Interesanta si bine "extinsa" colectie, Ludmila!
Am vazut pe acolo lucruri foartre faine, plus altele pe care m-am chinuit un pic sa le recunosc in ciuda pozelor un pic neclare.
Ai acolo si garnitura "Adler" in varianta de lux cu cutie de lemn, pe care nu stiam c-o mai are cineva in Romania, si un foarte valoros "Glaskasten" in varianta prusaca, pe urma sunt niste vagoane care nu se vad foarte clar.
Pe urma vine o locomotiva prusaca P4.2, iarasi o locomotiva rara si valoroasa, care nu se stie de ce trage dupa ea niste vagoane ...bavareze, acel vagon descoperit cu batoza Minitrix si pe urma DOUA platforme cum este aceea cu "maibaum"-ul pe care l-am achizitionat si eu recent! (parca-mi spunea mie FloS ca stie pe undeva asa ceva...)
Pe urma vin niste abteilwagen dupa care plangea Vali (felippe) candva, si apoi, iata, vine si "Orient Expres"-ul epoca I-a, o piesa extrem de interesanta, insa daca vad eu clar, este tras de o ...BR 01? Nu stiu daca-i o locomotiva potrivita pentru Orient Expres-ul epoca I-a!
Insa ce automotor este in randul al 6-lea de sus, alaturi de locomotiva "Ludmila"?
Si mai este un automotor mai mic cu remorca, in randul al 8-lea de sus?
Poti posta niste fotografii mai de detaliu cu aceste automotoare?
Inca o data, felicitari pentru colectie! O nota speciala pentru faptul ca este tot la scara N, pe care o favorizez si eu!
N is za best! ;-)
Salutari din Constanta,
Dorin