Salutare,
GFR,in opinia mea,nu are o schema prea fericita de culori.Sau,mai bine zis,nu imi trezeste acelasi fior pe care il produce un CFR clasic.
Totusi,fiind un operator roman atit de important,am considerat necesar sa imi fac o mic parc feroviar care,deocamdata e format doar din locomotive,in speranta ca vor aparea si ceva vagoane,la un moment dat.
Din pacate,e si cazul CFR-ului care e inca timid reprezentat la nivel de vagoane,in special de marfa.
Cele trei locomotive sint conversii produse de Florinn sub brandul Trains addicted si sincer,cred ca sint foarte reusite din punct de vedere optic.
Asadar,prima care a intrat in colectie a fost ND 2 Bachmann China convertit la 60-1512-7.
A urmat "Bobicul" seria 43 ,aka EC ,provenit din Roco 1043 si 40-1018-7 care a fost convertit dintr-un EA de la AF Models.
Iata citeva poze:



Spor,
Sandy
GFR,in opinia mea,nu are o schema prea fericita de culori.Sau,mai bine zis,nu imi trezeste acelasi fior pe care il produce un CFR clasic.
Totusi,fiind un operator roman atit de important,am considerat necesar sa imi fac o mic parc feroviar care,deocamdata e format doar din locomotive,in speranta ca vor aparea si ceva vagoane,la un moment dat.
Din pacate,e si cazul CFR-ului care e inca timid reprezentat la nivel de vagoane,in special de marfa.
Cele trei locomotive sint conversii produse de Florinn sub brandul Trains addicted si sincer,cred ca sint foarte reusite din punct de vedere optic.
Asadar,prima care a intrat in colectie a fost ND 2 Bachmann China convertit la 60-1512-7.
A urmat "Bobicul" seria 43 ,aka EC ,provenit din Roco 1043 si 40-1018-7 care a fost convertit dintr-un EA de la AF Models.
Iata citeva poze:













Spor,
Sandy