Pana la "europeene" mai fac doua mici paranteze.
Cand am inceput colectia am decis sa nu strang masini de curse. Undeva trebuie sa fie o limita. Insa asa cum bine se stie, nu exista regula fara exceptie.
De mai multe zeci de ani m-a fascinat motorul in sase cilindri M49/3 si de asemenea si ce se gasea in jurul sau, cea mai "salbatica" reprezentare a tipului BMW E9. E vorba de faimosul BMW 3.5 CSL de la jumatatea anilor 1970 poreclit "Batmobile".
Candva am sucombat tentatiei si am cumparat asa ceva de la un dealer de pe Ebay din Japonia. E un model Kyosho care a sosit azi:
E vorba de masina cu numarul 25 pilotata de Ronnie Peterson si Brian Redman in sezonul 1975/76 care a castigat in 1975 cursa de 12 ore de la Sebring (prima masina europeana care a reusit asta). Masina, cu numarul de sasiu 987 a concurat si in sezonul urmator. A supravietuit pana azi, motorul M49/3 fiind pastrat ca piesa de muzeu. Masina e echipata actualmente cu un motor M30 din anii 1980.
Pozele vorbesc de la sine. Modelul de la Kyosho este cam ce se poate face mai bine in serie mare si metal die-cast la aceasta scara. Din rasina se poate mai mult, insa in alta gama de preturi.
Cand am inceput colectia am decis sa nu strang masini de curse. Undeva trebuie sa fie o limita. Insa asa cum bine se stie, nu exista regula fara exceptie.
De mai multe zeci de ani m-a fascinat motorul in sase cilindri M49/3 si de asemenea si ce se gasea in jurul sau, cea mai "salbatica" reprezentare a tipului BMW E9. E vorba de faimosul BMW 3.5 CSL de la jumatatea anilor 1970 poreclit "Batmobile".
Candva am sucombat tentatiei si am cumparat asa ceva de la un dealer de pe Ebay din Japonia. E un model Kyosho care a sosit azi:
E vorba de masina cu numarul 25 pilotata de Ronnie Peterson si Brian Redman in sezonul 1975/76 care a castigat in 1975 cursa de 12 ore de la Sebring (prima masina europeana care a reusit asta). Masina, cu numarul de sasiu 987 a concurat si in sezonul urmator. A supravietuit pana azi, motorul M49/3 fiind pastrat ca piesa de muzeu. Masina e echipata actualmente cu un motor M30 din anii 1980.
Pozele vorbesc de la sine. Modelul de la Kyosho este cam ce se poate face mai bine in serie mare si metal die-cast la aceasta scara. Din rasina se poate mai mult, insa in alta gama de preturi.