Cum reparam corect o scara de acces.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

B74MRV

Well-Known Member
Trenulist
13 Martie 2016
1.128
109
Bucuresti, Dristor, Sect. 3
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Salut,

Banuiesc ca multi dintre voi s-au lovit de-a lungul timpului de problema lipirii unei scarite rupte la vagoane. Personal inca nu am gasit un adeziv care sa faca o lipitura "calda" pe tipul de plastic folosit de diversi producatori la fabricarea scaritelor.

In consecinta, o alternativa sigura este consolidarea suportului prin adaugarea unei tije metalice.

In discutie este un vagon de epoca de la Trix pe care un "neamt cinstit" mi l-a vandut "ca nou" cu o scarita rupta si lipita.
Operatiunea a inceput cu demontarea completa a vagonului astfel incat pervazul si scarita lui au ajuns pe birou. In continuare cu ajutorul unui burghiu de 0.3mm, a practicat 2 gauri in suportul de treapta:

1.jpeg
Cu acelasi burghiu am practicat inca 2 gauri pe suporti de treapta ramasi:
2.jpeg
Dintr-un burghiu rupt am taiat 2 tije care au fost introduse in gauri si fixate cu cianoacrilat:
3.jpeg
Iar rezultatul arata asa:
4.jpeg5.jpeg6.jpeg

Si ca o paranteza pentru posesori de vagon transport acid de la Brawa, referitor la carligul de remorcare al vagonului, cel mai bine se potriveste un carlig de la MTB daca sunteti dispusi sa ignorati diferenta de calibru:
12.jpeg11.jpeg
Scuzati praful :rolleyes:
 

Atașamente

  • 4.jpeg
    4.jpeg
    113 KB · Vizualizări: 6
  • 11.jpeg
    11.jpeg
    137,2 KB · Vizualizări: 6