Conversie vagon 59-50 008-6 scara N

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.616
51
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Salutare, pe baza unui vagon Minitrix am facut conversia intr-un vagon cuseta CFR 59-50 008-6 .

Nu este grozav, este prima conversie, luati-o ca atare cu defecte si lipsuri. Am folosit decaluri, am stricat vreo 4 seturi pana am reusit sa fac ceva. Unele dintre ele sunt cam mari dar se va remedia aceasta problema.

Sasiul nu l-am mai vopsit dar mi-a parut rau ulterior ca n-am facut-o deoarece n-am nimerit exact culoarea, cu ochiul liber se vede diferenta in lumina soarelui .

Ce mai mare gresala a fost sa aleg un vagon cu usile vopsite cu granule de aluminiu care au fost aproape imposibil de dat jos , rezultatul fiind dezintegrarea vagonul in timp ce-l curatam in lichid de frana , am reusit sa-l salvez ca pe un puzzle si cu greu l-am lipit inapoi drept iar in unele locuri se observa interventia .

Unele geamuri s-au desfacut mai greu, rezultatul fiind un geam cu chederul distrus, asamblarea a fost relativ usoara , pana la partea cu montatul inapoi a portcuplelor kkk si "minunatele" arcuri aproape invizibile.

Scamele nu mai sunt pe el , am pozat cu nerabdare sa vad ce a iesit...


240956612_144961544479833_3275317436410492792_n10db7db439cc6941.jpg


Interiorul l-am revopsit pentru ca nu-mi placea culoarea originala. Oricum nici aceasta nu are legatura cu ce e in realitate dar se poate observa mai usor fiind o nuanta deschisa.

241018557_1036595233858471_6452930359226164119_n141e3e33d382acb5.jpg


vedere generala

241061180_545022200099962_9036046351988244862_n0f9045e7f982b95c.jpg


alte vederi detaliate

241053579_542393793729461_242207112945735573_n131f913b83fd43fc.jpg


241050107_538412903884997_1460903047877484340_nb6a56ec51564c168.jpg


241055705_831147047765434_3066056264292380116_n-112b033d0c997b9d8.jpg


241064461_2944478629149952_8042061811519988021_n23a057827aa71385.jpg


241056616_386139589555961_6914969697127189230_n660b2941a443e90a.jpg


cateva poze alaturi de alti frati, impreuna cu care va forma o garinuta in viitor

241106744_170647231749792_3048618805208245865_n237fe330a5a7bb4d.jpg


241028595_389358002696160_7500529386915601967_nacf3a814366feba2.jpg


241119082_368740794711885_5972947018035305209_n9802619622b9dbe1.jpg



vagonul clasa 2 minitrix

241082650_435609934414450_2579476391214755741_n1bb68abf74e1165e.jpg


vagonul dormitor minitrix

241092400_232565181996815_2647878846332061822_nc36ae1ccd3bcfad9.jpg


zi buna.
 
Ultima editare:

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.479
1.560
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
N-arata chiar rau. Vorba svabului, "lipsa de critica e suficienta lauda". :)

La modul serios, arata bine. Presupun ca ai plecat de la vagonul B de la MAV din setul cu 20-50-ul Minitrix cu care n-aveai ce face.

Daca iti dadeai osteneala sa slefuiesti si acoperisul si sa montezi aeratoarele corecte in pozitiile corecte (refolosindu-le pe cele Mtx sau mai bine de la Schlosser) arata si mai fain, asa iti dau doar nota opt. :)
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.616
51
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Fix de la vagonul ala am plecat, in privinta acoperisului s-ar putea sa remediez pentru ca la lacuire am avut ceva probleme asa ca daca tot il refac ar fi bine sa repozitionez si aeratoarele care din cate am observat in singura poza pe care o am , fix deasupra culoarului lipsesc.

Daca ma poti ajuta cu indicatii sau poze mai detaliate l-as reface complet , despre aeratoarele de Mtx nu stiu nimic, se gasesc ca si piese separate ?
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.479
1.560
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Nu, trebuie "rase" de pe acoperis cu grija. Asa am facut in primii ani acum 20+ de ani pana sa faca Bernd Schlosser aeratoare la bucata.

Lipsesc deasupra culoarului si pozitionarea pe partea compartimentelor e difierita. Cate unul deasupra fiecarei toalete la vagoanele clasa (19/39/20-50) si unul deasupra toaletei din stanga, doua suprapuse deasupra toaletei din dreapta si inca unul deasupra compartimentului insotitorului la vagonul cuseta (59-50).
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.479
1.560
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Toate sunt modele RSM in serie limitata pe care le-am facut acum cam 10 ani... la preturi de RSM. :) Cred ca nici unul din ele n-a ajuns in Romania.
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.479
1.560
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Si ca o remarca: pe vremea aceea producatorul chinez la care se afla matrita Minitrix nu lipea ferestrele. Asta s-a intamplat numai dupa transferul matritei in 2018 si de atunci cei care fac conversii au viata mai grea. :D
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.616
51
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Multumesc Horia, am sa iau in vedere modificarile.
Treaba cu lipitul o consider inutila mai ales la cum se clipseaza vagoanele minitrix, eu nu le-am mai lipit dar urmele de adeziv ramase mi-au dus geamurile putin mai in spate, nu am putut curata ce a ramas acolo .
Ma gandesc sa imi printez aeratoarele , sa vedem cum stau cu timpul.
 

Frank_L

Active Member
Trenulist
23 Octombrie 2013
197
168
UE, Germania
LOCATION
UE, Germania
Bună ziua Sogard,

I like the wagons very much. You have to do it / try it and learn. Sometimes the path is difficult. But the result is a pleasure.:cool:
However, RSM models are actually not available. It takes relationships, B vitamins*, and bribery. ;)
Kiskun had some nice CFR wagons.
In the end you have to do it yourself.:p


Îmi plac foarte mult vagoanele. Trebuie să o faci / să o încerci și să înveți. Uneori calea este dificilă. Dar rezultatul este o plăcere.:cool:
Cu toate acestea, modelele RSM nu sunt de fapt disponibile. Este nevoie de relații, vitamina B* și mită.;)
Kiskun avea niște vagoane frumoase CFR.
În cele din urmă trebuie să o faci singur.:p

Salut Frank

*Vitamin B -> Beziehung (legătură, conexiune,...)