In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Ce atata mare scofala ca nu se implica autoritatile (recto chefereu' lu'peshte), nu sunt decat cele mai vechi cladiri feroviare din Tara Romaneasca! Lasa-le sa se prabuseasca, noi investim in euro-garile prostiei, care pe urma zac goale!
Florine, ai cumva si poze cu spatele garii si cu laterala stanga, pe care n-am vazut-o nicaieri in poze? Incerc sa-mi dau seama cum arata cladirea asta initial, inainte sa-i refaca stalpii fremei cu zidarie si s-o modernizeze de n-o mai recunoaste nici ma-sa!
Poate nu pare, dar era o cladire foarte interesanta care se afla initial la mijloc intre cele doua linii, deci era simetrica fata de axa longitudinala si avea peroane pe ambele laturi, fiind locul unde faceau cruce trenul de Giurgiu si cel de Filaret, care plecau simultan din cele doua capete.
Pana primesti pozele, incearca sa gasesti pe undeva filmul " O simfonie a muncii" realizat de Directiunea CFR in 1938 dupa scenariul romancierului Ionel Teodoreanu.
S-a folosit trenul Calugareni si o parte din film ( care recreaza atmosfera liniei la 1869) a fost filmata in vechea gara Comana.
Daca il gasesc pe undeva o sa postez eu link ul aici.
Pe undeva trebuie sa mai am fotografiile mele (insa nu cele din august 2016 de la ultima vizita impreuna cu Florin si alti prieteni) ci de prin 1994-95, in orice caz de dinainte sa plec in Alsacia. Atunci am fotografiat cladirea de jur imprejur. Nu cred ca s-a schimbat ceva d.p.d.v. constructiv in ultimii 20 de ani.