Colectia flvca

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@ Flvca:

Locomotivele tale cu aburi sunt "mortale" din punctul meu de vedere, stiti bine ca sunt un "impatimit" al epocii I-a si a "bavarezelor" iar ceea ce ai acolo este super... crema cremelor! Iar Rh 310... ce mai, locomotivele austriece au un aer aparte!

:aplauze: :aplauze: :aplauze:

@ Felippe: te cred ca-ti vine sa "tradezi" N-ul pentru locomotiva bavareza BVI!
Totusi, sa stii ca asemenea minune exista si la scara N!

Ia vezi aici: http://www.spurweite-n.de/content/NDBSearch/ArtikelDetails.asp?ID=453056529&DoLog=0&LogType=0&Sel_Hersteller_FString=Arnold&Sel_ORDERBY=Gattung2&NoLog=1&ToShow=240&MaxCount=2592 si

http://www.leipzig-projekt.de/NDBPics/Arnold/2560.jpg

Locomotiva Tristan, facuta "handarbeit" cu mecanica Arnold la scara N! Numa ca... pretul de catalog este "modesta" suma de 625 de euro!! :(
 
Multumesc, ma bucur ca v-au placut.
Motorul nu este in tender, este in partea din spate a locomotivei.
 
@flvca
gata... trebuie sa incepi sa numeri victimele...eu sint una dintre ele...ce cad eroic pe cimpul de lupta in imagini...cel putin...
obiwan a apucat sa le vada?...asa ma intreb eu!!!
nu pot decit sa te felicit pt colectie!!!
o seara buna din athena!!!
 
Buna seara tuturor!
Scuze Dorel , dar nu am mai avut rabdare. Am vrut sa impartasesc cu voi bucuria mea. Promit ca revin cu amanunte. Locomotiva a sosit, nesperat de repede, desi a fost cumparata de pe ebay, din SUA. Vanzatorul foarte deschis, tranzactie foarte usoara, colet gratuit trimis si impachetare EXCELENTA. Asa ca am fugit direct la studioul fotografic al unui prieten si vedeti ce a iesit. Am sa traduc din prospect si revin cu date despre locomotiva. Ce mai stiu sa va spun acum, este ca a fost produsa in anul 2000 in 60 de exemplare, iar modelul din poze are numarul 30 de fabricatie.
 
DA!

Da bine langa Orlando si alte piese fine de epoca I.

Asteptam si o filmare pe sina cu terasament din vata . Numa' cu manusi albe!

Sa te bucuri de ea si la mai multe! ;-)
 
Bre, da ce locomotiva ti-ai luat!
Arata impecabil, ce sa mai.
Felicitari pentru achizitie!
 
O sa incerc cateva date despre macheta. La cat de frumos lucrat este modelul, respectiv ambalajul, atat de jalnice sunt datele prezentate pe niste hartii trase la xerox, cu niste poze cu modelul real, care apare ca o pata neagra. Singura hartie prezentabila este certificatul care atesta provenienta locomotivei si tine loc si de garantie. O sa las datele in engleza despre macheta, cred ca e mai bine pentru toata lumea.

These models feature:
• "Faulhaber" brushless/ironless maintenance-free motors
• Full cab interiors, functional boiler hatch (where applicable), boiler interior, sprung buffers
• Functional cab doors and step plate between tender and cab
• All cylinders are fully functional
• Handmade brass construction in extremely limited quantities
• Detailed cab Interiors and window glazing

Locomotivele din seria BIX (1Bn2), se precizeaza ca au circulat intre 1870 si 1925, construite de uzinele Maffei. Seria BIX foarte indragita, a fost vedeta locomotivelor de viteza la acea vreme, atingand viteza de 90 km/h. De altfel seria BIX este destul de pestrita, in sensul ca au fost introduse in cadrul ei si locomotive din seria BVIII, care au fost imbunatatite tocmai pentru a le creste stabilitatea la viteza mai mare. Dupa 1910 incep sa fie retrase din circulatie, in 1925 disparand complet. Desi erau inmatriculate cu numar, aceste locomotive au fost botezate cu nume de localitati, multe deservind chiar zonele respective.
Legat de acest lucru, vreau sa va spun ca in cutia machetei, pe langa plicul cu manusi albe inscriptionate cu sigla firma, exista si un pliculet cu diferite numere de inmatriculare, respectiv denumirea unei localitati corespunzatoare in functie de preferinte.
 
Poze macro la lumina mai intensa rugam frumos!
si daca poti focaliza pe roti si interiorul marchizei ar fi sublim. N-ar strica si un film. Nici nu suntem pretentiosi, nu?
Cred ca ar fi mai simplu sa ne-o inchiriezi cu ora si in 10 zile ai recupera investitia :D

io unul m-as face ca uit ca ai facut asa imprumut...

Totusi, un 218 de Piko ar trebui sau un ICE 4 :evil:
 
Servus,

Nu am mai dat de mult pe aici si nu am vazut ca ai scris despre masina.
Multumesc

Daca tot ai scris
flvca a spus:
Locomotivele din seria BIX (1Bn2), se precizeaza ca au circulat intre 1870 si 1925, construite de uzinele Maffei ... Dupa 1910 incep sa fie retrase din circulatie, in 1925 disparand complet

si ai niste placi de schimb inlocuieste mizeria care este scrisa pe cazan



Cel ce a construit macheta a lucrat dupa specificatiile producatorului principal asa ca nu executantul trebuie invinuit.
Deh, daca nemtii au vrut sa schimbe ortografia iote ca au reusit ori poate ca nu stiu eu si este corect scris pentru Ep.I

Sa vina ortografii sa ne lamureasca.

:cafea:
 
Buna seara

Asa este, nu stiu cum se scria in epoca I. Din punct de vedere ortografic, e corect. Dar voi schimba oricum inmatricularea. Astea ar fi variantele:

 
flvca a spus:
Buna seara

Asa este, nu stiu cum se scria in epoca I. Din punct de vedere ortografic, e corect. Dar voi schimba oricum inmatricularea. Astea ar fi variantele:



Nu-ti fa probleme Flavius, este satisfactia acordata limbistilor eruditi de pe forumuri, carora le place sa scrie Mue..... si sa citeasca Miu..., avand ca scuza lipsa diacriticelor :wink: . S-a ajuns ca-n limba limba maghiara, se scrie Targu Mures si se pronunta Marosvasarhely :D
Ai grija sa nu folosesti placutele cu Plattling, ca alea sunt pentru cei lipsiti de fantezii erotice de genul soaptelor din parc "Costele, puneti ochelarii ca lingi banca" :roll: