Conversie RH1043 Fleischmann

tyco

Well-Known Member
Trenulist
24 Iulie 2016
781
10
Arad
sageata-verde.uv.ro
WEBSITE
http://sageata-verde.uv.ro/
YAHOO
thetycoon_tyco
LOCATION
Arad
C㒠tot am scă’pat de sesiune şi am intrat în vacanţă’, am început s㒠mai lucru puţin şi la câteva proiecte vechi. Unul dintre ele e o conversie CFR a locomotivei RH1043 OBB, modelul produs de Flm. Știu de problema la bord, c㒠nu e fidel modelului CFR, îns㒠trec cu vederea acest detaliu. Pân㒠acum am scos nervurile de pe marginea locomotivei, am mutat uşile de la sala maşinilor, şi astă’zi am început s㒠mut uşile de la cabine. Apoi urmeaz㒠farurul central şi apoi... s㒠ajung întâi acolo...Fiind prima mea operaţiune mai serioas㒠de modificare, am fă’cut câteva greşeli pân㒠acum, îns㒠altfel nu ai cum s㒠înveţi. Las pozele s㒠vorbească’...

Aştept sugestii, comentarii şi observaţii!
Toate cele bune!
 
Un mic update...
Am tă’iat şi uşile de la bord-uri şi le-am pus în poziţia corectă’. La ora actual㒠a trecut şi primul strat de chit peste ele, îns㒠mai multe despre asta mai încolo...
 
Am mai avansat puţin. Tă’ieturile au fost fă’cute cu un disc de debitare şi minifrez㒠proxxon. Am încercat cu cutter-ul, îns㒠dura prea mult, deabia se tă’ia plasticul. în spatele porţiunilor tă’iate am pus nişte fâşii de forex pentru rigidizare. am pus şi o min㒠de pix pe post de far central, în locul celui vechi. Urmeaz㒠puţin㒠şlefuire şi înc㒠un strat de chit. Las pozele s㒠vorbească’. Scuzaţi calitatea lor, aveam doar telefonul la îndemână’.
 
de ce ai folosit forex ca sa lipesti ca si intaritura pe spate si nu alt plastic mai subtire? e prea gros materialul folosit, parerea mea.
cat despre debitare, foloseste draga si tu un traforaj, ca in vremurile de demult cred ca ai facut si tu atelier cu traforajul in placaj....sau NU.
Ai un control mai bun asupra taierii si apoi pui un adaos de plastic subtire ca sa incarci diferenta de grosime a panzei. Spor la treaba