Dimensiuni magazie marfa CFR

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.865
53
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Da.

Toate documentele aflate la Arhivele Nationale se consulta gratuit dupa ce iti treci numele pe un opis. Toate dosarele liniilor din Vechiul Regat au pana in 15 "vizitatori"....
Am scris mai multe aici:
http://forum.lokomotiv.ro/viewtopic.php?f=73&t=13394
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.851
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Catalin, magaziile sunt putin diferite. Magazia din caramida are 8,1-8,2 m latime si in jur de 4,5 m inaltimea peretelui si 6,3 m inaltime peste coama. Inaltimea totala este mai mare la magazia din lemn, 6,5 m. Lungimea magaziei este de 20 m, cu usa pe mijloc. Uite o ciorna dupa care am lucrat (faceti abstractie de inestetica):



Din desenele tale reiese ca magazia din lemn, in profil are 8 m latime, 4 m inaltimea peretelui+ 2,5 m acoperisul, 1,4 m latimea platformei ( fata de 1,6 la magazia din caramida), streasina peste platforma de 2,2 m ( fata de 2 m ). Ce lungime are , ca nu reusesc sa vad in desene?
La magazia din Golenti am vazut ca usile nu sunt asezate simetric cu axa transversala, precum cele din imaginile anterioare. Sa fi fost o adaptare la necesitatile de atunci sau au scurtat ulterior magazia pur si simplu la un capat?
In lucrarea "Proiectul feroviar romanesc", de Teoader Popescu exista o clasificare a garilor (cladirilor de fapt) pe familii si tipuri, insa cladirile anexe nu sunt tratate ( asa cum ne-am fi dorit noi). De aceea , parerea unui arhitect ar fi binevenita in cazul de fata ( ce subtil sunt ! :p), poate ne lamureste ( cel putin pe mine) de ce magazie de lemn acolo si de ce magazie de caramida dincolo.
 

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.865
53
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Arhitectul isi serbeaza azi ziua, deci motivata ii e absenta, ocazie cu care vreau sa-i urez din suflet La Multi Ani sanatosi si fericiti si vreau sa-i multumesc personal pentru tot ce am invatat de la el in aproape un deceniu de activitate pe forum.

La multi ani Victorian !
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.851
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Cum te-ai prins ca este vorba de Victorian? Ca mai sunt arhitecti pe forum....: )
La multi ani si multa sanatate , Dorin!
 

pres_mihai

Active Member
Trenulist
16 Iun 2010
145
0
Craiova
LOCATION
Craiova
O prima schita a lateralei magaziei, facuta in inkscape (corel m-a lasat balta, are nevoie de RK :? ). Cotele sunt doar cele principale, ramane sa mai detaliez acolo unde este cazul:


Deocamdata atat am reusit azi, ramane sa schitez si traveea cu usa, cea simpla fiind mult mai... simplu de reprodus. Din masuratori facute in fuga, cred ca latimea unei travei este de 4 metri, deci este simplu de dedus lungimea totala a magaziei. Aici a acut dreptate Corneltt cand a zis 28 metri :)
Sa profit de postare si sa urez si eu la multi ani pentru Victorian! Numai bine!

Revin cu schite pe masura ce le lucrez.
 

cornelTT

Well-Known Member
Trenulist
21 Iun 2010
716
20
Bucuresti
corneltt.simplesite.com
WEBSITE
http://corneltt.simplesite.com/
LOCATION
Bucuresti
La Mulți Ani și din partea mea.

Am intuit mai multe cote :D , dar la acoperiș am fost păcălit de unghiul pozei :(

Vezi la acele trepte și înălțimea lor. O treaptă normală are 16 - 16,5 cm, să zicem că e mai mare fiind construcție industrială,
dar oricum nu ar trebui să fie mai mare de 20 cm. Deci ori mai pui o treaptă ori micșorezi înălțimea rampei.

spor la treabă
 

victorian

Well-Known Member
Trenulist
21 Oct 2007
2.229
3
Constanta
LOCATION
Constanta
Dragilor, va multumesc frumos pentru urari si pentru motivarea absentei. Ma pot si justifica, sunt in calatorie de serviciu pe vorortelinie :)
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.851
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Pana una ,alta...ceva poze din timpul razbelului:

Rosiorii de Vede, 1941



Si inca doua,aceeasi magazie, locatie necunoscuta





de pe http://stores.ebay.de/Miro-Antik/_i.html?rt=nc&_nkw=rumanien&_sid=1136367659&_trksid=p4634.c0.m14.l1581&_pgn=4
 

pres_mihai

Active Member
Trenulist
16 Iun 2010
145
0
Craiova
LOCATION
Craiova
Am facut si vederea laterala, planurile sunt aproape de final. Repet, este o schita simplificata, pe format A3, cotele in cm, la tiparire, scara este HO. Am modificat latimea usilor fata de cea de pe schema originala (acolo usile au 140 cm, eu le-am facut de 200 cm pentru ca zic ca sunt mai aproape de realitatea din fotografiile de pe teren).

Schita arata astfel:




Foarte interesante imaginile vechi, Cosmin!

Ramane sa ma apuc de lucru...
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.914
16
Eu am gasit doar aceste poze pe care le-am facut in deplasarea pe linie.Poate prind bine la ceva.



 

pres_mihai

Active Member
Trenulist
16 Iun 2010
145
0
Craiova
LOCATION
Craiova
Multumesc mult Dan, pentru fotografiile astea, precum si pentru multe alte fotografii care sunt de real ajutor cand ai nevoie de anumite detalii. Ce nu sunt convins eu, este daca aceste magazii au usa pe partea laterala pe rampa sau nu. Unele sigur au avut, dupa cum se vede in fotografiile vechi postate de Cosmin, dar ma intereseaza daca cele de pe Craiova-Calafat (la Salcuta si Podari in special) au avut sau nu usa la capatul dinspre rampa.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.914
16
domle cum te nimeresti sa intrebi chiar ce nu a pozat nimeni.
Am dat o cautare si am gasit niste detalii care ar putea fi de folos si la cealalta actiune, aceea cu cantonul de la Dealul Robului, vad aici un fel de veranda de lemn.
Este posibil ca acest turneu sa fi fost deja vazut de modelisti.

http://caiferate.fr.yuku.com/topic/4402/Bucuresti-Cetate-Bucuresti?page=1#.V3u34BLs7vA
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.851
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Parerea mea este ca toate au avut usi pe cele 3 laturi cu rampe, lucru logic de altfel pentru operatiunile de incarcare/descarcare. La capatul opus rampei de piatra ( cea paralela cu linia ) sunt ferestrele incaperii destinate biroului sau personalului.
Adica proiectul magaziei din lemn are aceleasi functionalitati pe care le are si magazia din caramida. Poti gasi variatii in functie de necesitati, insa marea majoritate sunt identice, chiar si magaziile combinate, lemn si caramida.
 

pres_mihai

Active Member
Trenulist
16 Iun 2010
145
0
Craiova
LOCATION
Craiova
Update la schita, am adaugat si usa pe laterala dinspre rampa:



Dan, stiu topicul respectiv de pe caiferate, l-am studiat, ca de altfel multe din topicurile ce cuprind fotografii din calatoriile pasionatilor de istorie feroviara.