- 10 Mai 2016
- 861
- 0
- YAHOO
- paul_c_92
- LOCATION
- Oradea
Prima locomotiva CFR din colectia mea a aparut in februarie 2008 cand la atelierul familiei Savin am trimis pentru a fi modoficat un 060-DA CTL de la Tillig.
Am ales modelul locomotivei 60-0780-1 a depoului Oradea in vopsirea anilor '90.
In iunie 2006 a urmat automotorul seria 96 Desiro evident din Piko
Automotorul seria 97 LVT transformat in iulie 2008 din Tillig 772 DB
Tot in vara anului trecut am trimis la modificat si locomotiva electrica seria 43-0068-7 in versiunea de dupa RK-ul din 2006 de la RELOC
Locomotiva a fost transformata dintr-o 1043 Roco
Din colectia mea nu putea lipsi controversata locomotiva de la Tillig 60-0801-5 insa si aceasta a primit modificari pentru a reperezenta cat mai fidel locomotiva ce astazi sta "rece" in depoul Cluj Napoca.
Cea mai recenta transformare, locomotiva CFR 60-1397-3 INDA, a depoului Jibou, o transformare completa si reusita a unei 060-DA KEG de la Geconvvm intr-un model CFR cu cutie nervurata si agregate de curent.
Am ales modelul locomotivei 60-0780-1 a depoului Oradea in vopsirea anilor '90.
In iunie 2006 a urmat automotorul seria 96 Desiro evident din Piko
Automotorul seria 97 LVT transformat in iulie 2008 din Tillig 772 DB
Tot in vara anului trecut am trimis la modificat si locomotiva electrica seria 43-0068-7 in versiunea de dupa RK-ul din 2006 de la RELOC
Locomotiva a fost transformata dintr-o 1043 Roco
Din colectia mea nu putea lipsi controversata locomotiva de la Tillig 60-0801-5 insa si aceasta a primit modificari pentru a reperezenta cat mai fidel locomotiva ce astazi sta "rece" in depoul Cluj Napoca.
Cea mai recenta transformare, locomotiva CFR 60-1397-3 INDA, a depoului Jibou, o transformare completa si reusita a unei 060-DA KEG de la Geconvvm intr-un model CFR cu cutie nervurata si agregate de curent.