- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Ca sa nu incurc subiectele si sa pun locomotivele cine stie pe unde m-am hotarat sa "extrag" din alte subiecte, unde nu aveau ce cauta, cele cateva modele si sa le repun intr-un subiect nou.
BR18 1:87 H0
Varianta Deutsche Reichsbahn Ep. II
Originalul construit de J.A. Maffei in 1912 iar modelul de Liliput.
Tractiunea in tender, motor cu volanta, cauciucuri pentru sporirea aderentei si o pungulita cu o gramada de accesorii ce se monteaza daca nu vreti s-o mai tineti in cutie
De remarcat detaliile care merg pana la reprezentarea actionarii interiore a axei principale de tractiune de la cilindrii interiori de forta.
mai multe imagini cu locomotiva trenurilor expres
In afara "probelor de casa" si unele mici interventii facute de SSi pentru o mai buna functionare modelul sta cuminte in cutie, care sta in alta cutie, care se afla in alta cutie si ... tot asa pana a ajuns la locul de depozitare al intregului parc de locomotive si vagoane in miniatura
Ruleaza foarte bine, fara sa faca galagie.
Transmiterea miscarii de la motor la angrenajele osiilor motoare se face prin intermediul unei curele dintate.
Are lumini la ambele capete ce se aprind in functie de sensul de mers.
BR18 1:87 H0
Varianta Deutsche Reichsbahn Ep. II
Originalul construit de J.A. Maffei in 1912 iar modelul de Liliput.
Tractiunea in tender, motor cu volanta, cauciucuri pentru sporirea aderentei si o pungulita cu o gramada de accesorii ce se monteaza daca nu vreti s-o mai tineti in cutie
De remarcat detaliile care merg pana la reprezentarea actionarii interiore a axei principale de tractiune de la cilindrii interiori de forta.
mai multe imagini cu locomotiva trenurilor expres
In afara "probelor de casa" si unele mici interventii facute de SSi pentru o mai buna functionare modelul sta cuminte in cutie, care sta in alta cutie, care se afla in alta cutie si ... tot asa pana a ajuns la locul de depozitare al intregului parc de locomotive si vagoane in miniatura
Ruleaza foarte bine, fara sa faca galagie.
Transmiterea miscarii de la motor la angrenajele osiilor motoare se face prin intermediul unei curele dintate.
Are lumini la ambele capete ce se aprind in functie de sensul de mers.