Conectare Motor Tillig 86110 in Digital

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
A conectat cineva motorase Tillig 86110 in Lenz Digital prin LS 100 ?
Stie cineva cum se leaga firele de la motoras la bornele "C" , "+" , "-" de la LS100 sau nu merge decat cu adaptorul LA010 ?
 

HOdan

Member
25 Decembrie 2008
36
0
targoviste
LOCATION
targoviste
Decoderul de accesorii LS100 poate fi conectat la actionarea macazului cu servomecanism Tillig 86110, astfel:
ls100 Tillig 86110
C rosu (comun motor)
+ indigo (motor 1)
- galben (motor2)
LS100 trebuie sa-l programezi ca tip de lucru si durata a impulsului. Cauta in documentatie si vezi care sunt CV-urile care-ti permit sa alegi modul de functionare (in cazul tau puls) si durata pulsului (= sau > (foarte putin)) cu timpul necesar ca motorul sa faca o cursa completa. Atentie. fiecare iesire are CV-uri dedicate. Iesirile pot fi programate independent. Daca lucrezi cumva cu calculatorul si sensul de pe monitor nu se potriveste cu realitatea, inverseaza firele la + - de la decodor, lasand C nemodificat.
 

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Sal
pe cablajul de la motorul tillig nu exista culoarea indigo , ce culoare ai leagat la borna "+"?
Eu am legat rosu la "C" galben la "-" si roz la "+" .Setarile in LS 100 le-am pus pe continu valoare "32" in registrul R2(CV2) care corespunde cu iesirea numarul 1 de la LS100.
Am incercat si pe pulse cu o valoarea 10 care corespunde unui timp de 4 secunte dar nu a functionat , probabil firul pe care il numesti indigo nu l-am legat corespunzator deoarece nu exista (te rog fi mai explicit cu aceasta culoare), multumesc .
 

HOdan

Member
25 Decembrie 2008
36
0
targoviste
LOCATION
targoviste
La mine probabil ca s-a mai inchis din cauza prafului. Deci roz.
Cum este alimentat decodorul? De la sine sau ai o alimentare separata ?
 

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
LS 100 este alimentat de la trafo 16 v FZ1 iesirea de macaze de la care este alimentata si LVZ100 .
Functioneaza doar intrun singur sens .Adica firul rosu lagat la "C" si roz la "-" , pe firul galben legat la "+" motorasul nu revine in pozitia initiala .
Pe curent alternativ direct motorasul functioneaza corect .
 

HOdan

Member
25 Decembrie 2008
36
0
targoviste
LOCATION
targoviste
Foloseste schema urmatoare

Tillig lucreaza cu curent alternativ iar iesirile din AUX sunt pe curent continuu.
Nu poti folosi releele din Tillig pentru ca ele sunt actionate de motor. Oricum doua relee sunt mai ieftine decat adaptorul. Foloseste la aux setarea de puls 4-6 secunde. In stanga jos ai si schema interna de la Tillig.
In schema pentru partea de Tillig de sus in jos culorile firelor sunt:
rosu
galben
roz
 

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
HOdan
Multumesc de raspuns problema a fost rezolvata .
Am gasit o solutie foarte ieftina meritul proiectari schemei electronice apartine lui DAC eu doar am facut montajul si testele cu LS 100 si motor Tillig . Functioneaza perfect , intradevar setarea se face pe 4-6 secunde in mode de lucru "Pulse output " voloarea selectata fiind 10.
Asteptam doar sa vorbesc cu el ca sa pun pe forum solutia cu schema cu tot.
Oricum montajul electronic costa in jurul sumei de 2,5-3 ron .
 

dac

Well-Known Member
Trenulist
15 Septembrie 2007
1.298
1
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Schema de conectare LS100 cu motor macaz (Tillig):



unde tranzistoarele sunt de tip BD140, diodele 1N4007, iar rezistentele de 220 ohmi.
 

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Dupa schema de mai sus am realizat modulul de conectare intre Lenz LS100 si motorul tilig 86110 .
In fotografie care nu este de prea buna calitate :oops: se vede conectarea .
Functioneaza pefect si nu costa mult insa tranzistori trebuiesc alesi cu grija din cauza calitati lor indiferent de unde provin .
Setarea lui LS 100 se face in modul de lucru "constant output" valoarea fiind alesa in functie de cum este setat motorul tillig ca lungime a cursei , pentru 2mm = 2-4 secunde ......conform manual LS 100-110
Motorul 86110 se conectaza astfel :firele roz si galben se leaga inpreuna la o iesire a modulului iar rosu la cealalta.

 

HOdan

Member
25 Decembrie 2008
36
0
targoviste
LOCATION
targoviste
Servomecanismul are un microcontact caruia ii corespund firele:
-alb
-maron
-albastru
Intr-o pozitie a servomecanismului iti inchide contactul alb-albastru, in cealalta pozitie maron-albastru. Conectezi inima macazului la firul albastru respectiv celelalte doua la sinele corespunzatoare
 

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Sal ,
de curand tillig a introdus un nou prospect care insoteste actionarile 86110 si care este mult mai explicit (acum nu sunt acasa dar dupaamiaza pot pune o fotografie cu prospectul).
Oricum este simplu dar depinde de macaz ; simplu sau DKW si de pozitia pe traseul sinelor adica polaritatea lor "+" sau "-" in analog sau in digital depinde cum este facuta legatura la centrala ( bornele "K" si "J" sistemul Lenz)
Firele de polarizare de la actionarea tillig sunt : albastru maro si alb.
Alb se leaga la inima macazului iar maro si albastru la sine "+" si "-" in analog respectiv "K" si "J".
Atentie la cum este pozitionat macazul pe traseul sinelor .
 

HOdan

Member
25 Decembrie 2008
36
0
targoviste
LOCATION
targoviste
Mauritius a spus:
Sal ,
de curand tillig a introdus un nou prospect care insoteste actionarile 86110 si care este mult mai explicit (acum nu sunt acasa dar dupaamiaza pot pune o fotografie cu prospectul).
Oricum este simplu dar depinde de macaz ; simplu sau DKW si de pozitia pe traseul sinelor adica polaritatea lor "+" sau "-" in analog sau in digital depinde cum este facuta legatura la centrala ( bornele "K" si "J" sistemul Lenz)
Firele de polarizare de la actionarea tillig sunt : albastru maro si alb.
Alb se leaga la inima macazului iar maro si albastru la sine "+" si "-" in analog respectiv "K" si "J".
La mine si in prospectele de la Tillig comunul este albastru
 

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
@HOdan
O fi la tine in prospect o greseala uitate mai bine
Eu am conectat efectiv macaze si actionari te rog fi foarte atent ce fire legi .
Oricum daca functioneaza cum ai spus :lautar:
 

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Florinn a spus:
In prospectele mele nu am gasit nimic legat de macaz, doar schema de legare in cascada a 2 motoare este pusa.
Ti-am zis ca au facut un nou prospect care este mult mai explicit in ce priveste conectarea si setarea cursei actionari ai si tu rabdare pana diseara nu-l am cu mine la servici .
 

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
505
23
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
@HOdan
Nu-i nevoie de scuze ,
Eheh daca ai sti cate ore m-am chinuit eu sa fac polarizarea la DKW pana sa apara noul prospect care dupa mine explica floare la ureche si mai este si in engleza (o sa vezi cand am sa-l postez ) si mai depinde si de macaze ce tip sunt si cum sunt legate sinele pe dedesubtul macazului , vorbesc de tillig .