Colectia mea Marklin

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dadrian

Active Member
23 Martie 2008
249
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Am sa incep cu ceea ce nu este Marklin.
Este vorba despre un automotor electric Talent BR 4024 aflat in exploatarea OBB in zona suburbana a Vienei. Are 66,87 m lungime, 4 vagoane si o putere de 1.520 KW. Au fost comandate 111 bucati, majoritatea fiind livrate.



Modelul Brawa are un decodor Loksound V3.5. Sunetul este OK, dezavantajul este ca nu este mFX si faptul ca va fi destul de dificil de iluminat interior deoarece firele de legatura intre vagoane vor fi vizibile in momentul in care vagoanele vor fi luminate.

Voi reveni si cu alte modele.

Adrian
 
Aceasta este garnitura RO-LA. Este compusa din 5 vagoane, 3 DB si 2 SBB si tractate de o locomotiva BR 185 inscriptionata TX logistik. Locomotiva este din metal dar este FX, in curind va primi un nou decodor de la ESU. De asemenea, in completarea garniturii voi mai aduce un vagon pentru soferi si inca o platforma de la HAG. Sunt absolut fantastice.



In mod normal cele doua camioane port container nu au ce cauta pe platforma, vor face parte din scenariu, dar nu am avut alte camioane la dispozitie.
 
Aceasta este una din cele doua locomotive din setul de start.
Este un BR 50, corpul din metal, tender-ul din plastic, decodor mFX. Functioneaza perfect.
Scuze pentru calitatea pozelor, dar nu le-am facut pentru a fi puse pe net sau pentru colectie.
 
ai pus liniile pe geam?daca stai sa cauti un unghi mai bun obtii,pe langa imaginea
locomotivei,o imagine in "oglinda" ...de efect...
Br 50 este una din preferatele mele,inscrisa pe lista de asteptari
s-o alergi sanatos! :p
 
Am constatat si eu dar mai tirziu.
De fapt este o masa din sticla, asa cum se poate observa mai jos. Piciarele au fost "aranjate" de Motanul Vasile
In poza sunt BR 143/243 si RE 460 de la SBB, fiecare cu garnitura de vagoane. La vagoanele SBB am nontat lumini in interior, inclusiv becuri rosii la ultimul vagon.



In fundal se vede o macara pentru carbune.
 
Iar acesta este ICE 2. Am doua garnituri compuse din locomotiva si 4 vagoane. Am adaugat iluminatul interior (a fost foarte mult de lucru) iar acum modific cele doua locomotive in mFX si la vagoanele din capat adaug lumini dependente de directia de mers. Sunt aproape gata, cu ajutorul lui hgdan si mpursu, carora le multumesc.
 
Pozele de mai jos sunt facute de LDH la intilnirea de simbata trecuta. Au mai fost prezentate in sectiunea clubului Bucuresti.







La sfirsitul anilor 30 s-a pus problema construirii unei locomotive care sa poata trage trenuri de 3.600 t pe ruta Ogden-Cheyenne unde existau pante de pina la 17,7 la mie. La momentul respectiv se foloseau 4 locomotive pentru a trage trenurile pe aceasta ruta.
Noua locomotiva a intrat in serviciu in 1941 si a fost construita de American Locomotive Corporation si a capatat porecla de Big Boy (oficial Clasa 4000) avind urmatoarele caracteristici:
- lungime 40,51 m
- greutate totala: 540 t
- putere 7.000 cp
- viteza de operare: 64 km/ora
 
Adrian ,aici trebuie sa te felicit neaparat !!!!Si pentru restul evident,dar Big Boy este locomotiva mea preferata.Eu am tot pus ochii pe un model Trix,dar m-am hotarat pana la urma pentru unul din seria Genesis.Aici si-a dat silinta Märklin cu acest model.
 
Acest model a aparut in 2004 sau 2005 cind eu nu ma ocupam de trenulete. Mai mult am vrut sa am modelul "insider".
A fost destul de greu sa-l obtin (n licitatii pierdute pe e-bay, pina la urma l-am luat din Danemarca)
Nu am o colectie tematica americana, dar va trebui sa-i iau si vagoane.
 
Evident ,niste vagoane americane nu ar sta rau in spatele ei :lol: .De altfel vagoanele americane Märklin/Trix (vorbesc de cele noi) au fost foarte laudate ,dincolo in stalele unite.Bine, acolo era vorba de varianta Trix DC cu roti RP25,dar constructiv sunt la fel.Singurul lucru negativ este acea culisa KKK.La vagoanele americane nu este nevoie de asa ceva (nu sunt tampoane).
 
Chiar te rog sa-mi recomanzi niste vagoane. Nu am nici o preferinta vis-a-vis de producator. As prefera sa aiba cel putin cadrul din metal
 
Pentru Rudi am facut un mic scenariu (am pus ceva iarba sub sine)
Nu s-a dovedit o idee prea buna, pozele sunt un pic virate in verde.
Este PA-1 construita de ALCO in 1946. Au fost construite 250 de bucati sub denumirea de PA-1, PA-2 si PA-3. Au fost construite si 47 de boostere. Motorul diesel cu 16 cilindri furnizeaza 1500kW.
Modelul este din metal (are cam 2,5 kg), ambele unitati au motor, lumini si sunet.
Este interesant ca se aprinde si numarul de inmatriculare aflat pe lateral.





 
Salut,
Vagoane bune gasesti chiar la Märklin ,vreau sa spun pentru sistemul tau.Cele de la Trix sunt identice dar cu roti RP25 ,facute anume pentru piata americana.
Vagoane bune mai gasesti si la Kadee ,Proto2000,Intermountain,Atlas sau Walthers Gold Line.Acestea sunt bine detaliate.Unele au sasiu de metal ,altele sunt de plastic dar cu greutate metalica.Este o serie Metal Train de la Model Power unde vagoanele sunt complet din metal (cam ca Märklin vechi) dar detalierea este mai slaba.dar sunt robuste.Mie nu-mi plac.Prefer cele de la Kadee sau Proto2000 care sunt din plastic dar excelent detaliate (cu RP25).Dar cu vagoane Trix sau Märklin nu faci nimic gresit.