Diesel de Trainsylvania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sandy

Well-Known Member
Trenulist
23 Aprilie 2016
1.131
1
Cluj-Napoca
www.desperadocountry.ro
WEBSITE
http://www.desperadocountry.ro
LOCATION
Cluj-Napoca
Locomotivele Diesel sint printre preferatele mele.Cu toate acestea,am decis sa nu mai postez kilometri de informatii,ci doar consideratii personale despre modele.
Asadar,voi incepe cu locomotiva diesel 062-DA in inmatricularea 062-1034-8.
La baza este un model Gecon,KEG 2114,cumparat din Germania acu citiva ani(Koeln,mai precis).Gratie familiei Savin,care a depus un efort exceptional,dezideratul meu de a avea un diesel romanesc s-a implinit.
Ca model,in functionare,e slabut.Are un tangaj suparator si,sincer ma deranjeaza"bi-xenoanele",parca-i un Audi A 6.Avind in vedere ca mi l-am dorit mult,trec cu vederea comportamentul pe sine al acestui model si va pun citeva poze:


 
Roco V 200 001-2
Un model foarte bine realizat,din seria Platinum.Functionarea este super,fiind foarte silentioasa si cu o putere mare de tractiune.Adusa de Dan de la Jermania la un super-pret datorita faptului ca Roco era in faliment si se vindeau stocuri mari.
Merge super cu vagoanele "Silberlinge" de la Roco,de exemplu.


 
Guetzold V-200 169 DR ep IV
Un model pe care l-am asteptat ani de-a rindul si se pare ca nu doar eu,avind in vedere explozia de "oferte" de Taigatrommel din piata.
Frumos lucrata,grea,cu un super-motor care e capabil sa traga mult dar care consuma cam cit aspiratorul"Raketa" din 1967 al bunica-mii.
 
Iata,intr-o prezentare succinta inca citeva locomotive diesel din colectia Trainsylvania:
T 710 CSD-un model foarte rar,din seria Vacek.De productie ceheasca,destul de bine realizat dar cu un motor galagios.Dintre originale,4 au ajuns si in Romania.Unul e proprietatea Romanel si are sediul in VatraDornei.
Acest model l-am cumparat din Praga in septembrie 2005,printr-o intimplare fericita.
:


O alta locomotiva interesanta este CD 753 "Sonnenbrille" care din pacate este "dummy".In curind va primi motorizare Guetzold,conform specificatiilor.Interesant model,produs de CSTrain.Pacat ca aceasta firma a fost preluata de Tillig,care,parca distrug tot pe unde pun mina.In afara de linii,bineinteles.Am cumparat-o din Praga in 2007,aprilie. si a fost destul de scumpa.



Si pentru ca in seara asta sa visam frumos,citeva cuvinte despre BR 232 Brawa.
Adusa de Dan (hgdan)din Germania in 2005,aceasta Ludmilla este un model la apogeu.Bandaje albe la roti,ventilatoare functionale,usi care se deschid,LED-uri realistice si nu in ultimul rind,un comportament ireprosabil pe sine.
Un model de top,de la o firma de top,ce mai!




Voi reveni in curind cu alte modele extrem de interesante!
s
 
si pe mine ma surprinde,am o Ludmila de la Brawa,noutate pe 2007 si nu are LED-uri
:roll:
 
Continui sa va mai rezint cite ceva din colectie:
Klein-OBB 2143-13.O locomotiva grea care se comporta excelent si are o putere de tractiune uimitoare.Realist executata insa extrem de nerealist "imbatrinita".Cred ca cel care i-a facut weatheringul si i-a tras doua pete negre pe acoperis fie era sictirit,fie astepta week-end-ul.




Un alt model interesant si rar este Klein-OBB 2067,o "micutza si simpatica" :D locomotiva de manevra pe care am avut placerea s-o admir si in realitate in gara din Innsbruck.Ca model e bine detaliat insa functionarea,cel putin pina va primi un decodor,nu e grozava.
Atit 2067 cit si 2143 le-am cumparat in 2002-februarie de la magazinul Klein undeva in centrul Salzburg-ului.Vinzatoarea era o babutza extrem de simpatica si mi-a explicat ca romul Stroh de 80 de grade se pune doar in prajitura si nu se poate bea ca atare.Realitatea insa a demonstrat ca nu avea dreptate. :lol:
Ambele modele au niste ambalaje execrabile,din carton iar locomotiva se infasoara intr-o hirtie asemenatoare cu cea igienica produsa in Ucraina.
Citeva imagini:




Un alt model care nu trebuie sa lipseasca din nici o colectie este BR 218 Fleischmann,un clasic si-un evergreen simultan si in acelasi timp. :D
Un model mai vechi dar reusit,as zice.L-am cumparat de la Prognosis dar e pacat ca i s-au aplicat de-a lungul vremii unele"tratamente" mai dure care i-au lasat urme pe ici-pe colo.

 
sandy a spus:
Continui sa va mai rezint cite ceva din colectie:
Klein-OBB 2143-13.O locomotiva grea care se comporta excelent si are o putere de tractiune uimitoare.

poate pentru ca are doua motoare.
varianta pe care o am are

"weatheringul" : mai bine nu se bagau
"ambalaj" : ca la aprozar
 
Salut

@amiel, ca si la locomotivele reale, la modele, cand este sa vorbim de tractiune conteaza in primul rand greutatea modelului si distributia greutatii pe osii. Nu este atat de important ca locomotiva sa aiba 1 sau 2 motoare, important este cum este transmisa "puterea" acestora la sine.

Cat despre "ambalaj", cam asa sunt toate produsele de la klein :D
 
Salutare,
Iata inca vreo citeva modele:
BR-106-256 de la Guetzold,inmatriculare DR epoca IV.
Un model de prin 1989-1990,acei ani tulburi pentru productia de modele din Germania Democrata.Nu e rau executat doar ca e la nivelul acelor ani.Am cumparat-o din Bucuresti de la consignatia magazinului Unirea in 2001.Apoi am facut unul dintre celebrele schimburi cu hgdan si a ajuns la el.Dupa care a a juns la GaborF.Atit Dan dar mai ales Gabor i-au adus imbunatatiri substantiale(de exemplu acum nu se mai vad becurile luminind prin caroserie).
Cert este ca in urma unei alte afaceri oneroase cu Gabor,locomotiva s-a intors la mine.





Un alt model interesant ca tematica dar si rar avind in vedere producatorul este M41 de la Fuggerth.
O locomotiva foarte raspindita in Ungaria,pe care am avut ocazia sa o fotografiez de aproape de multe ori.
Ca si executie modelul este foarte rau,atit din punct de vedere optic cit si din punct de vedere al rularii.Are buza bandajului prea scurta si practic "incaseaza" orice fel de sine,cu sunetul aferent cu tot.
Am cumparat-o de la naumann-online.de prin 2002.Prima data mi-au trimis coletul si apoi m-au intrebat de bani.Au fost necesare multe schimburi de mesaje pentru ca ei sa inteleaga ca imi trebuie un cont bancar sau o adresa unde sa-i trimit.Nu-mi dau seama cam cum le-a functionat creierul.Freaky!




Si,ca sa avem vise placute,citeva vorbe despre Lenz V 36 418 DB.
O bijuterie de model care vine cu decodor dar functioneaza si pe analog.Viteza realista,detalii superbe,motor silentios,lucratura nemteasca pura.Singura chestie care ma deranjeaza sint xenoanele care ma dispera.Am cumparat-o de la trenulete.ro acum vreo 2 ani si a avut un pret rezonabil.Este un model pe care il recomand cu multa caldura in masura in care ajunge pe la cineva care sa-i schimbe LED-urile alea idioate.
Am facut citeva poze alaturi de un vagon Mehano hobby lbbhlps Frigo pe care l-am mizgalit putin.Putea iesi o treaba si mai buna cu weatheringul dar plasticul nu a tinut cu mine.Iar detaliie vagonului,cu atit mai putin.






 
Off-topic (sau nu :D) - Sandy, please departeaza putin aparatul foto de obiectul fotografiat si foloseste cu incredere zoom-ul optic, fiindca altfel apare o vizibila distorsiune tip butoi (de exemplu, tronsonul despre care stii bine ca e drept apare ca fiind curbat spre privitor, iar liniile drepte ale locomotivei apar curbate spre exterior). De curiozitate, cu ce aparat pozezi?
On-topic - foarte simpatice locomotivele :aplauze:
 
Salut,
Va mai prezint citeva modele din colectie:
Guetzold BR 219 DB epoca V.Un model frumos,bine realizat si extrem,extrem de greu.Are cam 500 grame,fapt care ii confera o putere de tractiune deosebita.Volantul este in asa fel realizat incit inertiile de pornire si de frinare sint foarte mari,modelul comportindu-se foarte realist.Ca orice Guetzold,maninca mult curent.Mi-a adus-o Dan din Germania in 2002 dupa ce a cautat-o luni de zile,Guetzold nefiind chiar pe toate rafturile.Originalul e de provenienta romaneasca,fiind fabricat pentru DDR la uzinele"23 August" si a fost foarte criticat de nemti pentru calitatea lucrarii.Porecla sa era "U-boot"(Submarinul):




Tot de la Guetzold,un model care se fabrica de pe vremea cind eram copil: BR 118.Un model bine realizat,greu.Dupa 30 de ani de fabricatie si mai multe ueberarbeitet-uri arata super,la nivel de 2008.Cumparat de la minitechnik prin comanda,anul trecut,la un pret rezonabil:



In curind,un articol si cu sora ei cu cabina diferita.
 
Salut,
In timp ce tara freamata sub exit-poll-uri si cad tavane de mall-uri(romanul s-a nascut poet :D ),mai bine prezint citeva locomotive din colectie:
Ko I si setul RAW Meiningen de la Piko.
Prezentat cu multe surle si trimbite prin 1999-2000,interesant ca idee si nu foarte ieftin raportat la calitate.Va imaginati ca locomotiva e o gluma,cu un motor slab si defectuos,fara becuri sau close-coupling.Acest set mi l-a adus Dan din Germania,la insistentele mele obsesive.Locomotiva nu a apucat sa faca 30 cm ca s-a pirlit motorul si a necesitat operatie de urgenta.
Dar,iata citeva poze:





Pe sora ei neagra(no offense,Yo!) am primit-o de la colegii de la Club cu ocazia "Zilelor Presedintelui" si le multumesc inca o data :lautar: :lautar: :lautar:
In imaginile urmatoare,Ko I neagra atit singura cit si impreuna cu 2 vagoane care ilustraza citeva dintre obsesiile mele:un vagon de bere si unul care are un camion inscriptionat "Piko",probabil transporta trenulete.
Garnitura nu e completa,lipseste vagaonul pe care scrie "hustler" :lol:







Si,un model frumos si interesant prin uritenia sa,Roco,OBB 2043.
Se comporta excelent,viteza fiind foarte realista.L-am luat de la Dan care probabil il are din Germania(ca de unde altundeva? :D )


 
A trecut V36 lenz a lui sandy pe la atelier:
asa arata placa cu led -uri la V36


dupa modificare:


din cauza schemei foarte complicate de iluminare nu am montat led-urri rosii in spate.