Compunere tren Rapid 695

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.612
5
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Dragilor, intrucat vreau sa plec spre Resita si urmeaza sa calatoresc nu mai putin de 10 ore, mi-ar placea tare mult sa stiu ce vagoane are in compozitie acest tren.

Presupun ca plecand zilnic exista si unul care pleaca invers corect ?
Ce sanse am sa prind un vagon salon, ce sanse am sa prind un vagon cu priza la 220 ?

Cele 10 ore pe timp de noapte nu pot fi petrecute numai pe scaun sau pe hol si ma gandesc serios sa ma uit macar la cateva filme ... variata vagon de dormit este exclusa datorita pretului aberant.
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Ultima oar㒠erau 22-96... compartimente cu 5 locuri şi salon cu scaunele dispuse ca în compartiment. Scaunele sunt total impoprii orică’rei activită’ţi (inclusiv şezut, mai ales atâtea ore) şi nici nu se poate dormi pe ele. Laptopul se ţine în braţe (dac㒠nu se încinge prea tare şi merg prizele).

E posibil s㒠fie ceva saloane 21-76/86, dar nu bag mâna în foc.
 

060-DA-001

Active Member
22 Mai 2009
127
0
695 Are vagoane
Cl 1 : 30-76
Cl 2 : 21-76
Din proprie experienta recomand vagonul de dormit.

http://gevaro.ro/tarife.html

Au pus astfel de vagoane pentru a obliga calatorii sa mearga cu vagonul de dormit...
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.612
5
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Sa dai 117 lei + 80 de lei X 2.. nu prea merita. Am ales sa merg cu clasa 1 la dus si clasa 2 la intors.
La dus am stat in compartiment singur tot drumul intr-un vagon combinat cu salon. Avea 3 compartimente pe capete iar la mijloc salon. Plafonul din vagon era in valuri. Singura chestie idioata care m-a deranjat a fost faptul ca mergea aerul conditionat ba pe rece ba pe cald. Nasul nu a putut face nimic.

La intors am venit cu salon clasa 2, din cel cu scaunele verzi.

Parerea mea este ca nu merita sa dai banii pe clasa 1 decat daca ai nevoie de spatiu. Scaunele nu se intind mai deloc. Prize au toate vagoanele, aer conditionat la fel. Conditiile de calatorie s-au schimbat in bine dupa parerea mea, motiv pentru care voi alege trenul de cate ori voi avea posibilitatea.

O chestie interesanta este faptul ca trenul a avut intarziere la Bucuresti doar 10 minute. Din pacate viteza maxima cu care am mers a fost 120km/ora.

Un lucru foarte trist pe care l-am observat, a fost atunci cand am venit din Resita spre caransebez cu trenul personal. Acesta avea in componenta un vagon care de obicei se pune la trenurile sezoniere, cele care merg la mare vara. Nu ma mai mir de ce sunt conditiile care sunt in CFR daca isi permit sa bage vagoane de rapid si accelerat pe trenuri personale pe toata durata iernii.
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
sogard_2003 a spus:
Acesta avea in componenta un vagon care de obicei se pune la trenurile sezoniere, cele care merg la mare vara. Nu ma mai mir de ce sunt conditiile care sunt in CFR daca isi permit sa bage vagoane de rapid si accelerat pe trenuri personale pe toata durata iernii.
Nu se mai pun de 2 ani la sezoniere asemenea vagoane... acum 2 ani s-au pus 20-57/47 (deci cele cu scaune de muşama), anul trecut 20-49 (8 locuri în compartiment) şi 20-54/47, iar anul ă’sta doar 20-49... c㒠la sezoniere e musai s㒠stea mai înghesuiţi, c㒠doar e tren rapid.

Aşa se face c㒠toate 20-54 şi 20-55 au ajuns pe personale, cu mici excepţii şi pe accelerate (adic㒠acceleratele care se întorc ca personale, gen Buc. - Roşiori).