De la idee la ... BRASOV 2008

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
5
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
O idee, osb, suruburi, scule, ziare, aracet, vopsele, scanduri, materiale pentru teraformare, ipsos, adeziv pentru faianta, entuziasm si multa, multa munca care fac ca lucrurile sa se miste




toata lumea fiind plina de entuziasm.
Ma rog, aproape toata lumea ca nu toti apar in poze. Unii au lipsit cand au fost aparatele iar altii erau in spatele aparatelor




Prima iesire la soare, primele tuse de culoare, accente, iarba, linii




Detalii, detalii, detalii ce prind si ele contur





:cafea:
 

BOGDAN I

Well-Known Member
Trenulist
9 Ianuarie 2016
955
2
Brasov
LOCATION
Brasov
Aruncami-as basca ce bine arata 8) abea astept sa o vad montata la Reduta la Expozitie cu trenurile ruland pe ea .
Jos palaria .
PS. Nu mai puneti pozne decat dupa expo ,curiosii sa vina s-o vada live :twisted:
 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
2
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Sa-mi trag nervu, exact pe gustu' meu, triaje :D .
Ba e beton, pe bune, macheta feroviara in toata regula. Desfasurare de forte pe o suprafata foarte generoasa.
 

lupul_alb

Well-Known Member
Trenulist
7 Decembrie 2016
1.500
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Mi-am permis sa folosesc poza lui LDH numai pentru a va arata ca am avut si spioni trimisi de bandele rivale pentru a urmarii desfasurarea lucrarilor socialiste ale republicii noastre feroviare........ etc






Superba diorama. Felicitari feroviarilor bucuresteni care s-au implicat cu suflet in crearea ei. Au talent, domne, au talent.
 

IonutTrif

Well-Known Member
Trenulist
22 Ianuarie 2016
1.040
3
Cluj-Napoca
YAHOO
ionuttrif
LOCATION
Cluj-Napoca
WOOW :confused: :confused:
Cum ati reusit sa tineti ascuns asa ceva ? Am vazut eu ceva poze puse de LHD cu niste camioane pe o diorama necunoscuta dar chiar m-ati lasat cu gura cascata. Eu care sunt innebunit dupa peisaje am remarcat stancile in primul rand (sunt facute dupa metoda Noch ?)
Pe urma am remarcat dimensiunea machetei (ne puteti da dimensiunea exacta ?)
Cine a lucrat la ea si unde s-a desfasurat santierul ?

Cat despre semafoare, avand in vedere ca vrem sa incepem si noi la Cluj montarea lor imi puteti da detalii: coduri folosite, pozitionare, cum le folositi.

Si in final, ca si o mica curiozitate: care a fost termenul de executie si cam cat a costat ?

Oricum felicitari din nou , imi place foarte mult deja se vede profesionalism.
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
5
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
Multumesc in numele tuturor celor care au lucrat si lucreaza la macheta

Nu am tinut ascuns dar nu aveam ce sa aratam pana acuma "fo" sase saptamani decat presa cea de toate zilele. Culorile, iarba, pomii abia de atunci au inceput sa "curga".

Stancile sunt facute dupa metoda Noch, mai putin, dar dupa metoda ziar, vopsele si indemanare in special.

Dimensiuni in plan 9,0m x 2,0 m

Santierul a fost intial la "La Garage" dupa care, pentru ultima etapa, s-a mutat pe langa Policolor.

Termenul de executie ... Brasov 2008

Cat a costat? Voi nu vreti sa stiti si noi vrem sa uitam :D

Cel mai mult a contat munca. Multa, foarte multa munca. Unora "li sa luat" de machete".

Pietricica se accepta.
Avem si aici scuze :D
Reglare defectoasa, sa nu zic proasta a aparatului de fotografiat, lipsa ierburilor de mai multe culori si furnizori care ne-au dat "plasa".

:cafea:
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
5
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
p.s.
IonutTrif a spus:
WOOW :confused: :confused:
Cum ati reusit sa tineti ascuns asa ceva ? Am vazut eu ceva poze puse de LHD cu niste camioane pe o diorama necunoscuta ...

Macheta necunoscuta ramane ... inca necunoscuta si nu are legatura cu macheta de mai sus decat faptul ca au fost construite in acelasi loc :D
 

IonutTrif

Well-Known Member
Trenulist
22 Ianuarie 2016
1.040
3
Cluj-Napoca
YAHOO
ionuttrif
LOCATION
Cluj-Napoca
M-am exprimat gresit. Cand am vorbit despre stanci, nu m-am referit la relief ci la stancile in sine (cele negre). Si m-am referit la "methoda noch" in sensul de vopsire a stancilor , seamana foarte bine cu cele din DVD-ul Noch.

Tot gresit m-am exprimat si cu termenul de executie. Am vrut sa spun timp de executie. Si m-ar interesa si cati oameni au muncit efectiv la macheta :)
 

BOGDAN I

Well-Known Member
Trenulist
9 Ianuarie 2016
955
2
Brasov
LOCATION
Brasov
Uitandu-ma la peisajul creeat de voi mi-am adus aminte de Elvetia , acolo peisajele sunt exact la fel - tind spre perfectiune ,iarba de pe dealuri este toata la fel = exact ca si gazonul ,in gari si remize sinele sunt toate aliniate parca ar fi puse cu bolobocul si sublerul ,iar intre linii nu vezi urme de iarba .
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
5
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
IonutTrif a spus:
M-am exprimat gresit. Cand am vorbit despre stanci, nu m-am referit la relief ci la stancile in sine (cele negre). Si m-am referit la "methoda noch" in sensul de vopsire a stancilor , seamana foarte bine cu cele din DVD-ul Noch.

Tot gresit m-am exprimat si cu termenul de executie. Am vrut sa spun timp de executie. Si m-ar interesa si cati oameni au muncit efectiv la macheta :)

Da, vopsirea s-a facut folosind succesiv diferite culori. S-a plecat de la negru, fondul, urmand nuante de gri si ceva alb.

Timpul de executie, avand in vedere ca l-a inceput s-a lucrat numai sambata este de 6 (sase) saptamani la care se adauga 4 sambete.

Permanent la macheta au lucrat 3 oameni la care s-au adaugat ocazional in timpul saptamanii unul sau doi iar sambata mai multi.

Adevarul este ca avand in vedere spatiul de la "La Garage" mai mult de 3-4 oameni nu ar fi putut lucra.
Cam greu sa bagi 9 x 2 m intr-un spatiu de 4 x 5,5 :D

Oricum toti au pus umarul ca sa iasa ce a iesit.

Un lucru foarte important la lucrari de asemenea anvergura este, pe langa stabilirea definitiva a unui scenariu, sa existe un singur coordonator care sa conduca tot.
Altfel este posibil sa se ajunga ca in situatia copilului cu mai multe moase.

Ca a vrut, ca nu a vrut, coordonatorul intregii lucrari a fost si este Robert Tanasa.

:cafea: