Comparatie intre AM si MTB pentru locomotiva 060 DA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

amiel

Active Member
Trenulist
24 Decembrie 2016
143
83
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Neavand in vedere sa starnesc o polemica pro sau contra pentru un model sau altul, am postat cateva poze comparative, concluziile urmand a fi trase de fiecare privitor .
Veau sa va spun ca detin ambele modele si nu cred ca voi renunta vreodata la ele. Mai mult decat atat, voi achizitiona si alte modele realizate de alte firme.
20210630_120610.jpg 20210630_120737.jpg 20210630_120430.jpg 20210630_115825.jpg 20210630_120630.jpg 20210630_120644.jpg20210630_120809.jpg20210630_120820.jpg
 
Astept cu interes varianta de la AF . Sunt informatii ca modelul nu va repeta greselile celorlalti.
Oricum, ESU nu prea sunt dispusi la compromisuri (asa imi place sa cred).
 
Astept cu interes varianta de la AF . Sunt informatii ca modelul nu va repeta greselile celorlalti.
Oricum, ESU nu prea sunt dispusi la compromisuri (asa imi place sa cred).
Nu inteleg ce treaba are ESU in povestea variantei AF ?
 
.... ca cel de la Albert Modell ar fi mai aproape de locomotiva reala, cel de la MTB este ciudat, disproportionat , parca ceva nu se leaga.
Sa recapitulam, baza modelului Albert Modell: conceput de GECONVVM pentru varianta KEG de acum +/- 15 ani.
Dupa care Tillig a scos cateva modele cu aceste matrite.
Iar acum la randul lui Albert Modell a resuscitat modelul si sa speram ca vor fii ultimile pe aceasta baza (daca ACME/@AmintiriFeroviare face treaba cum trebuie)

Defectele modelului GECONVVM/Tillig/AlbertM au fost dezbatute destul pe toate forumurile. Ce mai deranjant este faptul ca inginerul care a conceput matrita pentru GECONVVM a avut o perspectiva extrem de limitata si a construit matrita carcasei din doua bucati.
In felul asta pentru varianta KEG a fost simplu sa toarne cele doua parti in culori diferite si sa faca "click" intre ele. Asta nu e valabil pentru majoritatea de variante care au fost realizate dupa modelul KEG asa ca toate modelele au o imbinare urata pe orizontala.
Pe langa asta modelul are o problema cu reazemele cutiei pe bogiuri/osii si are un anumit leganat in mers.
Iar ciudatenia MTB acum observ: constructorul si-a simplificat munca si geamurile de colt ale cabinei nu le-a mai construit pe colt. Din fata la geamuri nu mai seamana deloc cu un 060DA ci cu un 040EC :eek:
 
Cand am cumparat locomotiva mea 060DA m-am bazat pe poze iar modelul produs de MTB are ceva detalii lipsa, cel de la AM mi se pare mai corect si mai detaliat. Sta mai bine si la vopsire, lucru care se vede in poze.
Cei la de la MTB nu au reusit sa puna niste tampoane conforme cu realitatea, nici la DA, nici la LDEGM.
Locomotiva mea produsa de AM ruleaza fara balans si fara sa aiba excentricitate la roti:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Cat despre ESU si AF, nu cred ca ESU se va ocupa de conceptia si productia modelelor, ci ei vor furniza decodoarele si proiectul de sunet.
 
Sigla ESU apare si pe pagina unde sunt prezentate modelele EA, iar AF au ca noutate in catalog si versiunea de locomotive cu sunet. De asta banuiesc ca ESU vor fi doar furnizori de decodoare si nu sunt implicati in conceptia si productia locomotivelor.
Ar fi iesit o treaba excelenta un model ESU de DA cu fum dinamic dar nu cred ca este cazul aici. O sa vedem insa...