Am demarat operatiunea de conversie a locomotivei BR 50 Franco-Crosti.
Am inceput cu ce este mai usor, tenderul, mai intai am demontat decodorul care este inutilizabil , nu cunoaste decat Mfx , nimic altceva, l-am testat pe Z21 , in DCC , in DCC-MM si MM , fara nici un rezultat, daaar maine vine unul Zimo MX644 MTC 21care va fi scris cu sunetele specifice
Pe acolo mai atarna si o tentativa de powerpack cu condensator de 100microF pe care l-am scos de pe placa.
Pe scurt am depresat osiile tenderului , au urmat aceleasi operatii repetitive , majorare 2.4mm, presare tub plastic , majorare iar la 2mm ,
Inainte de presarea rotilor in carucioarele tenderului ,in spatele lor pe osie, pe partea dreapta , am montat saibe izolatoare facute din paiete negre, v-am mai zis acum ceva timp de ele, sunt ideale pentru asa ceva, subtiri si rezistente, gaura centrala facuta de-a gata , doar trebuie majorata la cat este nevoie.
Maine probabil o sa urmeze partea dureroasa , lucrul la rotile locomotivei.
Am inceput cu ce este mai usor, tenderul, mai intai am demontat decodorul care este inutilizabil , nu cunoaste decat Mfx , nimic altceva, l-am testat pe Z21 , in DCC , in DCC-MM si MM , fara nici un rezultat, daaar maine vine unul Zimo MX644 MTC 21care va fi scris cu sunetele specifice
Pe acolo mai atarna si o tentativa de powerpack cu condensator de 100microF pe care l-am scos de pe placa.
Pe scurt am depresat osiile tenderului , au urmat aceleasi operatii repetitive , majorare 2.4mm, presare tub plastic , majorare iar la 2mm ,
Inainte de presarea rotilor in carucioarele tenderului ,in spatele lor pe osie, pe partea dreapta , am montat saibe izolatoare facute din paiete negre, v-am mai zis acum ceva timp de ele, sunt ideale pentru asa ceva, subtiri si rezistente, gaura centrala facuta de-a gata , doar trebuie majorata la cat este nevoie.
Maine probabil o sa urmeze partea dureroasa , lucrul la rotile locomotivei.
Ultima editare: