Colectia mixta N/TT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

lupul_alb

Well-Known Member
Trenulist
7 Decembrie 2016
1.500
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
In acest nou topic, intentionez sa imi prezint colectia la N si la TT ( nu foarte bogata ). Incep cu scara N pe care am inceput-o sa o indragesc odata cu cumpararea primului start set Trix urmat imediat de cel de-al doilea start set.
Primul start set reprezinta o garnitura de calatori formata dintr-o locomotiva BR 140 DB epoca V si trei vagoane etajate din care unul are post de conducere. Locomotiva mi se pare draguta la aceasta scara, dar nu am agreat-o la scara H0 cand am vazut-o pe viu ruland pe o diorama de prezentare din vitrina unui magazin.









Al doilea start set reprezinta o garnitura de marfa formata dintr-un vagon buncar cargo, un vagon cu doua containere si unul a carui pereti se culiseaza, trase de o simpatica locomotiva Mak/Vossloh G 1205. Locomotiva mi-a devenit foarte draga, atat de draga incat am achizitionat inca una identica dar in alte culori cand mi s-a ivit ocazia.

Locomotiva provenita din start set







Locomotiva achizitionata ulterior









Tot de la Trix, mai precis Minitrix, a intrat in colectia mea de curand, o superba BR 362 epoca V.









Locomotiva pare destul de detaliata la scara aceasta.
 
Locomotivele de manevra sunt excelente.Ce vagoane vor misca de colo-colo? ;-)
 
vor manevra vagoane de marfa. cele din dotare. vor aparea si ele la momentul lor. mai intai sa termin cu locomotivele.
 
buna lupule,

locomotiva electrica nu este o BR140 (E40) ci surioara ei pentru trenuri de pasageri care poate fugi cu 150km/h, BR110 (E10), mai exact o E10.3 (110.3) "Buegelfalte" (pliul de la pantaloni, nume dat dupa forma botului cu un cant pe mijloc, modificat dupa 1962-63 - primele E10 si E40 aveau botul drept!

cele doua MaK-uri se pot folosi impreuna si de cel mai mare guru al trenurilor autentice, locomotiva TWE era in vara 2008 inchirata la NIAG si tragea navete cu trenuri de carbune - asta e de fapt meseria amandoura, nu fac manevra... sunt mici locomotive de linie!

V60 West este un model vechi insa fundamental bun, al tau pare sa fie noua serie de 65-80 Euro cu priza de decodor... nu are finetea unui Fleischmann recent, insa si pretul este pe masura si, paradoxal, ruleaza mai bine!

sa le stapanesti sanatos!
 
asta cu BR 140 nu o stiam. eram in dubii cand am denumit-o astfel. iti multumesc pentru informatii. sunt bine venite si oricine poate complecta ceva este binevenit. astfel aflu si eu ce imi umbla prin colectie. cele doua MaK -uri nu intentionam sa le folosesc deloc ca locomotive de manevra, ci cu garniturii de marfa. Din pacate locomotiva Niag prezinta un defect. Nu mai vrea sa mearga. I se aprind ledurile alb/rosu si atat. E pe post de macheta statica. Totusi trebuie sa o repar cumva.
 
lupule, tu mergi digital sau analog?

multe MaK-uri Trix, mai ales cele scurte, au o problema de fixare a platinei deasupra motorului... dupa doua-trei demontari aceasta nu se mai aseaza corect si undeva nu se face contact...

o alta problema poate fi priza de decodor, cea de la Trix este slaba si si aici se poate sa nu se faca contact... am avut si eu probleme de acest gen pe MaK-uri...
 
Continui in seara asta sa va prezint cele doua locomotive roco.

V 220, epoca IV, lumini albe in sensul de mers.







BR 218, lumini albe in sensul de mers. Nu pot sa ma pronunt asupra epocii.







 
Sunt faine ambele locomotive, sa te bucuri de ele!

Poti sa faci trenuri autentice epoca IV cu amandoua.

In privinta epocii locomotivei BR 218 e simplu, ai vazut ca are "biscuitul" DB pe lateral, asta iti spune deja clar epoca.

Dar si daca faci abstractie de asta, uita-te ca este in schema de colorare ozeanblau/beige introdusa incepand cu 1974 despre care ne povesteste Horia in topicul de aici:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2590

Bafta!
 
multumesc pentru aprecieri, dar mai ales pentru informatiile pe care cu aceasta ocazie le-am cules in bagajul meu de cunostiinte. ma gandeam eu ca BR 218 ar fi epoca IV dupa insemnul DB de pe ea, dar nu eram prea sigur si m-am abtinut.
 
O locomotiva despre care nu stiu prea multe decat ca este produsa de Arnold, este foarte veche si pare a fi o locomotiva de manevra. Eu i-am atasat cateva vagonase de calatori. Cand o pun pe sine bazaie ca o albina, dar merge si isi poarta incarcatura fara nici o retinere.





 
s-ar putea sa ai dreptate Andrei. eu asa am achizitionat-o. m-am uitat acum pe acoperisul ei, e un semn acolo dar nu m-am gandit nici o clipa ca ar fi fost vreun pantograf. acum, nu stiu daca pot pune un pantograf si ce fel de pantograf. :roll:
 
vezi ca iti trebuie un pantograf cu 4 laturi, nu cu 2; vezi ca se gasesc de vanzare (fabricatie Piko); vezi ce model este locomotiva ta, ia niste poze cu modelul real si compara cu pantografele care se gasesc pe piata; posibil sa se potriveasca...
Bafta!
 
E69; cred ca asa o cheama pe locomotiva ta; cauta pe google image poze cu ea si compara cu modelul tau; vezi cum arata si pantograful.

exemplu
http://www.brawa.de/en/Products/H0/Locomotives/E-Locomotives/0222-br-e69-drg.html