In 1918 elvetienii au decis electrificarea cailor ferate principale, din cauza dificultatilor in aprovizionare cu combustibil.
Intre 1919 si 1922 doua companii SLM (Swiss Locomotive and Machine Foundry Winterhur) si MFO (Machine Foundry Oerlikon) au construit 33 de locomotive "crocodil" Ce 6/8".
Ce6/8" avea o putere de 1.648kW (2.240 cp) la 36 km/ora si o viteza maxima de 65 km/ora. Greutatea unei locomotive era de 128 to. Fiecare capat al locomotivei era propulsat de catre 2 motoare.
Intre 1942 si 1947, 13 locomotive au fost reconstruite, primind motoare noi si sasiu nou. Aceste locomotive fac parte din clasa Be6/8" si aveau o putere de 2.679kW (3.640 cp) la o viteza de 45 km/ora si viteza maxima de 75 km/ora. S-au adaugat si incalzitoare in asa fel incit locomotivele au putut fi folosite si la tractarea vagoanelor de pasageri.
Locomotiva 14253 este folosita si astazi in scopuri turistice in jurul localitatii Erstfeld.
Despre model:
Poate rula in DC si AC are 2 motoare in 5 poli, decodor mfx, sunete, pantografe functionale (se poate alimenta prin pantograf), 4 usi care se pot deschide, lumini dependente de directia de mers, tampoane functionale, iluminat in cabina, cadru din metal, carcasa din plastic, lungime 60,6 cm.
Este editie limitata cu ocazia implinirii a 150 de ani de la infiintarea firmei Marklin.
Singurul lucru care nu cred ca este OK este spatiul dintre cabina si cele doua capete. (se poate observa in fotografii). Nu stiu daca este normal sau daca este din cauza transportului, nu am avut timp sa o desfac.
Voi continua cu cealalta locomotiva la scara 1 si vagoanele pe care le am.
Adrian
Intre 1919 si 1922 doua companii SLM (Swiss Locomotive and Machine Foundry Winterhur) si MFO (Machine Foundry Oerlikon) au construit 33 de locomotive "crocodil" Ce 6/8".
Ce6/8" avea o putere de 1.648kW (2.240 cp) la 36 km/ora si o viteza maxima de 65 km/ora. Greutatea unei locomotive era de 128 to. Fiecare capat al locomotivei era propulsat de catre 2 motoare.
Intre 1942 si 1947, 13 locomotive au fost reconstruite, primind motoare noi si sasiu nou. Aceste locomotive fac parte din clasa Be6/8" si aveau o putere de 2.679kW (3.640 cp) la o viteza de 45 km/ora si viteza maxima de 75 km/ora. S-au adaugat si incalzitoare in asa fel incit locomotivele au putut fi folosite si la tractarea vagoanelor de pasageri.
Locomotiva 14253 este folosita si astazi in scopuri turistice in jurul localitatii Erstfeld.
Despre model:
Poate rula in DC si AC are 2 motoare in 5 poli, decodor mfx, sunete, pantografe functionale (se poate alimenta prin pantograf), 4 usi care se pot deschide, lumini dependente de directia de mers, tampoane functionale, iluminat in cabina, cadru din metal, carcasa din plastic, lungime 60,6 cm.
Este editie limitata cu ocazia implinirii a 150 de ani de la infiintarea firmei Marklin.
Singurul lucru care nu cred ca este OK este spatiul dintre cabina si cele doua capete. (se poate observa in fotografii). Nu stiu daca este normal sau daca este din cauza transportului, nu am avut timp sa o desfac.
Voi continua cu cealalta locomotiva la scara 1 si vagoanele pe care le am.
Adrian