Cu Trenul Prin Romania - nou serial

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

spitalul2bad

New Member
18 Februarie 2010
3
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
cu-trenul-in-ro.jpg


"Cu Trenuri Prin Romania"

isi propune sa cronice tronsoanele Romanesti ale SNCFR. Un episod pe luna. Un proof-of-concept... episod pilot... incercare... Este online acum.

drumul de la Lugoj la Faget.

Partea 1:
http://www.youtube.com/watch?v=3qbZWWVtMJg

Partea a 2-a:
http://www.youtube.com/watch?v=prbhuCNl4V0

Partea a 3-a:
http://www.youtube.com/watch?v=ClhOyEOuHiI

Este cam... plat, dar nu e plictisitor pentru iubitorii de trenuri... Pe mine ma relaxeaza... Oricum, urmeaza un episod care prezinta cel mai FRUMOS tronson din Romania: valea Prahovei! De la Brasov la Ploiesti.

Am toate sperantele ca va iesi un serial frumos; Pana acum sunt planificate inca 6 episoade.
 
merci, felicitari.
in acelasi timp e un pic deprimant- vagoane "in conservare" din loc in loc, pe linii de asemenea "in conservare".
poate acest film e un prim pas spre un bahntv online .ro
btw, linia respectiva e una din preferatele mele; ca sa carcotesc ceva, imi place si mai mult tronsonul faget-ilia.

cus tima si respect,
tudor g.
 
Salut,
Acum 2-3 ani,pe vremea cind mai aveam pe satelit Bahn TV,ma trezeam la 6 dimineata ca sa vad astfel de filmari.
In timp ce-mi beam cafeaua si priveam acele rute,ma relaxam formidabil.
Poate parea plat,dar cel putin eu sint mare fan si salut calduros aceasta initiativa.
Daca s-ar gasi DVD la calitate,mi-as dori sa le cumpar.
sandy
 
Multumesc la toti pentru aprecieri. Desi s-a folosit trepied si echipament HD, sunt unele vibratii si neajunsuri... Unele vin de la Sageata Albastra, altele pur si simplu datorita liniilor noastre.
Florinn a spus:
Salut,

filmarile sunt facute cu zoom?

felicitari pentru initiativa!

Un pic de zoom a fost folosit pentru a se scoate mecanicul din cadru. Pozitia lui fiind exact pe mijloc, este greu sa-l "ocolesti"... in plus, spatiul efectiv din acea "cabina" nu este foarte mare.
 
Felicitari si din partea mea!
In sfarsit, cineva din Romania a inceput sa faca munca de calitate.
--
Ideea cu camera web e nemaipomenita. :D
 
@sandy

http://www.bahnorama.com/shop/
http://www.tickettoride.co.uk/

sint 2 din site-urile unde se gasesc dvd-uri de calitate f. buna cu rute excelente filmate si documentate.
 
Excelent, maestre, totul imbinat foarte bine... Muzica potrivita cu conditiile meteo... si ideea in sine este una cu care vei bucura multi ochi de pe Lokomotiv....
Multumesc mult!
:aplauze:
 
Foarte misto ideea, daca se mai continua ar fi si mai bine :D
Cam ciudat ce-i drept traseul, prea monoton, si cam trist (dar adevarat :( ).
Pentru continuari v-as propune 2 episoade care 100% vor avea succes: defileul jiului (exista in prezent ceva filmat de un mecanic) si defileul oltului. Sigur ca exista multe alte locuri in tara unde se poate filma si ar arata si mai frumos, dar astea le stiu eu.
 
Foarte frumos( parerea mea care este, pentru mine este un tronson "de suflet"), l-am si pus pe un DVD sa-l pot viziona pe tv. Sectorul urmator, Faget-Ilia este mai palpitant, mie mi-ar placea sa fie "tras" si acesta. Pacat de acel tremurat, zoomul amplifica efectul. Mersi pentru placerea de a "conduce" acest sector.
 
Felicitari si multumiri pentru serial. Intr-adevar zoom-ul amplifica vibratiile si diminueaza mult senzatia de viteza, dar asta este.
 
Problema e c㒠e greu de filmat din poziţia asta, mai ales dac㒠vehiculul are geam curbat şi nu poţi lipi (la propriu) obiectivul de geam. Am încercat şi eu s㒠filmez - la practic㒠- traseul liniei de metrou M2 (nu pot să’-l public, c㒠n-am autorizaţie scris㒠de la Metrorex)... chestia e c㒠nu am pus zoom, dar parbrizul de Bombardier e puţin curbat... cum n-am utut fixa corespunzîtor camera, m-am trezit că’, în staţii, mi se reflect㒠bordul în geam şi s-a ales praful de filmare :( (desigur, o privesc cu plă’cere pe DVD destul de des).
 
Superb! Felicită’ri pentru realizare şi mulţumiri pentru publicare! Multe episoade inainte! Editati DVD-ul!
:D
 
Da, foarte frumos.
Filmari de rute tot avem, problema e ca sunt lafel ca asta, aiurea pe youtube, ar merita un site frumos, o interfata cu reteaua CFR unde sa vezi rutele deja filmate si sa alegi traseul care il vrei, iar filmele pe un hosting adevarat, nu unul care cioparteste calitatea si permite doar bucati de maxim 10min.

Acum daca ai impresia ca ai facut o munca extraordinara care nu poate fi imbunatatita atunci e in regula, altfel, daca vrei si o parere mai critica constructiva, atunci citeste si mai departe, dar sa raspunzi lafel de constructiv, nu "nene, daca nu-ti place atunci nu te uita ca fiecare face ce vrea el".

Poate s-ar mai putea renunta la artificiile de marketing, gen studiourile 2d design divizia entertainment(care, impreuna cu celelalte divizii inexistente, exista doat in imaginatia autorului, si is publica munca pe youtube), termeni complicati gen proof of concept - episod pilot repetati aproape obsedant(am inteles odata, poti sa scrii si in germana, ca trenulistii stiu germana, si si in franceza, ca doar suntem francofoni), chestiile cu presiunea atmosferica si directia vantului(astea oare la ce ajuta?), sigla CFR Infrastructura pusa pe botul unei locomotive americare(aaaa..., de ce?), ca prezinta Societatea Cailor Ferate Romane(care daca nu e tot din imaginatie atunci mai are si un Nationale pe acolo), parerea mea ca dau o imagine de televiziune infantila si ieftina, cum vedem prea des pe la canalele romanesti unde avem o droaie de studiouri cu viata mai scurta decat serialele de 2-3 episoade pe care le fac, noi suntem pasionati culti care apreciem o ruta filmata si prezentata profesional(apropo, se pot face subtitrari de genul trecere la nivel cu DJxxx sau Halta .....), nu ne ia ochii 3 randuri de marketing agresiv si ieftin, parerea mea.
 
Un pic da, si un pic nu.
Critica constructiva este bine-venita.
Iar daca tu te oferi sa faci si sa platesti un site pentru un astfel de serial, esti bine-venit din nou. Putem colabora fericiti.

Cat despre "2d design divizia entertainment", se pare ca nu ai citit bine (e 2 Bad Design) si nu prea te-ai documentat de alte realizari; nu toate pe YouTube, ci unele comerciale. Iar aici, cu parerea asta de nataflet care nu se intereseaza macar inainte sa zica, m-ai pierdut.

Cat despre pasionatul cult care esti, si apreciezi o ruta prezentata profesional... esti invitatul meu sa o faci (si sa o platesti, ca nu vine pe gratis). Daca nu iti place ce vezi aici, esti liber sa nu te uiti. Cand ceva e pe gratis, sau cand fac altii, e usor sa zici ce se poate mai bine. Cu unele sunt si de acord cu tine, se pot face mai bine... de-asta acesta este un "proof-of-concept" cum am spus si la inceput. Calitatea si profesionalismul facute pe gratis sunt greu de gasit... si fii sigur ca si eu si altii am dori mai multe... dar esti invitatul meu sa te apuci si tu si sa-i dai cat mai profesional... si la fel de free :) ...oricum acest prim episod de "test" a adus destul interes pentru a fii facute si altele, iarcu timpul fii sigur ca si acest serial se va imbunatati.

In final, iti multumesc pentru critica ta constructiva.

Succes cu proiectul tau mai profesionist. In rest, voi mai posta doar cand apar episoade noi; comentariile si criticile le las pe mana voastra, eu nu le voi mai adresa.
 
Si a trecut deja o saptamana din aprilie si, dupa pagina de pe youtube a marilor, importantelor si serioaselor studiouri cum s-or numi, vedem ca din atatea promisiuni peste promisiuni si explicatii complicate cu "prof of concept", am ramas doar cu... aaa... nimic...

De fapt dupa aceeasi pagina de pe youtube(ca doar e gratis, cum ii sade bine oricarui biznis mioritic de (in)succes) aflam ca studiourile s-au reprofilat pe un public mult mai cult si numeros care face drifting cu motoare de peste 500cp si cu turela deschisa.
(pentru cine nu a inteles, adica aia cu ursuletul(BMW din anii '80) tunarit, care o sa scoata "aproape" 400cp la anu pe dino' dupa ce o sa-i pun atwin-turbo, care pleaca de pe loc cu scartait de roti prin parcarea supermarketului si are impresia ca face drift, cu trapa/sunroof-ul deschis, la care mai nou ii zice turela, ca doar e deasupra)
 
aoleu... pă’i bine, mă’i shoppy, dac㒠i-ai speriat!?!?!
sau "sursa" o fi ajuns, să’raca, în şomaj (nu sunt deloc condescendent sau ironic, ci chiar iau în condiderare respectiva posibilitate)
Oricum ideea în sine şi forma în proporţie de 95% mi se par de reţinut şi de repetat.
 
@ Shoppy: in caz ca nu-ti aduci aminte desenele animate care ne-au incantat copilaria, in "Bambi" era o scena plina de invataminte in care iepurasul Stomper (inadvertent tradus in romaneaste prin "Bocanila") este intrebat de mama sa ce i-a spus tatal lui apropo de "a spune lucruri". Moment in care Stomper ia o mutra spasita si recita urmatoarea zicala: "daca nu ai ceva frumos de spus, mai bine NU o spune".

Cred ca ar fi bine sa-ti mai aduci aminte uneori de chestia asta, inainte de a face comentarii rautacioase in mod gratuit la ce-au facut altii. Asa cum spune si Misha mai sus, traim vremuri destul de ciudate in care unii dintre noi se zbat in fel de fel de greutati, reale sau imaginate de altii sus-pusi, si nu e cazul sa le mai punem sare pe rana degeaba. Multumesc de intelegere!