Depoul de locomotive si automotoare CFR-H0 060-ea

060-EA

Well-Known Member
Trenulist
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
Prima locomotiva CFR din colectia mea a aparut in februarie 2008 cand la atelierul familiei Savin am trimis pentru a fi modoficat un 060-DA CTL de la Tillig.
Am ales modelul locomotivei 60-0780-1 a depoului Oradea in vopsirea anilor '90.


In iunie 2006 a urmat automotorul seria 96 Desiro evident din Piko


Automotorul seria 97 LVT transformat in iulie 2008 din Tillig 772 DB


Tot in vara anului trecut am trimis la modificat si locomotiva electrica seria 43-0068-7 in versiunea de dupa RK-ul din 2006 de la RELOC

Locomotiva a fost transformata dintr-o 1043 Roco

Din colectia mea nu putea lipsi controversata locomotiva de la Tillig 60-0801-5 insa si aceasta a primit modificari pentru a reperezenta cat mai fidel locomotiva ce astazi sta "rece" in depoul Cluj Napoca.


Cea mai recenta transformare, locomotiva CFR 60-1397-3 INDA, a depoului Jibou, o transformare completa si reusita a unei 060-DA KEG de la Geconvvm intr-un model CFR cu cutie nervurata si agregate de curent.



 
Felicitările mele pt o colecĂžie deosebit de frumoasă. Ce îmi place mie în mod deosebit este micul automotor LVT, foart, foarte drăguĂž Âşi bine reprezentat. În ceea ce priveÂşte celebrul devenit 0801-5, ai dreptate a ajuns destul de controversată Âşi sunt prea frumoase pozele pt a continua sau chiar a redeschide Âşirul infinit de discuĂžii pe marginea acestui model. Sincer, Âşi eu i-am aplicat o serie de transformări care au făcut ca locomotiva să arate mult mai bine, primind Âşi un coÂş de fum, dar nu cred că în afară de numerele de serie mai are ceva în comun cu locomotiva din depoul de la Cluj. :-D Încă odată felicitări sincere.
 
Automotorul meu Malaxa seria 78-1000 RTM a primit de curand un motor nou Leopold Halling deoarece originalul era bun de pus la o....rasnita de cafea.

Un material video cu primele probe in analog aici

P.S.
Atentie la linia 1 se manevreaza!
 
Fantele de aerisire la usi sunt realizate prin presare la rece. Alte detalii am sa le prezint intr-un topic separat. Dar pana atunci raspund la intrebari daca mai sunt.
Tehnica de executie e aceeasi cu cea a EA-ului.
 
Salutari,

Exceptionala colectie! Automotorul Malaxa de unde se poate achizitiona? Ati facut multe modificari la el fata de modelul de baza sau l-ati confectionat de la 0 ? Arata super bine toate modele!

Numai bine,
Bogdan
 
Chode a spus:
Salutari,

Exceptionala colectie! Automotorul Malaxa de unde se poate achizitiona? Ati facut multe modificari la el fata de modelul de baza sau l-ati confectionat de la 0 ? Arata super bine toate modele!

Numai bine,
Bogdan

Automotorul Malaxa este produs de S.C. Rom Tren Model S.R.L. Bucuresti. Nu am adus alte modificari in afara de schimbarea motorului si boghiului motor.
Mai multe informatii gasesti aici . Trebuie doar sa cauti si gasesti rapunsul la intrebari.
 
Exista o adresa sau un nr. de telefon de contact la aceasta firma Rom Tren Model? As vrea sa ma interesez si eu daca se poate achizitiona un astfel de automotor. Respect
 
@Electricul
Daca citeai ce-am scris mai sus si te interesa sa cauti in linkul acela aflai ca s-au produs cca. 300 de exmplare la inceputul anilor 90 , toate epuizate demult. Firma RTM nu mai exista.
 
Salutari,

Multumesc ca mi-ati raspuns si pentru raspuns :lol: . Tocmai vroiam sa salut gluma, a fost buna, ca nu se mai fabrica de mult si ca e epuizat, dupa ce am cautat prin multe link-uri.
Un raspuns bestial, gen Matrix, trebuie doar sa cauti si gasesti raspunsul la intrebari :grin: ... adevarul e ca a fost tare. :-D
Multumesc pentru indrumare, frumoase articole publicate, am mai gasit si niste schite, poze.
Bestial! 8)

Numai bine,
Bogdan
 
@Chode
N-ai pentru ce, dar am crezut ca tu glumesti cand ai intrebat de unde se poate achizitiona si daca Electricul mai cere si numarul de telefon... :-D
Macar asa mai sunt citite si subiectele mai vechi.
 
060-EA a spus:
P.S.
Atentie la linia 1 se manevreaza!
Urmeaza o productie de serie, la fel cum va fi EA-ul din decembrie? :grin:
 
Salutari,

Da, eu chiar nu am stiut :-D , pierderea mea, asta e, dar am speranta ca in viitor il va scoate un alt producator sau poate tot acesta. Oricum, e superb si LDH ul arata mortal, nu mai zic de LVT.

Numai bine,
Bogdan
 
Am ramas putin in urma cu noutatile si am uitat sa trec in evidenta depoului urmatoarele locomotive :D
40-0005-5 prezentata pe larg aici


80-0512-6 amintita putin mai sus, a putut fi vazuta si la TrainFest 2009


333 042-0 Logistic Center Danubius SRL
 
Inca doua locomotive abia intrate in depoul meu:
230 215 CFR cu tenderul 230 018, model realizat din BR38 Fleischmann


Pentru comparatie, o locomotiva identica cu cea care a stat la baza 230-ului;

(poze si model - Gam3)

A doua locomotiva este LDE4000 70-0028-4 realizata de Radu 161


Originalul pe 4 martie 1991 la Oradea

(poza - Ian Demaine locopage.net)
 
Salut. Frumoase locomotive, de apreciat si faptul ca Didina s-a nascut din eforturi proprii ale lui Radu, ca model desigur. E frumoasa. Iar loc cu aburi e absolut superba intr-adevar. Felicitari inca odata
 
Ei, da ! Minunata transformarea P8-ului. Ma uit la pompa duplex, la pompa de ulei Friedman, la inchiderea marchizei, la rezervorul de pacura, la toate detaliile ce au fost transformate (produse) dupa o documentare adevarata. Si calitatea documentarii se vede in produsul finit...
Excelent, o incantare pentru ochi !
 
Dupa o perioada de pauza continui sa va prezint locomotivele "romanizate" din depoul meu.
Luate in ordinea epocilor ele sunt:

Seria 140.350 CFR epoca II
Modelul, un BR56 de la Fleischmann a fost modificat dupa caracteristicile CFR


Seria 50.1005 CFR epoca IV sau BR57 Roco, modelul premiat in aceasta vara la concursul de la Balatonfured cu locul I la categoria A2.



Automotorul Malaxa seria 77-0978-8 marca Radu161


LDH45 pe baza Roco(V100DB) si carcasa realizata din tabla de alama , similar cu LDH-ul 1250 prezentat pe pagina anterioara.


O realizare putin mai complexa este LDH-ul 1250 seria 89-0234-8, realizat din tabla de alama, cu motorizare si boghiuri Bm4/4 Rivarossi, finisat si vopsit la atelierele Savin.


3 locomotive revopsite, reinmatriculate si imbunatatite tot de fam. Savin:
seria 425 a GFR de la Jouef:


Cargo Trans Vagon 189 700 (BR189) Piko


si tot CTV seria 2016 751 Piko


Probabil una dintre cele mai simple conversii de locomotive romanesti:
83-0904 de la DB Schenker Romania (ex Logistic Center)


Cea mai noua locomotiva CFR intrata in depoul meu este LDH-ul 1500 seria 82-0543-7, un model realizat integral de Cristi Savin si prezentat aici