LDH a spus:http://www.viessmann-modell.com/de/produkte/ho.php?sprache_nr=1&gr_nr=2
p.s. Inaltimile nu sunt pentru H0 ci pentru scara 1:87
@LDH
scara 1:87=HO
LDH a spus:http://www.viessmann-modell.com/de/produkte/ho.php?sprache_nr=1&gr_nr=2
p.s. Inaltimile nu sunt pentru H0 ci pentru scara 1:87
cosmin78 a spus:@LDH
scara 1:87=HO
H0 vine de la Half Null adica jumatate din scara 0(zero) nu O. Scara 00 se foloseste mai ales in Regatul Unit(poate e Kablu prin zona si ne da mai multe detalii)Pok a spus:Ca istorie, "HO" înseamnă "Half O", adică "O" înjumătăĂžit. Scara "O" se folosea până în jurul celui de-al doilea râzboi mondial Âşi era o scară de 1:43. Din căte am înĂželes, după râzboi s-a cam renunĂžat la această scară. De altfel nici OO nu este chiar popular, sau răspândit în S.U.A.
De ce TCR cand a scos Malaxa a scris 1:87 exact si nu a scris H0?
grandpagscout a spus:Dorel,
Interpretarea acelui tabel din NEM 010 este foarte simplu: sus ai scara de baza H0, apoi in diagonala in jos-stanga merg niste "sub-scari "sa le numin care la baza sunt tot 1:87, dar materialul rulant de cale ferata ce circula pe ele este cu ecartament ori metric (12 mm) ori ingust (9 mm).
Faptul ca unii producatori scriu pe cutii 1:87 paote fi din traditie, ori un simplu fapt ca nu folosesc denumirea H0. aceste norme sunt recente, de aceea poate au ramas la denumirea veche.
P.S. @ tyco : H0 vine din germana "Halb Null", nu engleza "Half Null"
Horia_Radulescu a spus:nu, e corect sa zici "scara 1/87 cu ecartament H0 sau H0m sau H0e dupa caz"
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.