.... ca cel de la Albert Modell ar fi mai aproape de locomotiva reala, cel de la MTB este ciudat, disproportionat , parca ceva nu se leaga.
Sa recapitulam, baza modelului Albert Modell: conceput de GECONVVM pentru varianta KEG de acum +/- 15 ani.
Dupa care Tillig a scos cateva modele cu aceste matrite.
Iar acum la randul lui Albert Modell a resuscitat modelul si sa speram ca vor fii ultimile pe aceasta baza (daca ACME/
@AmintiriFeroviare face treaba cum trebuie)
Defectele modelului GECONVVM/Tillig/AlbertM au fost dezbatute destul pe toate forumurile. Ce mai deranjant este faptul ca inginerul care a conceput matrita pentru GECONVVM a avut o perspectiva extrem de limitata si a construit matrita carcasei din doua bucati.
In felul asta pentru varianta KEG a fost simplu sa toarne cele doua parti in culori diferite si sa faca "click" intre ele. Asta nu e valabil pentru majoritatea de variante care au fost realizate dupa modelul KEG asa ca toate modelele au o imbinare urata pe orizontala.
Pe langa asta modelul are o problema cu reazemele cutiei pe bogiuri/osii si are un anumit leganat in mers.
Iar ciudatenia MTB acum observ: constructorul si-a simplificat munca si geamurile de colt ale cabinei nu le-a mai construit pe colt. Din fata la geamuri nu mai seamana deloc cu un 060DA ci cu un 040EC
