nu in ultimul rand : intr-o zi frumoasa de toamna , nevasta ma scoate fortat la o plimbare prin parc . Deoarece nu vroiam s o supar am zis ca "ma sacrific" , dar mai aveam de lucru la un proiect pentru ziua urmatoare si voi lua si calculatorul cu mine . Acesta din urma avea activata placa de retea wireless si ce sa vezi ......a gasit hot spot-ul primariei , care functioneaza excelent , deci acum am si internet moca , cel putin in Arad !
Deci .... unii se mai schimba cu timpul ,de obicei in rau , dar acum ai posibilitatea sa ALEGI !
 
faza cu prinsul semnalului de la primarie functioneaza si pe aici...la inceput am avut un lap-top si prindeam de la vecini,insa s-au mutat si am ramas internetul
fara fir din zona restaurantelor in orice centru comercial(mall) :p ...pana de vreo 3 ani m-am hotarat sa profit de o oferta super de la TvCablu...insa sunt destule
cafenele pe unde pot sa ma conectez fara sa zica nimeni nimic, doar imi platesc
regulat cafeluta :twisted: